Bezemtopic deel 6
dinsdag 9 maart 2010 om 13:20
hihi, hoe kan ik nou zo echt hard aan het werk?
Ik MOET gewoon elke 5 minuten even kijken wat jullie nu weer allemaal voor onzin hebben neergezet
Fijn he, die zon?? Ik zou bijna jaloers zijn op Boro, lekker de tuin in.. maar goed, ik heb geen tuin dus dan houdt het al gauw op natuurlijk. Hoewel.. mijn balkon pimpen zou ook leuk zijn..
Oja, werken ging ik... werken!!!!!!!
Ik MOET gewoon elke 5 minuten even kijken wat jullie nu weer allemaal voor onzin hebben neergezet
Fijn he, die zon?? Ik zou bijna jaloers zijn op Boro, lekker de tuin in.. maar goed, ik heb geen tuin dus dan houdt het al gauw op natuurlijk. Hoewel.. mijn balkon pimpen zou ook leuk zijn..
Oja, werken ging ik... werken!!!!!!!
dinsdag 9 maart 2010 om 13:21
dinsdag 9 maart 2010 om 13:22
Hier is de verwarmingsman ook geweest. Vrees dat het nog niet veel geholpen heeft (hij vulde alweeeer niets bij), ik vraag nu van de verwarming standje sambal en krijg minder dan dat.
Maar goed, minder dan dat is beter dan niets. Eerst maar es even lekker opwarmen. De man heeft na lang aandringen wel de schroefdop van de vulkraan iets losser gedraaid.
Afgewassen.
Creatieve therapie afgezegd.
Muizenkeutels achter wasmachine en koelkast verwijderd.
Maar goed, minder dan dat is beter dan niets. Eerst maar es even lekker opwarmen. De man heeft na lang aandringen wel de schroefdop van de vulkraan iets losser gedraaid.
Afgewassen.
Creatieve therapie afgezegd.
Muizenkeutels achter wasmachine en koelkast verwijderd.
dinsdag 9 maart 2010 om 13:22
dinsdag 9 maart 2010 om 13:27
dinsdag 9 maart 2010 om 13:32
Ja maar juist in de grote stad kwamen die scherensliepers toch voor. Dat vriend dat niet weet.
Och ja ik ben dan ook al wat ouder en weet nog dat de scherensliep en lorrenboer en kolenboer langs de deur kwamen.
En de melkboer met paard en wagen.
Yep zo oud ben ik al. en ik zet zelf wel een fotootje neer anders doen jullie het.
Och ja ik ben dan ook al wat ouder en weet nog dat de scherensliep en lorrenboer en kolenboer langs de deur kwamen.
En de melkboer met paard en wagen.
Yep zo oud ben ik al. en ik zet zelf wel een fotootje neer anders doen jullie het.
dinsdag 9 maart 2010 om 13:37