E=MeetC2 (we meet again!)
zondag 1 november 2009 om 23:07
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
zondag 21 maart 2010 om 02:22
Hey allemaal.
Missloki is weg ik in m'n bedje bijgelezen.
Leuk leuk de bekende van de vorige meet en nieuwe gezichten.
Heel gezellig geweest. Kom bslist weer.
We meet again don't no where don't no when.
Maar hoop nog meer Forummers te leren kennen.
Enne minny en zwieber bedankt voor de organisatie.
Gelukkig niemand gekielhaald toch??? minny
Heb immers niet geknuffeld toch please
groetjes trikky
Missloki is weg ik in m'n bedje bijgelezen.
Leuk leuk de bekende van de vorige meet en nieuwe gezichten.
Heel gezellig geweest. Kom bslist weer.
We meet again don't no where don't no when.
Maar hoop nog meer Forummers te leren kennen.
Enne minny en zwieber bedankt voor de organisatie.
Gelukkig niemand gekielhaald toch??? minny
Heb immers niet geknuffeld toch please
groetjes trikky
zondag 21 maart 2010 om 02:30
zondag 21 maart 2010 om 02:52
zondag 21 maart 2010 om 02:53
zondag 21 maart 2010 om 03:51
Zo ik ben ook thuis.. was een aardig ritje en het was rotweer.. brr.. maar goed.. ik ben weer veilig thuis..
Was een zeer geslaagde meet wat mij betreft.. was erg gezellig en vond het leuk om weer een aantal mensen te zien.. Ik wil Minny en Zwieb bedanken voor een wederom geweldig georganiseerde meet, met lekker eten in een leuke tent..
Wat mij betreft volgend weekend weer een meet.. Hoeft niet perse op deze grote schaal.. een kleinere intiemere meet is misschien wel net zo gezellig..
Was een zeer geslaagde meet wat mij betreft.. was erg gezellig en vond het leuk om weer een aantal mensen te zien.. Ik wil Minny en Zwieb bedanken voor een wederom geweldig georganiseerde meet, met lekker eten in een leuke tent..
Wat mij betreft volgend weekend weer een meet.. Hoeft niet perse op deze grote schaal.. een kleinere intiemere meet is misschien wel net zo gezellig..
zondag 21 maart 2010 om 08:01
quote:friezinnetje schreef op 21 maart 2010 @ 04:45:
Hehe, eindelijk thuis!
was een lange reis weer naar het noorden!
Gezellige meet, en Minny en Zwieb bedankt voor de organisatie!Als je dit schrijft op het moment dat je net thuis bent dan hebben jullie er echt teringlang over gedaan....!!! Uurtje of 7?
Hehe, eindelijk thuis!
was een lange reis weer naar het noorden!
Gezellige meet, en Minny en Zwieb bedankt voor de organisatie!Als je dit schrijft op het moment dat je net thuis bent dan hebben jullie er echt teringlang over gedaan....!!! Uurtje of 7?
zondag 21 maart 2010 om 08:15
Lika, was het wel een beetje te doen met dat weer op de motor terug? Je zag er wel stoer uit vond ik!
Tja, ik zat sowieso al in de gezelligste auto denk ik, met Teddy en Lys en een snoepvoorraad mee voldoende om door te rijden naar Spanje
Eindelijke Zoebie in het echt gezien en ik vond het heel leuk aan de tafel met Dushi, Justi, Watervrouw, Delphicat, Courage, Lika, Ratteke, MissLoki en Zoebie. De mijnheer in het blauw was idd wel leuk he Dushi!
Zo grappig dat je al een hele voorstelling hebt van mensen op basis van wat ze schrijven, en dat ze er dan heel anders uitzien. En ik ben jaloers op de krullen van yathi..(hoe die naam verder gaat weet ik niet uit mijn hoofd ).
Tja, ik zat sowieso al in de gezelligste auto denk ik, met Teddy en Lys en een snoepvoorraad mee voldoende om door te rijden naar Spanje
Eindelijke Zoebie in het echt gezien en ik vond het heel leuk aan de tafel met Dushi, Justi, Watervrouw, Delphicat, Courage, Lika, Ratteke, MissLoki en Zoebie. De mijnheer in het blauw was idd wel leuk he Dushi!
Zo grappig dat je al een hele voorstelling hebt van mensen op basis van wat ze schrijven, en dat ze er dan heel anders uitzien. En ik ben jaloers op de krullen van yathi..(hoe die naam verder gaat weet ik niet uit mijn hoofd ).
Stressed is just desserts spelled backwards