Napraattopic deel 46
dinsdag 8 december 2015 om 09:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 11 december 2015 om 09:57
vrijdag 11 december 2015 om 11:06
quote:rosemetijs schreef op 11 december 2015 @ 09:43:
[...]
Ik vind de kerstboom optuigen best leuk hoor ik heb alleen altijd ruzie met die klotenlampjes hahaha..
Gelukkig dat er hier geen man in huis is anders kregen we hier Tiny en Lau taferelen
Och. De kerstlampjes.. Vorig jaar met grof geweld en hëél veel tijd een kluw uit elkaar gekregen en in de boom gedrappeerd. Deed ik de stekker in het stopcontact, deden ze het niet.
(Ook wel een beetje dom van mij om echt een beetje agressief te doen met die lampjes.)
Toen had ik het helemaal gehad . We hebben dus vorig jaar een boom gehad waarvan de kerstlichtjes het niet deden. Ik had ook geen zin meer om nieuwe te kopen haha. Was er zoo klaar mee
Had ik geen man bij nodig trouwens.
[...]
Ik vind de kerstboom optuigen best leuk hoor ik heb alleen altijd ruzie met die klotenlampjes hahaha..
Gelukkig dat er hier geen man in huis is anders kregen we hier Tiny en Lau taferelen
Och. De kerstlampjes.. Vorig jaar met grof geweld en hëél veel tijd een kluw uit elkaar gekregen en in de boom gedrappeerd. Deed ik de stekker in het stopcontact, deden ze het niet.
(Ook wel een beetje dom van mij om echt een beetje agressief te doen met die lampjes.)
Toen had ik het helemaal gehad . We hebben dus vorig jaar een boom gehad waarvan de kerstlichtjes het niet deden. Ik had ook geen zin meer om nieuwe te kopen haha. Was er zoo klaar mee
Had ik geen man bij nodig trouwens.
vrijdag 11 december 2015 om 11:40
quote:bungaa schreef op 11 december 2015 @ 11:06:
[...]
Had ik geen man bij nodig trouwens.tiny en lau
[...]
Had ik geen man bij nodig trouwens.tiny en lau
vrijdag 11 december 2015 om 12:03
quote:elfje12 schreef op 11 december 2015 @ 11:19:
Hier doet man de lichtjes in de boom hangen, want anders vliegen de boom en lampjes door het raam naar buiten. Ik hang de versiering erin.Haha hier precies hetzelfde. Hij hoeft helemaal niets te doen, behalve de boom halen en er lichtjes in hangen. De rest van de boom en het huis doe ik met veel plezier.
Hier doet man de lichtjes in de boom hangen, want anders vliegen de boom en lampjes door het raam naar buiten. Ik hang de versiering erin.Haha hier precies hetzelfde. Hij hoeft helemaal niets te doen, behalve de boom halen en er lichtjes in hangen. De rest van de boom en het huis doe ik met veel plezier.