Centraal Moderatortopic I|

07-11-2014 17:25 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
quote:ModeratorViva schreef op 02 maart 2015 @ 12:37:

Het topic 'Boer Zoekt Vrouw 2015 deel 3' is offline gehaald ivm provoceren en/of trollen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Ik had ook een OP gemaakt, en die in het topic gepost.

Helaas is die hele post nu dus ook weg.

Ik moet ook zeggen dat ik, na dit hele gedoe met de topicstarter, geen zin meer heb om alsnog een topic te openen. Ik hoop dat iemand anders zin en tijd heeft.
Jammer, Lotte.. Misschien kunnen de Mods jouw post in een bericht aan jou terugsturen? Mods?
Er is in het bugtopic een bericht van mij gequote die toegang geeft tot mijn hele fotoemmer. Willen jullie die verwijderen?
quote:sandra1905 schreef op 02 maart 2015 @ 12:45:

Jammer, Lotte..Ik ben echt licht verbijsterd over de manier waarop sommige mensen blijkbaar aankijken tegen het openen van een topic. Alsof het je eeuwige roem en glorie zal verschaffen als je een populair topic opent of zo....
Maar ik realiseer me dat dit topic niet de juiste plek is om mijn verbazing uit te spreken. Sorry Mods
quote:Istar_ schreef op 02 maart 2015 @ 12:48:

Er is in het bugtopic een bericht van mij gequote die toegang geeft tot mijn hele fotoemmer. Willen jullie die verwijderen?

Gedaan!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lotte, kun je niet een nieuw topic openen, kunnen we weer gezellig kletsen over BZV en de foto's komen dan later wel. (Sorry als dit berichtje niet hier mag)
quote:ModeratorViva schreef op 02 maart 2015 @ 13:02:

[...]

Gedaan!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumDank je!
Mag ik op anoniem? EN zo ja, kan ik dan weer een nick registreren op hetzelfde mailadres?
Je kan na anonimiseren niet terugkomen met hetzelfde mailadres. je zult een account moeten aanmaken met een ander mailadres.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Okay, anoniem dan graag
Dag XXX.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 02-03-2015 18:20
Reden: geanonimiseerde nick verwijderd
% gewijzigd
quote:hgjb266 schreef op 02 maart 2015 @ 13:14:

Lotte, kun je niet een nieuw topic openen, kunnen we weer gezellig kletsen over BZV en de foto's komen dan later wel. (Sorry als dit berichtje niet hier mag)

Gedaan.

Hopelijk nu een iets gezelligere start
Het topic Mijn oplossing voor Candida is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 02 maart 2015 @ 12:37:

Het topic 'Boer Zoekt Vrouw 2015 deel 3' is offline gehaald ivm provoceren en/of trollen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forummaar de TO loopt nog rond? Een troll wordt toch geband?
Topic Zwanger na MAP? is verplaatst naar de pijler Gezondheid.

mvg,

Junior.
quote:vivapimpelmees schreef op 02 maart 2015 @ 17:14:

[...]

maar de TO loopt nog rond? Een troll wordt toch geband?Inderdaad, en het is niet de eerste keer dat deze troll rare topics opent de laatste tijd.
Het topic 'Op zoek naar afgestudeerden SPH/MWD/CMV!' is verwijderd ivm een onderzoekje.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

En het is een troll die hier al zo'n vier jaar elke keer terug komt.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Het topic Ben je voor het eerst zwanger? is verwijderd. Onderzoekjes zijn niet toegestaan.

met vriendelijke groet,

Junior
quote:vivapimpelmees schreef op 02 maart 2015 @ 17:14:

[...]

maar de TO loopt nog rond? Een troll wordt toch geband?Ik gooi 'm er nog maar eens in...
Nou heeft er gisteren een troll ontzettend lopen beledigen. De berichten zijn gemeld, maar ik zie geen melding in het bantopic. DIegene mag hier dus schijnbaar nog gewoon posten?

Er zijn er die voor minder een ban krijgen.
quote:Moiren_ schreef op 03 maart 2015 @ 10:50:

Nou heeft er gisteren een troll ontzettend lopen beledigen. De berichten zijn gemeld, maar ik zie geen melding in het bantopic. DIegene mag hier dus schijnbaar nog gewoon posten?

Er zijn er die voor minder een ban krijgen.Je mag hier zelfs tegen depressieve mensen zeggen dat medicatie niet nodig is (dacht dat er geen "medische hulp" gegeven mocht worden ).
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Moiren_ schreef op 03 maart 2015 @ 10:50:

Er zijn er die voor minder een ban krijgen.Door die troll zijn forummers uitgemaakt voor slet en hoer, hoewel hij niet meer heeft gepost heeft staat er niets in het ban topic. Hoe zit het nu moderator?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Het topic 'Opening nieuw erotisch cafe' is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven