Meest idiote dingen die je hebt gedaan als puber
woensdag 1 oktober 2008 om 23:48
Wat is het meest idiote ding wat je ooit gedaan hebt als puber ?
TS begint, in klas 4 van de middelbare school een strijker zo een zware kanonslag in de klas af laten steken door vriendje
Jezus wat een knal was dat zeg
Ik wist als een van de weinige wat er ging gebeuren en had dus al vingers in de oortjes, maar toch suizende oortjes
Nooit voor gepakt omdat hij door het raam naar binnen was gegooid
Nu jullie
TS begint, in klas 4 van de middelbare school een strijker zo een zware kanonslag in de klas af laten steken door vriendje
Jezus wat een knal was dat zeg
Ik wist als een van de weinige wat er ging gebeuren en had dus al vingers in de oortjes, maar toch suizende oortjes
Nooit voor gepakt omdat hij door het raam naar binnen was gegooid
Nu jullie
donderdag 2 oktober 2008 om 00:44
op konninginnenacht overal de bollen uit de feestverlichting draaien en meenemen staat nu nog een halve tas lampenbollen bij papa en mama ...
4 uur voor de deur blijven zitten bij (nu ex)vriendje met ijs om op hem te wachten...
doen/durven/waarheid in de klas gaan doen, met als resultaat dat we ineens op onze tafel of stoel stonden of door het raam naar buiten klommen ...
en zo kan ik nog uren doorgaan ...
4 uur voor de deur blijven zitten bij (nu ex)vriendje met ijs om op hem te wachten...
doen/durven/waarheid in de klas gaan doen, met als resultaat dat we ineens op onze tafel of stoel stonden of door het raam naar buiten klommen ...
en zo kan ik nog uren doorgaan ...
donderdag 2 oktober 2008 om 01:11
Stiekem naar de disco gaan ipv die brave verjaardag, in een schuimparty terecht komen, zeiknat thuiskomen en mn kleding drogen in het opkomende zonnetje.
Drie van de zes jaar gymnasium spijbelen
Elke week bij de directeur zitten
Personeelscrisis met dreigend ontslag ontketenen op school
En nog veel meer wat ik heb verdrongen...
Drie van de zes jaar gymnasium spijbelen
Elke week bij de directeur zitten
Personeelscrisis met dreigend ontslag ontketenen op school
En nog veel meer wat ik heb verdrongen...
donderdag 2 oktober 2008 om 07:53
Pepperspray uitproberen in de kantine.
Plantenpotten uit het raamkozijn van de directeur gooien( 3 hoog).
Op de vuist gaan met leraar Duits nadat hij mij onzedelijk betast had ( aan mijn kont).
Iemand anders mijn proefwerk laten maken want ik had geen zin om naar school te gaan.
Onder invloed van drugs naar school gaan.
En nog veel meer en mijn moeder vond mij een brave tiener......
Alles is gelukkig helemaal goed gekomen, maar god wat was ik onnozel en egoistisch en kon ik liegen dat het gedrukt stond.
Staat mij nog wat te wachten met mijn kinderen.....
Krijg het vast terug op mijn brood.
Plantenpotten uit het raamkozijn van de directeur gooien( 3 hoog).
Op de vuist gaan met leraar Duits nadat hij mij onzedelijk betast had ( aan mijn kont).
Iemand anders mijn proefwerk laten maken want ik had geen zin om naar school te gaan.
Onder invloed van drugs naar school gaan.
En nog veel meer en mijn moeder vond mij een brave tiener......
Alles is gelukkig helemaal goed gekomen, maar god wat was ik onnozel en egoistisch en kon ik liegen dat het gedrukt stond.
Staat mij nog wat te wachten met mijn kinderen.....
Krijg het vast terug op mijn brood.
donderdag 2 oktober 2008 om 09:22
Stinkbommetjes in de gang gooien...
Alle proefwerken met geel schrijven zodat de leraar ze niet kon lezen...
Een extra afspraken kaart voor de beugeltandarts hebben zodat ik te pas en te onpas kon spijbelen.
Een kwartje op de grond van de kantine lijmen zodat alle brugpiepers voor lul stonden als ze hem op wilden rapen.
Gelukkig ging ik out van een joint in de coffeeshop en heb het daarna niet meer aangeraakt... En heb ik drugs pas ontdekt dat ik in de 20 was... anders had er helemaal niks van mij terecht gekomen.
Alle proefwerken met geel schrijven zodat de leraar ze niet kon lezen...
Een extra afspraken kaart voor de beugeltandarts hebben zodat ik te pas en te onpas kon spijbelen.
Een kwartje op de grond van de kantine lijmen zodat alle brugpiepers voor lul stonden als ze hem op wilden rapen.
Gelukkig ging ik out van een joint in de coffeeshop en heb het daarna niet meer aangeraakt... En heb ik drugs pas ontdekt dat ik in de 20 was... anders had er helemaal niks van mij terecht gekomen.
donderdag 2 oktober 2008 om 09:26
Die stinkbommetjes ken ik ook. Jammer genoeg brak zo'n buisje in mijn jaszak.......
Mijn lijstje:
* Mijn moeder tot het uiterste drijven, zo erg dat ik 2 weken naar een oom en tante moest om af te koelen.
* Begonnen met roken, want dat was stoer
* Op vrijdagmiddag uit school naar de kroeg, genoeg drinken, thuis patat eten en het even later door het dakraam er weer uit kotsen
* roze vloerbedekking uit zoeken voor mijn nieuwe kamer omdat mijn moeder dat zo lelijk vond (Ik trouwens ook)
En ik kom er nog wel op meer......
Mijn moeder zegt trouwens dat ik later nog wel "gestraft" word. Hahahahahahah
Mijn lijstje:
* Mijn moeder tot het uiterste drijven, zo erg dat ik 2 weken naar een oom en tante moest om af te koelen.
* Begonnen met roken, want dat was stoer
* Op vrijdagmiddag uit school naar de kroeg, genoeg drinken, thuis patat eten en het even later door het dakraam er weer uit kotsen
* roze vloerbedekking uit zoeken voor mijn nieuwe kamer omdat mijn moeder dat zo lelijk vond (Ik trouwens ook)
En ik kom er nog wel op meer......
Mijn moeder zegt trouwens dat ik later nog wel "gestraft" word. Hahahahahahah
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
donderdag 2 oktober 2008 om 09:28
Op mijn 14e/15e met vriendinnen op woensdagavond de kroeg in gaan. Ik zat zgn. bij hun en zij zaten bij mij. Totdat mams erachter kwam "Ja, ik rook naar pisang ambon"
Ze was woest! Wie gaat er nou doordeweeks in de kroeg hangen?
En ik begreep er helemaal niets van! Wat was nou het verschil of ik bij een vriendin zat of een potje ging poolen in de kroeg.
Nee... ze was echt zooooo onredelijk!!!
Ze was woest! Wie gaat er nou doordeweeks in de kroeg hangen?
En ik begreep er helemaal niets van! Wat was nou het verschil of ik bij een vriendin zat of een potje ging poolen in de kroeg.
Nee... ze was echt zooooo onredelijk!!!
donderdag 2 oktober 2008 om 09:42
Een handgemeen met een lerares hebben.
Op het randje van stalken zitten omdat ik zooow verliefd was op een leraar...
Stiekem bier in de klas drinken, maar voor de meester ook een pilsje meebrengen.
Geesten oproepen in een lege donkergemaakte klas.
Met sjaal, muts en handschoenen aan de typeles volgen. Ik had het koud en het raam mocht niet dicht.
Meedoen met de grote demonstratie tegen kernenergie ('84?)Wij liepen dan wel in ons kleine provinciestadje en niet in Den Haag, maar dat terzijde...
Op de laatste schooldag met de hele klas de lerarenkamer bezetten .
Op het randje van stalken zitten omdat ik zooow verliefd was op een leraar...
Stiekem bier in de klas drinken, maar voor de meester ook een pilsje meebrengen.
Geesten oproepen in een lege donkergemaakte klas.
Met sjaal, muts en handschoenen aan de typeles volgen. Ik had het koud en het raam mocht niet dicht.
Meedoen met de grote demonstratie tegen kernenergie ('84?)Wij liepen dan wel in ons kleine provinciestadje en niet in Den Haag, maar dat terzijde...
Op de laatste schooldag met de hele klas de lerarenkamer bezetten .
donderdag 2 oktober 2008 om 09:47
Hahahaha! grappig topic! Ik was ook niet zo lief in mijn puberjaren:
Sleutel van de basisschool gejat bij de hoofdmeester en stiekum op een zondagmiddag met klasgenoten "ingebroken" in de school. Niks gejat, maar wel een puinhoop achtergelaten....
Lood jatten van daken en inleveren bij de lompenboer....CASH!
Vroeger vaak de "leader" van de klas en samen met wat anderen klasgenootjes (dé pispaaltjes ) terroriseren.
Met regelmaat zat ik dan ook bij de directeur, zelfs een keer bijna van school af gepleurd!
Regelmatig vechtpartijtjes uitlokken en thuiskomen met een gescheurde lip, blauwe ogen etc. etc.
