Napraattopic deel 46
dinsdag 8 december 2015 om 09:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 13 december 2015 om 12:22
zondag 13 december 2015 om 12:32
zondag 13 december 2015 om 12:36
quote:hatsetats schreef op 13 december 2015 @ 12:32:
[...]
Nou, maak jij je borst maar nat Het hele VF hangt aan elkaar van moeders die niet zo lekker in hun velletje zitten ;)Met vent, zonder vent...hoogzwanger of beginnend...net huisdier-loos of kitten-kopend...shit, je kan je overal wel klote door voelen!
[...]
Nou, maak jij je borst maar nat Het hele VF hangt aan elkaar van moeders die niet zo lekker in hun velletje zitten ;)Met vent, zonder vent...hoogzwanger of beginnend...net huisdier-loos of kitten-kopend...shit, je kan je overal wel klote door voelen!
zondag 13 december 2015 om 12:37
zondag 13 december 2015 om 12:57
quote:yette schreef op 13 december 2015 @ 10:22:
[...]
Zou kunnen. Aan de andere kant denk ik dat kinderen die eerst twee volwassenen in huis hadden, een realistischer beeld hebben van hoe dat nou is met twee ouders. Kinderen die met een ouder opgroeien, kunnen vanalles fantaseren. Ze zullen misschien denken dat het moeilijk is om hun ouder met een andere volwassene te moeten delen, maar ze kunnen ook fantaseren over een onrealistisch perfect gezinnetje met een tweede ouder die bergen geld en zeeën van tijd heeft.
Ik was als kind soms jaloers op kinderen van gescheiden ouders, omdat die hun vervelende ouder af en toe konden ontvluchten.
Dat fantaseren is denk ik niet voorbehouden aan kinderen met 'maar' 1 ouder, dat is voorbehouden aan alle kinderen.
Het KingCorn jongetje ging vroeger al bij Japie wonen.
[...]
Zou kunnen. Aan de andere kant denk ik dat kinderen die eerst twee volwassenen in huis hadden, een realistischer beeld hebben van hoe dat nou is met twee ouders. Kinderen die met een ouder opgroeien, kunnen vanalles fantaseren. Ze zullen misschien denken dat het moeilijk is om hun ouder met een andere volwassene te moeten delen, maar ze kunnen ook fantaseren over een onrealistisch perfect gezinnetje met een tweede ouder die bergen geld en zeeën van tijd heeft.
Ik was als kind soms jaloers op kinderen van gescheiden ouders, omdat die hun vervelende ouder af en toe konden ontvluchten.
Dat fantaseren is denk ik niet voorbehouden aan kinderen met 'maar' 1 ouder, dat is voorbehouden aan alle kinderen.
Het KingCorn jongetje ging vroeger al bij Japie wonen.
Today I am taking control of my emotions. I am choosing anger.
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar