E=MeetC2 (we meet again!)
zondag 1 november 2009 om 23:07
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
maandag 2 november 2009 om 11:06
quote:Lys schreef op 02 november 2009 @ 10:39:
Yep, en ik moet nu dus ook ècht eens beginnen met inpakken!
Ben er van overtuigd dat het weer helemaal geweldig gaat worden en heb er zó'n zin in.
En nèt op tijd terug voor de volgende meet.
Alweer op vakantie? Je bent pas nog geweest!
Jeeeeeeeeetje hey.
Ik ben jaloers. Je gaat toch niet AAN Ibiza hè?
In ieder geval heel veel plezier.. geniet er van en be careful enzo!
Yep, en ik moet nu dus ook ècht eens beginnen met inpakken!
Ben er van overtuigd dat het weer helemaal geweldig gaat worden en heb er zó'n zin in.
En nèt op tijd terug voor de volgende meet.
Alweer op vakantie? Je bent pas nog geweest!
Jeeeeeeeeetje hey.
Ik ben jaloers. Je gaat toch niet AAN Ibiza hè?
In ieder geval heel veel plezier.. geniet er van en be careful enzo!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
maandag 2 november 2009 om 11:08
maandag 2 november 2009 om 11:09
maandag 2 november 2009 om 11:17
maandag 2 november 2009 om 11:19
maandag 2 november 2009 om 11:21
Five, als jij in elk lachsalvo "uitlachen" hoort, zou ik je juist met klem aanraden om NIET te komen. Volgens mij heb je dan echt een klote-avond. Ik bedoel: we hebben wat afgelachen. En dat is als je elke lach opvat als uit-lach natuurlijk TOTAAL niet grappig.
Maar. En. Dus. Uit met de smoezen. Je begeeft je bevallige achterwerk maar gewoon naar Utrecht de 20e maart. *steekt drammerig wijsvingertje op*
Maar. En. Dus. Uit met de smoezen. Je begeeft je bevallige achterwerk maar gewoon naar Utrecht de 20e maart. *steekt drammerig wijsvingertje op*
maandag 2 november 2009 om 11:29
quote:mamzelle schreef op 02 november 2009 @ 11:22:
Ik heb een plekje op de hyves gevraagd en 20 maart in mijn agenda genoteerd Dat moet ik overigens nog doen (in Outlook). Ik heb me al wel aangemeld bij de nieuwe meeting, en Minny heeft die aanmelding intussen geaccepteerd.
Ik heb een plekje op de hyves gevraagd en 20 maart in mijn agenda genoteerd Dat moet ik overigens nog doen (in Outlook). Ik heb me al wel aangemeld bij de nieuwe meeting, en Minny heeft die aanmelding intussen geaccepteerd.
World of Warcraft: Legion
maandag 2 november 2009 om 11:31
Het zou mogen Ratteke, maar dan heb je wel een ticket nodig, want de koffer wordt nokkievol! Ik ga naar *geheime locatie ivm privacy, vraag maar aan B of I* en dat duurt ca een maand. En ik ga niet graag natuurlijk, maar ja, onderdanig en ietwat schuchter als ik ben, heb ik mij wéér een verre vakantie in de maag laten splitsen... Het klinkt alsof ik me opoffer en zo voelt het ook, maar ik laat me altijd makkelijk van alles aanlullen en nu eenmaal niet zo weerbaar...
*vouwt haar handjes*
Ik wou...ik wou dat ik wat beter voor mezelf op kon komen.
*vouwt haar handjes*
Ik wou...ik wou dat ik wat beter voor mezelf op kon komen.
Known to cause insanity in laboratory mice