Samen met een vriendje oude spullen op het spoor dumpen en wachten tot er een trein overheen denderde. (Levensgevaarlijk!!!!, maar ach.....toen geen besef hè??)
Vaak bezopen thuiskomen.... resultaat: 2 weken huisarrest (zo ging dat vroeger.... ) M'n vader natuurlijk
Wel heel braaf: Nooit drugs of dergelijke shit gebruikt...
Maar nu ben ik heulll braaf!
Sleutel van de basisschool gejat bij de hoofdmeester en stiekum op een zondagmiddag met klasgenoten "ingebroken" in de school. Niks gejat, maar wel een puinhoop achtergelaten....
Lood jatten van daken en inleveren bij de lompenboer....CASH!
Vroeger vaak de "leader" van de klas en samen met wat anderen klasgenootjes (dé pispaaltjes ) terroriseren.
Met regelmaat zat ik dan ook bij de directeur, zelfs een keer bijna van school af gepleurd!
Regelmatig vechtpartijtjes uitlokken en thuiskomen met een gescheurde lip, blauwe ogen etc. etc.
Samen met een vriendje oude spullen op het spoor dumpen en wachten tot er een trein overheen denderde. (Levensgevaarlijk!!!!, maar ach.....toen geen besef hè??)
Vaak bezopen thuiskomen.... resultaat: 2 weken huisarrest (zo ging dat vroeger.... ) M'n vader natuurlijk
Wel heel braaf: Nooit drugs of dergelijke shit gebruikt...
Maar nu ben ik heulll braaf!
donderdag 2 oktober 2008 om 10:03
Op mijn 14de zonder overleg een neuspiercing laten schieten en mijn moeder die flipte. En het uur later toch wel erg mooi vond. Niet alsof ik hem eruit had gehaald als ze was blijven zeuren (meedogenloze krengen zijn pubers toch ).
Veel inhoudelijke discussies over de lesstof met leraren door de jaren heen waardoor ze me of erg leuk of echt strontvervelend vonden. De laatste categorie ging dan weer klagen bij de mentor. Spijbelen was wat dat betreft best een goede oplossing.
In mijn eentje uitgaan vanaf mijn 14de en dan terugfietsen om 5 uur 's nachts, alleen. Dit zal ik mijn dochter dus nooit toestaan .
Van 16 t/m 18:
Drie jaar lang heel veel gespijbeld.
Drie jaar lang gesprekken met mentor en directeur hierover, wat niet hielp want ik haalde hoe dan ook hoge cijfers en voor de rest vond ik het dus zinloos om me de tering te vervelen daar.
Twee jaar lang bijzonder stoned door het leven gelopen.
Veel uitgegaan, ook doordeweeks, oa naar kraakfeesten inclusief de standaard foute heren (waar ik dan niets mee deed, dat valt weer mee).
Heel veel gezopen en erg leuke feestjes gehad met mijn vrienden waar ik toch nog ondanks de alcohol- en drugsconsumptie veel herinneringen aan heb (incl de idiote dingen die we deden).
En zoveel gekke momenten. Mijn dronken vrienden die proberen een nog dronkenere en grote, zware Rus uit de zee te trekken midden in de nacht. Met mijn beste vriendin in zijden onderjurken en lange zwarte jassen wapperend en wel een strandwandeling maken (onder invloed natuurlijk). Pokeravonden met veel drank, sigarettenpijpjes en jurken voor de dames en hoeden, pakken en sigaren voor de heren. Decadent stel waren we op ons 16de .
Veel inhoudelijke discussies over de lesstof met leraren door de jaren heen waardoor ze me of erg leuk of echt strontvervelend vonden. De laatste categorie ging dan weer klagen bij de mentor. Spijbelen was wat dat betreft best een goede oplossing.
In mijn eentje uitgaan vanaf mijn 14de en dan terugfietsen om 5 uur 's nachts, alleen. Dit zal ik mijn dochter dus nooit toestaan .
Van 16 t/m 18:
Drie jaar lang heel veel gespijbeld.
Drie jaar lang gesprekken met mentor en directeur hierover, wat niet hielp want ik haalde hoe dan ook hoge cijfers en voor de rest vond ik het dus zinloos om me de tering te vervelen daar.
Twee jaar lang bijzonder stoned door het leven gelopen.
Veel uitgegaan, ook doordeweeks, oa naar kraakfeesten inclusief de standaard foute heren (waar ik dan niets mee deed, dat valt weer mee).
Heel veel gezopen en erg leuke feestjes gehad met mijn vrienden waar ik toch nog ondanks de alcohol- en drugsconsumptie veel herinneringen aan heb (incl de idiote dingen die we deden).
En zoveel gekke momenten. Mijn dronken vrienden die proberen een nog dronkenere en grote, zware Rus uit de zee te trekken midden in de nacht. Met mijn beste vriendin in zijden onderjurken en lange zwarte jassen wapperend en wel een strandwandeling maken (onder invloed natuurlijk). Pokeravonden met veel drank, sigarettenpijpjes en jurken voor de dames en hoeden, pakken en sigaren voor de heren. Decadent stel waren we op ons 16de .
donderdag 2 oktober 2008 om 10:13
donderdag 2 oktober 2008 om 10:25
Uit het raam hangen met een luchtdrukpistool, en mikken op vogeltjes op de waslijn. (nooit wat geraakt , waar ik achteraf wel blij om ben, want vond het toch wel zielig)
Reusachtige katapulten gebouwd waarmee ik verfbommen kon afschieten. Opeens hadden ze in de buurt een blauw tuinpaadje ;)Lantaarnpalen moesten het wel ontgelden door kleinere katapults.
Apparaatje gebouwd waarmee ik dingen onder stroom kon zetten .. ook mede leerlingen;)
Aftrekmachine gemaakt van technischlego .. dat ding werkte briljant ; ik spoot tegen het plafond.
Reusachtige katapulten gebouwd waarmee ik verfbommen kon afschieten. Opeens hadden ze in de buurt een blauw tuinpaadje ;)Lantaarnpalen moesten het wel ontgelden door kleinere katapults.
Apparaatje gebouwd waarmee ik dingen onder stroom kon zetten .. ook mede leerlingen;)
Aftrekmachine gemaakt van technischlego .. dat ding werkte briljant ; ik spoot tegen het plafond.
donderdag 2 oktober 2008 om 10:55
Hmmmm volgens mij behoor ik ook wel in hert rijtje "vervelende puber". Vanaf mijn 13 ging ik vaak stiekem het huis uit als mijn ouders sliepen om naar de kroeg te gaan. Ben rond die tijd ooik 2 keer opgepakt, een keer voor winkeldiefstal en een keer omdat we hadden ingebroken bij een school in aanbouw. Heb erg veel ruzie gemaakt met mijn ouders (achteraf dek ik dat ik gewoon alles op hen afreageerde). Ben op mijn 15e gaan samenwonen met mijn toenmalige vriendje. Heb rondgereden op c90's (kleine motor) wel met helm, maar wel een gestolen plaatje. Ben toen in 1 jaar op 3 scholen geweest (had zelfs de leerplichtambtenaar op mijn dak).
Eind van dat jaar maakte ik het uit met die vriend, heb ik het jaar erop alsnog versneld mijn mavo gehaald en ben ik weer "normaal" gaan doen. Denk dat mijn ouders wel erg opgelucht waren. En vlak na dat ik mijn mavo heb gehaald ben ik verliefd geworden op een hele goeie jongen met wie ik nu 10 jaar later inmiddels getrouwd ben en die me echt gestimuleerd heeft om zoveel mogelijk uit mezelf te halen waardoor ik inmiddels al wel een paar jaar mijn hbo diploma o zak heb.
Eind van dat jaar maakte ik het uit met die vriend, heb ik het jaar erop alsnog versneld mijn mavo gehaald en ben ik weer "normaal" gaan doen. Denk dat mijn ouders wel erg opgelucht waren. En vlak na dat ik mijn mavo heb gehaald ben ik verliefd geworden op een hele goeie jongen met wie ik nu 10 jaar later inmiddels getrouwd ben en die me echt gestimuleerd heeft om zoveel mogelijk uit mezelf te halen waardoor ik inmiddels al wel een paar jaar mijn hbo diploma o zak heb.
donderdag 2 oktober 2008 om 11:03
Veel drugs gebruikt, en alcohol genuttigd, ook op school
Gespijbeld
Leraren uitdagen en elke keer weer uit de klas gezet worden
Mijn hoofd half kaal geschoren in de gabbertijd
Winkeldiefstallen
Naar (illegale) housefeesten gaan en dan de volgende dag in de avond pas weer richting huis
Verschillende scholen gehad en weer mee gekapt
En allerlei daarbij behorend kattekwaad, teveel om op te noemen.
Ik was echt een schatje
Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen!
Gespijbeld
Leraren uitdagen en elke keer weer uit de klas gezet worden
Mijn hoofd half kaal geschoren in de gabbertijd
Winkeldiefstallen
Naar (illegale) housefeesten gaan en dan de volgende dag in de avond pas weer richting huis
Verschillende scholen gehad en weer mee gekapt
En allerlei daarbij behorend kattekwaad, teveel om op te noemen.
Ik was echt een schatje
Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen!