Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
De boerenkiel uit de kast?

Hij ligt er hiero net weer in

Ik ben van de generatie SRV-man.

En tegenwoordig hebben we hier in de stad (Ja Stad!) alleen nog een ouderwetse langs-de-deur-groenteboer.
we hebben nog een srv man en een aardappelboertje aan de deur :-)

Niet dat ik ooit bij ze koop, maar toch.

2e border is gedaan. Al vloekend (ik ben niet zo van tuinieren ) bedacht ik me dat slechts 1 x per jaar je tuin aanpakken wellicht wat weinig is
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:borodini schreef op 09 maart 2010 @ 14:05:

Eerste border van de voortuin is rommel \ papier \ peuken \ onkruid vrij

Daar heb je toch kinderen voor? Die van mij doen het voor een blikje cola van 15 ct.

Ik ben alleen nog op zoek naar een tip tegen buren/voorbijgangers die al die zooi in de tuin plempen.

Wat schijnt de zon heerlijk..
Nou ja, het onkruid doen ze niet.

Hier rijdt een bakker/melkboer in een busje met aanhanger. Oudste merkte laatst op dat er brood aan de verkeerde kant van de deur hing en was nogal verbaasd dat dat kon.
ik zit voor het open raam en het is heerlijk
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Zo de tuin ziet er al een stuk beter uit.

Heb zo gelachen om mijn buurvrouwtje. Oud mensje, 80 jaar. Ze had al een paar keer een opmerking gemaakt over een grote struik in onze tuin. Die struik is inmiddels zo groot dat inkijken nagenoeg onmogelijk is geworden.

Volgens de buurvrouw maakt die struik haar plantjes dood doordat hij zo groot is. Of we hem in willen snoeien.

Dus ik wil dat kreng net aanpakken, zie ik ineens dat het helemaal mijn struik niet is, maar die van de buurvrouw ( Ze zei dus: Jullie stuik moet weg )

Heb maar even aangebeld en gevraagd wat precies de bedoeling is. Hij hoeft niet weg, ze had zich vergist. Heb hem iig wat gesnoeid hier en daar, en aan de kant van buuf ook gelijk maar ingekort, zodat de andere plantjes weer licht hebben ofzo.

Buurvrouw keek erg blij dus ik zal het wel goed gedaan hebben
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Grr...Zit net heerlijk Brokeback Mountain te kijken (Kennen jullie die film? Echt zooo'n mooi verhaal...) Houdt ie er halverwege mee op.

Echt waardeloos die gekopieerde krengen.

Toch maar eens rondkijken voor een originele.

Ik moet eigenlijk ook nodig in de tuin beginnen, maar ik vind het nog zo kouhoud!
Zo hè, ik moest 11 bladzijdes bijlezen!

Gelukkig had ik mijn boterhammen net op toen ik bij het verhaal van Buuf kwam

Brokeback mountain is echt een mooie film, ik zou zeker proberen hem af te kijken.

Hier gaat het maar matig. James en ik zijn weer beter, maar Mmetje nog niet.

Verder heeft James het in zijn hoofd gehaald om 2 bezichtigingen van Huizen te plannen terwijl ons huis nog niet verkocht is en we nog geen financieel plaatje hebben. Leuk hoor, maar zonde van de tijd.

Ik heb wel zin om te bezemen, maar vooral

om veel dingen weg te gooien. En dat ga ik ook gewoon maar doen!
boro goed bezig

ik ken de film wel Goldie, moet hem alleen nog steeds zien

Arme Mmetje, missM

HIer alles goed, zie net een droom vacature voorbij komen. Maar ik denk dat ik daar nog niet rijp genoeg voor ben helaas
Heb ook dubbel gelegen bij het verhaal van Buuf.

Ik heb hier een ziek knulletje op de bank liggen. Het begon gistermiddag al met wat hangerig zijn, maar vanmorgen flinke verhoging. En nu ligt meneer ziek te zijn op de bank. Ga er zo weer bij zitten, even knuffelen.
Its, wat houd je tegen om niet een poging te wagen en te solliciteren op die droomvacature? Nee heb je, ja kun je krijgen!

Rainz en MissM, zieke jongetjes zijn niet grappig! Sterkte met de beide mannekes.

Ik ken de film niet, Happy wel en volgens hem is het een lange saaie film

Oude buufjes kunnen heul eigenwijs en volhardend zijn

Heeft ze wel sorry gezegd Boor?

MissM, het is toch stiekem best leuk om bij mensen binnen te loeren? Maar snap je punt!

Ik heb toch nog het een en ander kunnen bezemen hier!

* stofgezogen

* met een natte lap de trap gedaan

* wc gepoetst

* was in de droger

* die ik nu ga vouwen!
Happy weet duidelijk het verschil niet tussen saai en enorm romantisch...

Ik vind het iig een pracht verhaal. Maar dan natuurlijk ook heel goed aan mij liggen.

Zucht...

*baalt nog steeds*

Ja Its, waarom probeer je het niet gewoon?

Tjakkkaaaaa!

Had ik al gezegd dat ik me goed voel vandaag?
Wasmachine staat aan

droge was is opgevouwen en opgeruimd

planten water gegeven

straks :

was in droger, opvouwen en opruimen

koken

vaatwasser aan en uitruimen

nu:

poes P knuffelen en even zitten
ik wil eerst mezelf even goed op de rit krijgen. Er is nu zoveel waar ik nog mee bezig ben. Eerst even rust in mijn kop en dan op zoek naar die ene droombaan
Zoooo, vergadering was weer tijdverspilling.

En nog vergeten mijn brief voor het UWV op de post te doen.... Zit te dubben of ik nu nog race of het morgen maar doe.

Ik vond Brokeback Mountain een kutfilm trouwens.
668, the neighbour of the Beast
Weer een post van me 'verdwenen'.

Itskie, ik kan me wel voorstellen dat je nu rust in je hoofd wilt. Toch jammer van de droombaan ennuh.. slaap er nog een nachtje over. Zo rustig is het in je eigen tent ook niet.
Brokeback Mountain, in de Happy-versie.

2 mannen rijden op een paard de bossen in, achter wat vee aan. 2 mannen rijden op een paard de berg op, achter wat vee aan. 2 mannen zetten een tentje op en maken een kampvuurtje, staren wat voor zich uit en drinken een biertje.....en die routine houden zij heel lang vol. Na een paar uur, toen ik de film en het mij niet opgevallen verhaal al kwijt was, wisselen zij de eerste woorden....en ik dacht al dat ik een film voor doven en slechtzienden gehuurd had.

Nog een paar uur later bespringt man 1 man 2 en gaat daarna, nog steeds zonder iets te zeggen, weer in zijn hoek van het tentje liggen slapen. Inmiddels lag ik bewusteloos in de hoek van de bank. In mijn geval hield niet de film maar ikzelf er halverwege, na een uur of 13, mee op.

Ik ben waarschijnlijk a-romantisch of de fles whisky was die avond te snel leeg. Doe mij maar Notting Hill
Hij komt inderdaad nogal traag op gang dat geeft ik toe, maar dan... Zie je die (heerlijke, onmogelijke) liefde dan niet tussen die twee mannen?

Ik wijt het aan de whiskey Happy...

Al ben ik het met je eens dat Notting Hill ook een hele lekkere film is.

En Love Acually.

En Pretty Woman.

En Sleepless in Seatle

En en en ....

Nu ga ik koken.
ik heb dat dus met de titanic. Ik val altijd in slaap als ze de boot opgaan en als hij zinkt wordt ik wakker. Geen idee wat het is. Ik hoor van anderen dat hij steengoed moet zijn, maar zelf weten doe ik het niet
Whaha Happy. Wel Nothing Hill en geen film van mannen op paarden en mannen in bergen en mannen in een tentje.

Ben terug van de orthopeed en mijn knie moet drie weken in een tape bandage, lekker dan. Nou ja als het helpt moet het maar.
Kijk,als ik nou gewoon heel eerlijk ben dat geef ik natuurlijk gewoon toe dat die film me waarschijnlijk zo aanspreekt door ehh...mijn eigen ehhh ...situatie
Want....je rijdt graag paard tegen een berg op achter een koe aan? Ik weet leukere hobbies
Ja zoiets ja

De film leek mij erg interessant, maar het was gewoon écht een kutfilm.

"Hee, een berg."

"Wat een leuke berg."

"Hee, een tent."

"Neuken?"

Dus.

Of zoals Marelsman zei; Brokeback Mountain gaat over parkeerplaats 't Vaerland. (voor de brabanders onder ons. Of de fans van dat soort plekken)
668, the neighbour of the Beast
Oh daar heb ik foto's van Marels,die parkeerplaats

Verder heb ik niet zoveel met films,val eigenlijk altijd in slaap.

Hier nog steeds 3 zieke kinderen,vriend doet het weer wat beter

Kippensoepje heeft gewerkt.

Rainz,beterschap met de zieke

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven