EAUSM: vertalers, citaten, unbannables etc.
maandag 7 januari 2013 om 13:34
woensdag 24 april 2013 om 20:13
quote:Lebowski schreef op 24 april 2013 @ 19:56:
Ik vind het wel vrij onnzozel
Oh maar dat mag je best vinden hoor, op zijn Mart-Smeets-eriaans.
Geeft niets. Net zoals ik best deze vraag durfde te stellen en er gewoon een antwoord op kreeg.
Nu on topic?
(waar ik altijd te laat ben en dus gewoon geniet van de snelle dames, en heren)
Ik vind het wel vrij onnzozel
Oh maar dat mag je best vinden hoor, op zijn Mart-Smeets-eriaans.
Geeft niets. Net zoals ik best deze vraag durfde te stellen en er gewoon een antwoord op kreeg.
Nu on topic?
(waar ik altijd te laat ben en dus gewoon geniet van de snelle dames, en heren)
Je bent zelf een theepot
donderdag 25 april 2013 om 11:09
Sja, zo hoorde ik gisteren iets nog veel ergers op tv. Tenminste, voor mij en m'n regiogenoten. Het ging bij debat op 2 over twitteren en alles wat dat teweeg kan brengen. Een aanwezige dame begon heel goed, met te vertellen dat mensen in het Noorden, zoals Zwolle en Groningen, nu ook eens gehoord werden. Daarna deed ze deze goede opmerking gelijk teniet met
"Ja, wij in het beschaafde deel van Nederland..."
Later is nu
donderdag 25 april 2013 om 18:23
quote:Dreamer schreef op 25 april 2013 @ 11:09:
Sja, zo hoorde ik gisteren iets nog veel ergers op tv. Tenminste, voor mij en m'n regiogenoten. Het ging bij debat op 2 over twitteren en alles wat dat teweeg kan brengen. Een aanwezige dame begon heel goed, met te vertellen dat mensen in het Noorden, zoals Zwolle en Groningen, nu ook eens gehoord werden. Daarna deed ze deze goede opmerking gelijk teniet met
Sommige mensen ...
Sommige mensen ...
vrijdag 7 juni 2013 om 19:28
quote:Dana schreef op 05 juni 2013 @ 23:15:
Oh wacht, nou snap ik 'm pas. De spellingscorrector van Apple is weer overactief geweest waarschijnlijk.
Wie zijn kinderen in de steel laat, hoeft later geen appeltaart in de arm te nemen om de alimentatie te regelen. Nieuw Nederlands spreekwoord. duurde hier ook even die appeltaart.
Oh wacht, nou snap ik 'm pas. De spellingscorrector van Apple is weer overactief geweest waarschijnlijk.
Wie zijn kinderen in de steel laat, hoeft later geen appeltaart in de arm te nemen om de alimentatie te regelen. Nieuw Nederlands spreekwoord. duurde hier ook even die appeltaart.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!