Centraal Moderatortopic
zondag 13 oktober 2013 om 10:56
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
dinsdag 1 april 2014 om 15:19
dinsdag 1 april 2014 om 21:13
quote:ronniemitchel schreef op 01 april 2014 @ 21:10:
Er zit een hete meneer op geld en recht en die wil aan ons zijn hete verhalen slijten.
Hij / zij zit ook op de sekspijler.
Best komisch om deze verhalen op viva te willen slijten. Maar misschien ben ik nu heel conservatief
Er zit een hete meneer op geld en recht en die wil aan ons zijn hete verhalen slijten.
Hij / zij zit ook op de sekspijler.
Best komisch om deze verhalen op viva te willen slijten. Maar misschien ben ik nu heel conservatief
Je bent zelf een theepot
dinsdag 1 april 2014 om 22:43
dinsdag 1 april 2014 om 23:35
quote:consuelabananahammok schreef op 01 april 2014 @ 23:25:
[...]
Dan herhaal ik ons nog maar een keer wat we staan op negeer denk ik.
Jullie staan niet op negeerstand. Ik heb aangegeven dat het topic niet voldeed aan de huisregels en daarom verwijderd is. Zoals in de OP te lezen valt, gaan we daar verder hier op het CM niet over in discussie. Mocht je er nog vragen hebben over genomen beslissingen dan verzoek ik je om je vraag te emailen naar forum@viva.nl.
Alvast bedankt .
mvg,
Junior.
[...]
Dan herhaal ik ons nog maar een keer wat we staan op negeer denk ik.
Jullie staan niet op negeerstand. Ik heb aangegeven dat het topic niet voldeed aan de huisregels en daarom verwijderd is. Zoals in de OP te lezen valt, gaan we daar verder hier op het CM niet over in discussie. Mocht je er nog vragen hebben over genomen beslissingen dan verzoek ik je om je vraag te emailen naar forum@viva.nl.
Alvast bedankt .
mvg,
Junior.
woensdag 2 april 2014 om 08:25
woensdag 2 april 2014 om 09:53
woensdag 2 april 2014 om 10:50
quote:JuniorModeratorViva schreef op 01 april 2014 @ 23:35:
[...]
Alvast bedankt .
mvg,
Junior.De huisregels zijn transparant, de topics ook, maar als er eentje niet aan de huisregels voldoet, mag je niet weten welke?
[...]
Alvast bedankt .
mvg,
Junior.De huisregels zijn transparant, de topics ook, maar als er eentje niet aan de huisregels voldoet, mag je niet weten welke?
woensdag 2 april 2014 om 11:14
woensdag 2 april 2014 om 13:11
quote:consuelabananahammok schreef op 02 april 2014 @ 11:14:
De huisregels is een breed begrip.
Ik vind het onduidelijk waarom dat topic verwijderd is.
Ik wil daar niet over mailen gezien het toch gewoon een open vraag is, het antwoord kan toch ook hier gegeven worden?
Dan is het gelijk voor meer mensen duidelijker.
Wij verwijzen naar huisregel nr. 5 als reden voor de verwijdering van het topic. Hopende jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
Moderator Viva forum
De huisregels is een breed begrip.
Ik vind het onduidelijk waarom dat topic verwijderd is.
Ik wil daar niet over mailen gezien het toch gewoon een open vraag is, het antwoord kan toch ook hier gegeven worden?
Dan is het gelijk voor meer mensen duidelijker.
Wij verwijzen naar huisregel nr. 5 als reden voor de verwijdering van het topic. Hopende jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 2 april 2014 om 13:51
Beste forummers,
Wij hebben voldoende aangegeven waarom dit topic werd verwijderd, een verdere discussie over deze beleidsbeslissing wordt hier niet gevoerd. Eea lijkt ons duidelijk.
Berichten die off topic zijn / dan wel een discussie vormen over de genomen beslissingen, zullen conform de openingstekst worden verwijderd.
Voor eventuele vragen hieromtrent graag mailen met forum@viva.nl
Dank je wel voor jullie medewerking.
Moderator Viva forum
Wij hebben voldoende aangegeven waarom dit topic werd verwijderd, een verdere discussie over deze beleidsbeslissing wordt hier niet gevoerd. Eea lijkt ons duidelijk.
Berichten die off topic zijn / dan wel een discussie vormen over de genomen beslissingen, zullen conform de openingstekst worden verwijderd.
Voor eventuele vragen hieromtrent graag mailen met forum@viva.nl
Dank je wel voor jullie medewerking.
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
woensdag 2 april 2014 om 15:06
quote:Scamp schreef op 02 april 2014 @ 15:01:
Mods, kunnen jullie mijn motto veranderen?
Als ik het zelf probeer, dan slaat hij het niet op.
Dank!
Motto:
“When you were a little girl, Madam…..was this the woman you dreamed of becoming?”
Goedemiddag Scamp,
Ik ga het voor je proberen!
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
Mods, kunnen jullie mijn motto veranderen?
Als ik het zelf probeer, dan slaat hij het niet op.
Dank!
Motto:
“When you were a little girl, Madam…..was this the woman you dreamed of becoming?”
Goedemiddag Scamp,
Ik ga het voor je proberen!
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva