Napraattopic deel 36
maandag 14 september 2015 om 23:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 19 september 2015 om 21:07
zaterdag 19 september 2015 om 21:14
quote:SuzanneSuus schreef op 19 september 2015 @ 21:00:
[...]
Nee, dappermarkt, tegenover Appie. Die is of gaat openIk vind het niks de Lidl maar kwam er langs en hoefde bijna niks, dus daar bier en wijn gehaald.
[...]
Nee, dappermarkt, tegenover Appie. Die is of gaat openIk vind het niks de Lidl maar kwam er langs en hoefde bijna niks, dus daar bier en wijn gehaald.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 19 september 2015 om 21:15
quote:Solomio schreef op 19 september 2015 @ 21:07:
Nous postte een smiley en ik reageerde daarop met deze .
Vond het wel lef van Nous, om een smiley te posten in het modtopic.Daar denk ik serieus niet eens over na.
Nous postte een smiley en ik reageerde daarop met deze .
Vond het wel lef van Nous, om een smiley te posten in het modtopic.Daar denk ik serieus niet eens over na.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 19 september 2015 om 21:28
zaterdag 19 september 2015 om 21:38
quote:hatsetats schreef op 19 september 2015 @ 21:35:
Groenten, fruit, beleg, appelsap voor Meneer Tats, soms noten. En de smeerkaas is lekker!! Soms sportbeha's als ze die hebben. hun sportkleding is sowieso niet slecht.De sportkleding ís goed en niet zo duur. Ik haal mijn sportkleding daar geregeld. Dat ís ook het enige wat ik er koop.
Groenten, fruit, beleg, appelsap voor Meneer Tats, soms noten. En de smeerkaas is lekker!! Soms sportbeha's als ze die hebben. hun sportkleding is sowieso niet slecht.De sportkleding ís goed en niet zo duur. Ik haal mijn sportkleding daar geregeld. Dat ís ook het enige wat ik er koop.
zaterdag 19 september 2015 om 21:45
zaterdag 19 september 2015 om 21:47
quote:barbaracartland schreef op 19 september 2015 @ 21:45:
Ik sta wijd en zijd bekend om mijn gebrek aan goede smaak, vandaar wellicht. Ik koop erg graag biologisch rundergehakt, want daar draai ik fijne gehaktballen van, Griekse yoghurt, broodbeleg, groente, fruit, chips, frisdrank, crackers, vla, nou ja, alles dus zo'n beetje.Dat zal het zijn. MD verbleekt bij mij qua goede smaak
Ik sta wijd en zijd bekend om mijn gebrek aan goede smaak, vandaar wellicht. Ik koop erg graag biologisch rundergehakt, want daar draai ik fijne gehaktballen van, Griekse yoghurt, broodbeleg, groente, fruit, chips, frisdrank, crackers, vla, nou ja, alles dus zo'n beetje.Dat zal het zijn. MD verbleekt bij mij qua goede smaak
zaterdag 19 september 2015 om 21:50
quote:Goede-Fee schreef op 19 september 2015 @ 21:49:
Vlees is vaak wel lekker en minder rommel in het vlees en ja daar komt ie ...... ook vaak geen suiker toegevoegd in het vlees.Wel aspartaam denk ik
Vlees is vaak wel lekker en minder rommel in het vlees en ja daar komt ie ...... ook vaak geen suiker toegevoegd in het vlees.Wel aspartaam denk ik