Napraattopic deel 46
dinsdag 8 december 2015 om 09:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 12 december 2015 om 10:18
zaterdag 12 december 2015 om 10:29
zaterdag 12 december 2015 om 10:35
quote:Fenrir-Greyback schreef op 12 december 2015 @ 10:24:
[...]
Das met alle vakken toch zo? En van de meeste vakken valt het nut ook prima te betwisten. Vraag maar aan mijn zoon als ie topo moet leren .Volgens mij zijn er ook wel neutrale vakken. Maar topo is ook wel een di getje idd
[...]
Das met alle vakken toch zo? En van de meeste vakken valt het nut ook prima te betwisten. Vraag maar aan mijn zoon als ie topo moet leren .Volgens mij zijn er ook wel neutrale vakken. Maar topo is ook wel een di getje idd
Je bent zelf een theepot
zaterdag 12 december 2015 om 10:40
quote:SuzanneSuus schreef op 12 december 2015 @ 10:35:
[...]
Volgens mij zijn er ook wel neutrale vakken. Maar topo is ook wel een di getje iddNederlands en Engels ja, en wiskunde (hoewel dat weer zo'n vak is dat je moet kunnen). Bij andere vakken barst er toch al snel een nut- en noodzaakdiscussie los als ze het niet leuk vinden.
[...]
Volgens mij zijn er ook wel neutrale vakken. Maar topo is ook wel een di getje iddNederlands en Engels ja, en wiskunde (hoewel dat weer zo'n vak is dat je moet kunnen). Bij andere vakken barst er toch al snel een nut- en noodzaakdiscussie los als ze het niet leuk vinden.
zaterdag 12 december 2015 om 10:46
quote:Fenrir-Greyback schreef op 12 december 2015 @ 10:30:
Nou Miss-Speeseend heeft zich wat op de hals gehaald. Het is hard werken hoor, als voorzitter van het zaterdagtopic.
En het is nog niet eens middag!
Ik blijf nog even in bed. Gisteren een heftige dag & avond gehad.
En vanmiddag komt er ziekenbezoek voor dochter. Eindelijk. Pubers hebben wat zulke dingen betreft blijkbaar toch een duwtje van hun moeders nodig.
Of van hun vaders natuurlijk, maar zulke vaders ken ik niet.
Nou Miss-Speeseend heeft zich wat op de hals gehaald. Het is hard werken hoor, als voorzitter van het zaterdagtopic.
En vanmiddag komt er ziekenbezoek voor dochter. Eindelijk. Pubers hebben wat zulke dingen betreft blijkbaar toch een duwtje van hun moeders nodig.
Of van hun vaders natuurlijk, maar zulke vaders ken ik niet.
zaterdag 12 december 2015 om 10:46
quote:thee schreef op 12 december 2015 @ 01:36:
Zo ben weer bij.
Chief, ik lees je altijd wel maar ken je gevoel
Fijn dat je het leuk hebt gehad Leo!
En ik begrijp dat ik volgens missie een watje ben omdat ik mensen onder de negeer heb. Maar die 2 posten volgens mij nooit hier.Ik moet ook steeds tig pagina's bij lezen,maar de meesten scrol ik heeel snel overheen.
Als forummers roepen 'ik zet je onder de negeer' omdat je niet reageert zoals ze zouden willen dan vind ik dat inderdaad watjes. Of jij een watje bent weet ik niet.
Maar als je denkt dat ik hier nooit reageer ben je in iedergeval wel een "suffie" (grapjuhhhhhhh )
Ik ben nu weer effe weg.
Zo ben weer bij.
Chief, ik lees je altijd wel maar ken je gevoel
Fijn dat je het leuk hebt gehad Leo!
En ik begrijp dat ik volgens missie een watje ben omdat ik mensen onder de negeer heb. Maar die 2 posten volgens mij nooit hier.Ik moet ook steeds tig pagina's bij lezen,maar de meesten scrol ik heeel snel overheen.
Als forummers roepen 'ik zet je onder de negeer' omdat je niet reageert zoals ze zouden willen dan vind ik dat inderdaad watjes. Of jij een watje bent weet ik niet.
Maar als je denkt dat ik hier nooit reageer ben je in iedergeval wel een "suffie" (grapjuhhhhhhh )
Ik ben nu weer effe weg.
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 12 december 2015 om 10:50
quote:yette schreef op 12 december 2015 @ 10:46:
[...]
Of van hun vaders natuurlijk, maar zulke vaders ken ik niet.Succes. Hopelijk kan je dochter er een beetje van genieten.
[...]
Of van hun vaders natuurlijk, maar zulke vaders ken ik niet.Succes. Hopelijk kan je dochter er een beetje van genieten.
zaterdag 12 december 2015 om 10:57
zaterdag 12 december 2015 om 10:59
quote:Solomio schreef op 12 december 2015 @ 10:57:
Hele Ikea-planning aan gort: vriendin blijkt vanmiddag om 16 uur te kunnen in Amsterdam.
Sorry ladies, dat gaat voor.Oh lekker dan. Ik zat al zowat op de fiets. Nou doe me dan maar een kaartje voor de volgende episode van Candy Crush, kan ik weer lekker no-lifen.
Hele Ikea-planning aan gort: vriendin blijkt vanmiddag om 16 uur te kunnen in Amsterdam.
Sorry ladies, dat gaat voor.Oh lekker dan. Ik zat al zowat op de fiets. Nou doe me dan maar een kaartje voor de volgende episode van Candy Crush, kan ik weer lekker no-lifen.
zaterdag 12 december 2015 om 11:02
quote:Fenrir-Greyback schreef op 12 december 2015 @ 10:59:
[...]
Oh lekker dan. Ik zat al zowat op de fiets. Nou doe me dan maar een kaartje voor de volgende episode van Candy Crush, kan ik weer lekker no-lifen.Of je fietst even door naar Amsterdam. Vragen we onze Amsterdamse napraters ook.
[...]
Oh lekker dan. Ik zat al zowat op de fiets. Nou doe me dan maar een kaartje voor de volgende episode van Candy Crush, kan ik weer lekker no-lifen.Of je fietst even door naar Amsterdam. Vragen we onze Amsterdamse napraters ook.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar