EAUSM: vertalers, citaten, unbannables, glazen bollen
woensdag 14 september 2011 om 14:32
quote:molly74 schreef op 14 september 2011 @ 14:13:
[quote]Murdoch schreef op 14 september 2011 @ 14:08:
Nu ben ik het zo zat dat ik er eigenlijk echt helemaal klaar mee ben.
En ik ben het zo beu dat ik er genoeg van heb, met als gevolg dat ik het helemaal gehad heb.[/quote]
Nou Murdoch, dan zet je er toch een streep onder! Nou vooruit maar daarna is het wat mij betreft ook klaar.
[quote]Murdoch schreef op 14 september 2011 @ 14:08:
Nu ben ik het zo zat dat ik er eigenlijk echt helemaal klaar mee ben.
En ik ben het zo beu dat ik er genoeg van heb, met als gevolg dat ik het helemaal gehad heb.[/quote]
Nou Murdoch, dan zet je er toch een streep onder! Nou vooruit maar daarna is het wat mij betreft ook klaar.
woensdag 14 september 2011 om 18:47
woensdag 14 september 2011 om 19:00
quote:molly74 schreef op 14 september 2011 @ 18:47:
"Ik besef me, een héél vage omschrijving die misschien niet eens klopt, maar heeft iemand een idee?"
Het is óf beseffen óf zich bewust zijn. En in bovenstaande zin is het geen van beide, want ze herínnert zich een omschrijving.
En dat 'zich beseffen' lees ik hier best vaak op het forum.Bedoelt degene hier niet realiseer? Ze realiseert zich dat ze een vage omschrijving geeft?
"Ik besef me, een héél vage omschrijving die misschien niet eens klopt, maar heeft iemand een idee?"
Het is óf beseffen óf zich bewust zijn. En in bovenstaande zin is het geen van beide, want ze herínnert zich een omschrijving.
En dat 'zich beseffen' lees ik hier best vaak op het forum.Bedoelt degene hier niet realiseer? Ze realiseert zich dat ze een vage omschrijving geeft?
donderdag 15 september 2011 om 12:19
"ivm een wisseling in schoonmaakster, heb ik de vraag hoe lang jullie vinden dat jullie vinden dat een schoonmaakster wekelijks werk zou moeten werken aan de onderstaande werkzaamheden."
Wij vinden het wekelijks werken wel veel werk qua werkzaamheden.
Wij vinden het wekelijks werken wel veel werk qua werkzaamheden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 15 september 2011 om 12:21
quote:molly74 schreef op 14 september 2011 @ 18:47:
En dat 'zich beseffen' lees ik hier best vaak op het forum.Mogen de lessen correct Nederlands ergens anders gehouden worden dan hier bij EAUSM? Vind er zo geen zak meer aan met al die ellenlange posts over wat nu wel of niet correct Nederlands/taalgebruik is. Daar is dit topic niet voor.
En dat 'zich beseffen' lees ik hier best vaak op het forum.Mogen de lessen correct Nederlands ergens anders gehouden worden dan hier bij EAUSM? Vind er zo geen zak meer aan met al die ellenlange posts over wat nu wel of niet correct Nederlands/taalgebruik is. Daar is dit topic niet voor.
donderdag 15 september 2011 om 13:02
quote:Ratteke schreef op 15 september 2011 @ 12:21:
Mogen de lessen correct Nederlands ergens anders gehouden worden dan hier bij EAUSM? Vind er zo geen zak meer aan met al die ellenlange posts over wat nu wel of niet correct Nederlands/taalgebruik is. Daar is dit topic niet voor.Ik ben het hier helemaal mee eens.
Mogen de lessen correct Nederlands ergens anders gehouden worden dan hier bij EAUSM? Vind er zo geen zak meer aan met al die ellenlange posts over wat nu wel of niet correct Nederlands/taalgebruik is. Daar is dit topic niet voor.Ik ben het hier helemaal mee eens.
donderdag 15 september 2011 om 13:08