Ook nog wakker? Klets hier mee in Cafe WAKKER
zaterdag 17 januari 2015 om 23:19
quote:thee schreef op 17 januari 2015 @ 23:01:
[...]
Klopt idd helemaal niks van. Heb jij SBS9 (gevonden)?
Hebben wij die dan?
Klote site dat ze 13e street eraf hebben gehaald. Als het abo is afgelopen ga ik een andere goedkope zoeken.
[...]
Klopt idd helemaal niks van. Heb jij SBS9 (gevonden)?
Hebben wij die dan?
Klote site dat ze 13e street eraf hebben gehaald. Als het abo is afgelopen ga ik een andere goedkope zoeken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 17 januari 2015 om 23:20
zaterdag 17 januari 2015 om 23:26
quote:thee schreef op 17 januari 2015 @ 23:17:
Ja mocy, het is een dure zaak. In de Passage bij jou in het centrum zit ook een filiaal (of andere kookwinkel, weet ik niet meer zeker). Me paar keer vergaapt aan de mooie spullen met exLiief.
Ha Jo!Die winkel zijn Jo en ik toevallig ook eens geweest. Wij vergaapten ons ook, maar niks gekocht. Zijn niet zo van de kook. Wel een hele leuke winkel. Zou iets voor Myv zijn. Dus als je deze kant nog eens opkomt.
Ja mocy, het is een dure zaak. In de Passage bij jou in het centrum zit ook een filiaal (of andere kookwinkel, weet ik niet meer zeker). Me paar keer vergaapt aan de mooie spullen met exLiief.
Ha Jo!Die winkel zijn Jo en ik toevallig ook eens geweest. Wij vergaapten ons ook, maar niks gekocht. Zijn niet zo van de kook. Wel een hele leuke winkel. Zou iets voor Myv zijn. Dus als je deze kant nog eens opkomt.
zaterdag 17 januari 2015 om 23:27
zaterdag 17 januari 2015 om 23:28
quote:Jonari schreef op 17 januari 2015 @ 23:27:
Precies Moos.
Ik heb onverwacht een logeetje. Hij kan heel goed zelf lezen, maar wilde graag dat ik hem nog even voorlas.
Nou, met alle plezier hoor
Oh wat lief
Lekker weekend dus, gaan jullie morgen nog wat gezelligs doen?
Precies Moos.
Ik heb onverwacht een logeetje. Hij kan heel goed zelf lezen, maar wilde graag dat ik hem nog even voorlas.
Nou, met alle plezier hoor
Oh wat lief
Lekker weekend dus, gaan jullie morgen nog wat gezelligs doen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 17 januari 2015 om 23:43