Het stamcafé XIV
donderdag 19 mei 2016 om 20:18
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
dinsdag 24 mei 2016 om 13:46
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 24 mei 2016 @ 13:42:
Over 2 weken halen. Ik had nog wat te zeiken over kleine beschadigingen dus wordt nog aangestipt en rondom gepolijst. En zwart metalen velgen erop en grote beurt vooraf.Oh stoer die velgen zeg, goed onderhandeld dus
Over 2 weken halen. Ik had nog wat te zeiken over kleine beschadigingen dus wordt nog aangestipt en rondom gepolijst. En zwart metalen velgen erop en grote beurt vooraf.Oh stoer die velgen zeg, goed onderhandeld dus
I like being a mess. It's who I am.
dinsdag 24 mei 2016 om 13:51
dinsdag 24 mei 2016 om 14:45
quote:Eleonora-1 schreef op 24 mei 2016 @ 14:00:
Zou er eventueel iemand met mij willen trouwen?
Dan kunnen we dit soort jurken aan.
Seksuele voorkeur, religie en huidskleur maakt me niks uit. Zolang we maar lol hebben.
[afbeelding]Voor zo'n jurk wil ik wel een uitzondering maken. Ik ben alleen niet zo'n lolmaker.
Zou er eventueel iemand met mij willen trouwen?
Dan kunnen we dit soort jurken aan.
Seksuele voorkeur, religie en huidskleur maakt me niks uit. Zolang we maar lol hebben.
[afbeelding]Voor zo'n jurk wil ik wel een uitzondering maken. Ik ben alleen niet zo'n lolmaker.
You always do your best, which is quite embarrassing.
Week 9 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 24 mei 2016 om 15:13
quote:Eleonora-1 schreef op 24 mei 2016 @ 15:12:
[...]
Ha, gezellig.
Dan moeten we naar Sondra Celli in Boston om er een te laten maken.
Het is een eindje reizen maar dan heb je ook wat.Het zal ons prachtig staan. We hebben er allebei het figuur voor.
[...]
Ha, gezellig.
Dan moeten we naar Sondra Celli in Boston om er een te laten maken.
Het is een eindje reizen maar dan heb je ook wat.Het zal ons prachtig staan. We hebben er allebei het figuur voor.
You always do your best, which is quite embarrassing.
dinsdag 24 mei 2016 om 15:16
dinsdag 24 mei 2016 om 15:35