Napraattopic deel 43
dinsdag 17 november 2015 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 19 november 2015 om 15:37
donderdag 19 november 2015 om 15:45
donderdag 19 november 2015 om 15:47
donderdag 19 november 2015 om 15:48
quote:Moiren_ schreef op 19 november 2015 @ 15:39:
[...]
10x maar hè. Heeft die van mij nooit genoeg aan tegen de tijd dat hij volwassen is.
Tegen dat hij volwassen is zal dat wel weer anders zijn. En ook nu is het niet altijd 10x, hangt van diagnose en ernst af.
Mijn kinderen maken dus een volstrekt normale ontwikkeling door, want die wilden niet meer bij mij in bed vanaf zo'n beetje hun 10e. Wat een opluchting.
[...]
10x maar hè. Heeft die van mij nooit genoeg aan tegen de tijd dat hij volwassen is.
Tegen dat hij volwassen is zal dat wel weer anders zijn. En ook nu is het niet altijd 10x, hangt van diagnose en ernst af.
Mijn kinderen maken dus een volstrekt normale ontwikkeling door, want die wilden niet meer bij mij in bed vanaf zo'n beetje hun 10e. Wat een opluchting.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 19 november 2015 om 15:50
quote:Solomio schreef op 19 november 2015 @ 15:48:
[...]
Mijn kinderen maken dus een volstrekt normale ontwikkeling door, want die wilden niet meer bij mij in bed vanaf zo'n beetje hun 10e. Wat een opluchting.Bofkont! Ik lig soms tussen een 11,9 en 4 jarige samengedrukt.(allemaal tegelijk)..allemaal zonen, dus binnenkort verknipt.
[...]
Mijn kinderen maken dus een volstrekt normale ontwikkeling door, want die wilden niet meer bij mij in bed vanaf zo'n beetje hun 10e. Wat een opluchting.Bofkont! Ik lig soms tussen een 11,9 en 4 jarige samengedrukt.(allemaal tegelijk)..allemaal zonen, dus binnenkort verknipt.
donderdag 19 november 2015 om 15:50
donderdag 19 november 2015 om 15:51
quote:rosemetijs schreef op 19 november 2015 @ 15:50:
Mijn dochter was 15 toen ze bij mij in bed paranormal activity wilde kijken.
Nou zij gillen en onder het dekbed kruipen en aan het einde van de film zei ze ja het is nu dus jouw schuld dat ik bang ben en niet meer in mijn eigen bed durf te slapen dus ik moet in jouw bed blijven.. Aaah...
Mijn dochter was 15 toen ze bij mij in bed paranormal activity wilde kijken.
Nou zij gillen en onder het dekbed kruipen en aan het einde van de film zei ze ja het is nu dus jouw schuld dat ik bang ben en niet meer in mijn eigen bed durf te slapen dus ik moet in jouw bed blijven.. Aaah...
donderdag 19 november 2015 om 15:55
donderdag 19 november 2015 om 15:58
quote:doornroosje9 schreef op 19 november 2015 @ 15:55:
[...]
Ze doet idd haar uiterste best om het in zoveel mogelijk topics te ventileren.
Ze is gewoon een heel wijs mens. Zeg ik maar genuanceerd.
Net zoiets als een " leuke" ipv mooie baby.
Wilde haar al een kitten kado doen. Tot op heden nog geen reactie gehad.
[...]
Ze doet idd haar uiterste best om het in zoveel mogelijk topics te ventileren.
Ze is gewoon een heel wijs mens. Zeg ik maar genuanceerd.
Net zoiets als een " leuke" ipv mooie baby.
Wilde haar al een kitten kado doen. Tot op heden nog geen reactie gehad.
donderdag 19 november 2015 om 16:02