Napraattopic 16
zondag 28 december 2014 om 15:36
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 30 december 2014 om 07:22
quote:Steinbeck schreef op 30 december 2014 @ 07:17:
[...]
Vertel?
Een nacht overslaan is wel heftig, ga je nu pas vanavond naar bed?
Ja denk het. Had achterwacht, heb ( nog 1 uurtje), en de voorwacht had steeds wat hulp nodig maar kon het telefonisch af en toen bleef ik maar op.
Vroeg boodschappen doen voor oudjaar dan maar, toch?
[...]
Vertel?
Een nacht overslaan is wel heftig, ga je nu pas vanavond naar bed?
Ja denk het. Had achterwacht, heb ( nog 1 uurtje), en de voorwacht had steeds wat hulp nodig maar kon het telefonisch af en toen bleef ik maar op.
Vroeg boodschappen doen voor oudjaar dan maar, toch?
Je bent zelf een theepot
dinsdag 30 december 2014 om 07:33
dinsdag 30 december 2014 om 08:23
quote:Steinbeck schreef op 30 december 2014 @ 06:52:
Goedemorgen.
Leonard Cohen is top!
De nieuwe nick van EN zou zo maar eens ElNinja kunnen zijn.
En toen was ik bijgelezen.
Sommige topics zijn echt slecht voor je portemonnee. Las ik gisteren een vraag over een mooie leren tas. Was gaan googelen om mee te zoeken en dacht toen aan een tas die ik zelf heb gezien een tijdje terug. Maar toen kon ik me inhouden (nou ja, had een andere gekocht) Maar nu vond ik die tas, in de uitverkoop! Tja, wat doe je dan? Als je echt geen tas nodig hebt
Mijn goede voornemen voor 2015: meer sparen en minder onnodige dingen kopen.
Fijne dag iedereen.Elninja is er al een hele tijd toch?
Goedemorgen.
Leonard Cohen is top!
De nieuwe nick van EN zou zo maar eens ElNinja kunnen zijn.
En toen was ik bijgelezen.
Sommige topics zijn echt slecht voor je portemonnee. Las ik gisteren een vraag over een mooie leren tas. Was gaan googelen om mee te zoeken en dacht toen aan een tas die ik zelf heb gezien een tijdje terug. Maar toen kon ik me inhouden (nou ja, had een andere gekocht) Maar nu vond ik die tas, in de uitverkoop! Tja, wat doe je dan? Als je echt geen tas nodig hebt
Mijn goede voornemen voor 2015: meer sparen en minder onnodige dingen kopen.
Fijne dag iedereen.Elninja is er al een hele tijd toch?
dinsdag 30 december 2014 om 08:53
quote:paulaner schreef op 29 december 2014 @ 21:30:
[...]
Huh, en het was nog wel zo leuk bedoeld, dus waarom?
Laten we het er maar op houden dat het aan mij en mijn mood ligt
Voor mij staan geluk en vermogen om tevreden te zijn los van elkaar.
Oh goede morgen allemaal! Even nog snel een post in dit deel. Heb een onwijs leuke afspraak op de planning staan. Dus nu even douchen en dan RL-en. Tot morgen!!!!
[...]
Huh, en het was nog wel zo leuk bedoeld, dus waarom?
Laten we het er maar op houden dat het aan mij en mijn mood ligt
Voor mij staan geluk en vermogen om tevreden te zijn los van elkaar.
Oh goede morgen allemaal! Even nog snel een post in dit deel. Heb een onwijs leuke afspraak op de planning staan. Dus nu even douchen en dan RL-en. Tot morgen!!!!
dinsdag 30 december 2014 om 09:04
quote:Fangtasia schreef op 30 december 2014 @ 08:53:
Veel plezier, ik heb ook een RL vandaag
EN een ban van een maand. Wow.
Veel plezier, ik heb ook een RL vandaag
EN een ban van een maand. Wow.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
dinsdag 30 december 2014 om 09:55
quote:AnnaP1977 schreef op 30 december 2014 @ 09:51:
Zo ben ik eindelijk op tijd uit bed en aangekleed, tas ingepakt. Kinderen en man helemaal klaar om te gaan zwemmen. Is het zwembad pas om 10 uur open ipv 9 uur. Gelukkig keek ik toch even naar de aangepaste openingstijden Je bent in elk geval lekker op tijd
Zo ben ik eindelijk op tijd uit bed en aangekleed, tas ingepakt. Kinderen en man helemaal klaar om te gaan zwemmen. Is het zwembad pas om 10 uur open ipv 9 uur. Gelukkig keek ik toch even naar de aangepaste openingstijden Je bent in elk geval lekker op tijd
dinsdag 30 december 2014 om 10:25
quote:MissJodiF schreef op 30 december 2014 @ 10:18:
Goedemorgen! Nig wat gemist hier? En waarom heeft EN een ban?
Morgen! Waarschijnlijk de racistische opmerking in het mijn man wil altijd weg topic. Quote staat nog wel in dat topic als je nieuwsgierig bent
(Oh en in dit topic ook nog wel denk ik, aantal blz terug. Ik had 'm gekopieerd)
Goedemorgen! Nig wat gemist hier? En waarom heeft EN een ban?
Morgen! Waarschijnlijk de racistische opmerking in het mijn man wil altijd weg topic. Quote staat nog wel in dat topic als je nieuwsgierig bent
(Oh en in dit topic ook nog wel denk ik, aantal blz terug. Ik had 'm gekopieerd)