Napraattopic 69
woensdag 12 oktober 2016 om 22:25
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 6 november 2016 om 20:22
zondag 6 november 2016 om 20:26
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 november 2016 @ 20:22:
[...]
Ja. Verdwaald. Omdat jij er niet was om je volk te leiden.Zie je Yas als jij er even niet bent omdat jij een sociaal leven hebt gaat het meteen mis.
[...]
Ja. Verdwaald. Omdat jij er niet was om je volk te leiden.Zie je Yas als jij er even niet bent omdat jij een sociaal leven hebt gaat het meteen mis.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 6 november 2016 om 20:28
zondag 6 november 2016 om 20:31
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 november 2016 @ 20:21:
[...]
O, sorry, die mevrouw dan. Al dacht ik echt " dat mens " .
Waarom me "dat mens" noemen, terwijl je weet dat ik meelees? Zo spreek je irl toch ook niet over iemand die erbij staat?
En om een antwoord te geven op je vraag, "Woonst" wordt in België wel vaker gebuikt, het betekent gewoon "woning".
[...]
O, sorry, die mevrouw dan. Al dacht ik echt " dat mens " .
Waarom me "dat mens" noemen, terwijl je weet dat ik meelees? Zo spreek je irl toch ook niet over iemand die erbij staat?
En om een antwoord te geven op je vraag, "Woonst" wordt in België wel vaker gebuikt, het betekent gewoon "woning".
zondag 6 november 2016 om 20:34
quote:aliva schreef op 06 november 2016 @ 20:31:
[...]
En om een antwoord te geven op je vraag, "Woonst" wordt in België wel vaker gebuikt, het betekent gewoon "woning".bgb wel hoor, tokkie
[...]
En om een antwoord te geven op je vraag, "Woonst" wordt in België wel vaker gebuikt, het betekent gewoon "woning".bgb wel hoor, tokkie
zondag 6 november 2016 om 20:34
quote:aliva schreef op 06 november 2016 @ 20:31:
[...]
En om een antwoord te geven op je vraag, "Woonst" wordt in België wel vaker gebuikt, het betekent gewoon "woning".Ik zei wat ik dacht bij het lezen van je bericht. Ja, dat zou ik ook zo zeggen als je er naast stond. Dat zal wel heel Nederlands zijn. " ach, mens, ben je gek " of zoiets is hier niet onbeleefd. Net zoals woonst bij jullie normaal blijkt te zijn.
[...]
En om een antwoord te geven op je vraag, "Woonst" wordt in België wel vaker gebuikt, het betekent gewoon "woning".Ik zei wat ik dacht bij het lezen van je bericht. Ja, dat zou ik ook zo zeggen als je er naast stond. Dat zal wel heel Nederlands zijn. " ach, mens, ben je gek " of zoiets is hier niet onbeleefd. Net zoals woonst bij jullie normaal blijkt te zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 6 november 2016 om 20:38