Zijn hier ook mensen die niet de Viva lezen?

22-06-2007 12:36 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals ik. Maar wel gebruik maken van het forum omdat het fijn is met vrouwen van dezelfde leeftijd problemen te bespreken over gezondheid, beauty en relaties.
Je kunt beter vragen of er hier ook vrouwen zijn die wel de Viva lezen.



De meesten doen het stiekum. Anders worden ze weggehoond op dit forum.
Alle reacties Link kopieren
Wat een kolder. Probeer mij (trouw Viva lezeres sinds een aantal jaar) maar weg te honen. Ik denk dat je daar nog een harde kluif aan hebt. :P
Alle reacties Link kopieren
Say it loud: I read Viva and I'm proud



(Met dank aan Dushi... Die maakte deze slogan ooit over Hyves...)
Nounou, jij durft!
Nope. Ik lees de flair (krijg ik nu een ban? ;-) ) Viva lees ik alleen als ik 'm krijg.
Alle reacties Link kopieren
Haha, ja best wel he? :D



(Ik ben de discussie gewoon een beetje zat...)
Alle reacties Link kopieren


Say it loud: I read Viva and I'm proud



(Met dank aan Dushi... Die maakte deze slogan ooit over Hyves...)

Overigens lees ik zeer zeer zeldzaam de viva. Heel soms als ik in de stemming ben voor ouderwets op de bank met een blad en een grote mok thee koop ik hem. Anders namelijk niet. Ik vermaak me namelijk opperbest op de site.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees de Viva niet, althans niet regelmatig. Als ik in de wachtkamer zit, of ik zit in een afhaalrestaurant (geen afvalrestaurant :D) te wachten, lees ik dat blad weleens door. Maar ja, dat doe ik ook met andere tijdschriften die ik daar zie liggen.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Als de viva bij de dokter ligt dan lees ik het wel... telt dat ook :$
Alle reacties Link kopieren
Ik lees de viva regelmatig! Maar de yes ook, en de cosmopolitan, en de elle etc etc ;)
Alle reacties Link kopieren
De papieren Viva lees ik niet. De online Viva vind ik - na enige tijd lezen - ook geen aanbeveling.
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je met de online Viva? Het forum?
Alle reacties Link kopieren


Say it loud: I read Viva and I'm proud



(Met dank aan Dushi... Die maakte deze slogan ooit over Hyves...)

:cheer: ikke ook ikke ook!!!! ik lees ook viva en ben dr trots op:cheer: betrap mn vriendje wel es op het stiekem doorbladeren van via:cheer:
Alle reacties Link kopieren
ik lees de viva,flair,elle,starstyle en de yes

maar valt op dat in veel tijdschriften het zelfde staat
Alle reacties Link kopieren
maar valt op dat in veel tijdschriften het zelfde staat



ja, en dat alles na een tijdje weer terug komt.
Alle reacties Link kopieren


quote: Ring1981 reageerde



Say it loud: I read Viva and I'm proud



(Met dank aan Dushi... Die maakte deze slogan ooit over Hyves...)





:cheer: ikke ook ikke ook!!!! ik lees ook viva en ben dr trots op:cheer: betrap mn vriendje wel es op het stiekem doorbladeren van via:cheer:
Mijn vriend ook, die leest het blad eerder dan ik. Het is toch wat met die mannen!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een man en lees de viva regelmatig.De ene keer vind ik het interessanter dan de andere, maar een artikel moet je aanspreken.

Ik vind het een aardig blad en ik lees het, en ook andere damesbladen, om te weten wat vrouwen van deze tijd bezig houdt.

Ik wil met een vrouw ook over vrouwendingen kunnen praten.Ik ken mannen die, zo lijkt het, angst hebben om met een vrouw een gesprek aan te gaan.Zelf gezien hoor, en niet van horen vertellen.Vrouwen en mannen zijn gelijk en ik vind het heel prettig om met hun mee te kunnen praten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook geen viva: trekt me totaal niet. Lees wel flair. (Maar dat forum is vind ik zo mutserig.)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geabonneert op de Vriendin en lees de Viva of Flair alleen als ze één euro kosten.
Alle reacties Link kopieren
ik lees geen viva
Alle reacties Link kopieren
Ik lees nooit de Viva. Ben op het forum ooit geraakt toen ik via google iets intikte over liefdesverdriet. Ik zat toen zo in de put dat ik er alles over wilde lezen. Ondertussen ben ik hier blijven hangen, gelukkig niet meer vanwege dat onderwerp :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben man en lees de Viva niet. M.u.v. Floor Faber, die lees ik altijd. Meestal in de bibliotheek en soms in de winkel. Ik lees wel de Opzij.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog eentje die de viva nooit leest,als ik heel eerlijk ben vind ik het een flutblad...
Alle reacties Link kopieren


Je kunt beter vragen of er hier ook vrouwen zijn die wel de Viva lezen.



De meesten doen het stiekum. Anders worden ze weggehoond op dit forum.



Wat een onzin als ik de viva zou lezen zou ik daar eerlijk voor uitkomen. Het intresseerd mij namelijk geen moer als ik zou worden weggehoond van dit forum omdat ik de Viva zou lezen. Maar ik lees de Viva niet ik vind het net als bettyboob een flutblad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven