Napraattopic 59
dinsdag 19 april 2016 om 22:16
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 20 april 2016 om 19:10
woensdag 20 april 2016 om 20:25
quote:Mikadoos schreef op 20 april 2016 @ 20:05:
[...]
Ik miste je hier al kan dat kloppen?
Ja, dat klopt helaas. Het ging de afgelopen tijd niet zo lekker. Nu lijkt het weer beter te gaan . Ik ben voorzichtig optimistisch .
[...]
Ik miste je hier al kan dat kloppen?
Ja, dat klopt helaas. Het ging de afgelopen tijd niet zo lekker. Nu lijkt het weer beter te gaan . Ik ben voorzichtig optimistisch .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
woensdag 20 april 2016 om 20:27
quote:Kia-Ora schreef op 20 april 2016 @ 20:25:
[...]
Ja, dat klopt helaas. Het ging de afgelopen tijd niet zo lekker. Nu lijkt het weer beter te gaan . Ik ben voorzichtig optimistisch .He bah wat rot voor je, maar gelukkig gaat het nu weer wat beter. Probeer vast te houden hoor. En ik optimist gewoon met je mee
[...]
Ja, dat klopt helaas. Het ging de afgelopen tijd niet zo lekker. Nu lijkt het weer beter te gaan . Ik ben voorzichtig optimistisch .He bah wat rot voor je, maar gelukkig gaat het nu weer wat beter. Probeer vast te houden hoor. En ik optimist gewoon met je mee
woensdag 20 april 2016 om 20:29
woensdag 20 april 2016 om 20:29
quote:hatsetats schreef op 20 april 2016 @ 18:59:
Of je tettert in elk topic wel hoe zwaar je het hebt op alle gebied (fysieke en mentale gezondheid, financiën, geen werk blabla) maar je wil wel een tweede huis kopen.Wou net komen klagen, iedereen geeft vriendelijk en netjes tips en adviezen en ineens vliegt TO uit de bocht, pfff..
Of je tettert in elk topic wel hoe zwaar je het hebt op alle gebied (fysieke en mentale gezondheid, financiën, geen werk blabla) maar je wil wel een tweede huis kopen.Wou net komen klagen, iedereen geeft vriendelijk en netjes tips en adviezen en ineens vliegt TO uit de bocht, pfff..
woensdag 20 april 2016 om 20:32
woensdag 20 april 2016 om 21:05
woensdag 20 april 2016 om 22:08
quote:Kia-Ora schreef op 20 april 2016 @ 20:25:
[...]
Als ik in aardstralen zou geloven zou ik wat hele goeie jouw kant op sturen.
Helaas zul je het moeten doen met 'fijn je weer te lezen en ik hoop op terecht en meer optimisme'
[...]
Als ik in aardstralen zou geloven zou ik wat hele goeie jouw kant op sturen.
Helaas zul je het moeten doen met 'fijn je weer te lezen en ik hoop op terecht en meer optimisme'
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.