Ook nog WAKKER? Klets hier mee.
zondag 31 augustus 2014 om 23:18
quote:sabbaticalmeds schreef op 31 augustus 2014 @ 23:14:
[...]
Ik kan me dan verschrikkelijk zorgen maken. Het gaat hier tenslotte om een vierjarig ventje die net zijn moeder is verloren. Zij zijn dus met een onbekende vlucht op een onbekende stemming geland. En TO denkt dat ze in NY is, maar dat is onmogelijk. En blijkbaar zit die vriend en die schoonouders in het complot. Ik krijg een Truman show gevoel.
Jim Carrey.
Feit is dat de laatste rechtstreekse vlucht naar JFK vanaf AMS elke dag vertrekt rond 17.30 hrs.
[...]
Ik kan me dan verschrikkelijk zorgen maken. Het gaat hier tenslotte om een vierjarig ventje die net zijn moeder is verloren. Zij zijn dus met een onbekende vlucht op een onbekende stemming geland. En TO denkt dat ze in NY is, maar dat is onmogelijk. En blijkbaar zit die vriend en die schoonouders in het complot. Ik krijg een Truman show gevoel.
Jim Carrey.
Feit is dat de laatste rechtstreekse vlucht naar JFK vanaf AMS elke dag vertrekt rond 17.30 hrs.
zondag 31 augustus 2014 om 23:20
quote:sabbaticalmeds schreef op 31 augustus 2014 @ 23:14:
[...]
Dat is bizar idd..
Kan iemand even checken op Schiphol of die geheime vlucht wel vertrokken is en waar naartoe?
[...]
Dat is bizar idd..
Kan iemand even checken op Schiphol of die geheime vlucht wel vertrokken is en waar naartoe?
maandag 1 september 2014 om 00:01
maandag 1 september 2014 om 10:11
Moge allemaal,
Gezellig Mar als je een keer deze kant op komt, je bent van harte welkom!!!
Vrouwtje, hele veilige vlucht toegewenst en een fijne vakantie.
Praadje , wat vervelend die ruzie, ja daar kan je ook naar van zijn. Misschien vanavond even langsgaan om het uit te praten?
Gezellig Mar als je een keer deze kant op komt, je bent van harte welkom!!!
Vrouwtje, hele veilige vlucht toegewenst en een fijne vakantie.
Praadje , wat vervelend die ruzie, ja daar kan je ook naar van zijn. Misschien vanavond even langsgaan om het uit te praten?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven