Napraattopic deel 36
maandag 14 september 2015 om 23:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 19 september 2015 om 22:07
zaterdag 19 september 2015 om 22:10
zaterdag 19 september 2015 om 22:29
quote:Nouschi schreef op 19 september 2015 @ 22:25:
Nou lekker dan, lees in de eerste post dat wc papier duurder is dan bij andere supermarkten. Vind ik een keer wat goed daar.Zolang het niet van dat grauwe papier is boeit wc papier me weinig, ik koop het meestal wel in de aanbieding, en in Frankrijk, roze!
Nou lekker dan, lees in de eerste post dat wc papier duurder is dan bij andere supermarkten. Vind ik een keer wat goed daar.Zolang het niet van dat grauwe papier is boeit wc papier me weinig, ik koop het meestal wel in de aanbieding, en in Frankrijk, roze!
Je bent zelf een theepot
zaterdag 19 september 2015 om 22:29
zaterdag 19 september 2015 om 22:30
quote:Goede-Fee schreef op 19 september 2015 @ 22:25:
[...]
Ik krijg de neiging om te gaan zeggen dat genen wel eens een generatie overslaan. Ik had er eerst bijgezet dat het wel door stom toeval zo kan zijn dat het via moeders zijde doorgegeven wordt. Als in dat er in beide families dragers zijn. Maar heb het maar weggehaald vond het zo sneu anders.
[...]
Ik krijg de neiging om te gaan zeggen dat genen wel eens een generatie overslaan. Ik had er eerst bijgezet dat het wel door stom toeval zo kan zijn dat het via moeders zijde doorgegeven wordt. Als in dat er in beide families dragers zijn. Maar heb het maar weggehaald vond het zo sneu anders.
zaterdag 19 september 2015 om 22:31
zaterdag 19 september 2015 om 22:36
quote:Solomio schreef op 19 september 2015 @ 22:31:
[...]
Dat zou je wel moeten doen Nous. Ik heb voor de zekerheid even mijn inbox gecheckt en de laatste waarschuwing was van mei 'offtopic in het modtopic'
[...]
Dat zou je wel moeten doen Nous. Ik heb voor de zekerheid even mijn inbox gecheckt en de laatste waarschuwing was van mei 'offtopic in het modtopic'
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!