pas om 19.30 uur vanavond fonduen

31-03-2007 17:15 201 berichten
Alle reacties Link kopieren
en ik heb nu al zo'n honger.Als ik nu wat ga eten heb ik straks geen trek meer.En fondue is ook nog zo kalorierijk ook, en ik heb niet bepaald maatje 36

Het is met een hele club dus kan de afspraak ook niet vervroegen

wie spreekt er dan ook zo'n idioot laat tijdstip af, grrrrr
Alle reacties Link kopieren
Dit kan een boeiende casus worden.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
ja blijkbaar zo boeiend dat jij je amper een minuut later al aangesproken voelt erop te reageren Yasmijn....
Alle reacties Link kopieren


wie spreekt er dan ook zo'n idioot laat tijdstip af, grrrrr

 
Jij dus ;)
Alle reacties Link kopieren
Yasmijn is waarschijnlijk net zo nieuwsgierig naar de bedoeling van dit topic als ik.



Hoi Yas :D
Alle reacties Link kopieren
Stel je niet aan Paula, eet lekker een augurk, bezit minder dan 5 kalorieen. Ik heb van die zoetzure sticks. En het vult even en straks heb je weer honger. Wat een mega probleem. We zullen maar wijs zijn en niet het onderwerp aankaarten dat sommige mensen met honger wel langer dan 2 uur moeten wachten. Hoop dat je hier mee geholpen bent.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren


Yasmijn is waarschijnlijk net zo nieuwsgierig naar de bedoeling van dit topic als ik.



Hoi Yas :D





Ha Boek! :D



Hoe laat ga jij eten? ;)
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat jij er zelf bij was toen die afspraak gemaakt werd, dus wat zeur je nou? Dan had je op dat moment moeten protesteren tegen het tijdstip en niet hier aan onze kop gaan lopen zeuren...
Alle reacties Link kopieren
Rond kwart over 6 denk ik. Zit ik hier nog 3 kwartier te rammelen. :o



MV, goed idee, een lekker augurkje wegsabbelen. ;)
Alle reacties Link kopieren


Rond kwart over 6 denk ik. Zit ik hier nog 3 kwartier te rammelen. :o



MV, goed idee, een lekker augurkje wegsabbelen. ;)





Heb je wel maatje 36 dan? Anders kan het echt niet hoor!! Je hebt gezien wat TO daarover zegt ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp echt het probleem niet. Proef wat bijv van de salade. Neem wat komkommer of tomaat (ga ervan uit dat dat minimaal bij een gourmet aanwezig is). En eet dan een klein pannetje minder dan je normaal had gedaan. Niemand die het ziet. Ik zie geen probleem. Wil je aandacht?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Agent, ik heb maat 54, dus volgens de normen van Paula ben ik sowieso reddeloos verloren. Dan kan ik net zo goed een tweede augurk nemen ook. :D
Alle reacties Link kopieren




quote: Liev1 reageerde



Rond kwart over 6 denk ik. Zit ik hier nog 3 kwartier te rammelen. :o



MV, goed idee, een lekker augurkje wegsabbelen. ;)

Heb je wel maatje 36 dan? Anders kan het echt niet hoor!! Je hebt gezien wat TO daarover zegt ;)



Augurk heeft bijna geen kalorieen. Eten daarom zoveel zwangere vrouwen het? Neeeeeeeeeeee ik eet het ook en ben zeker niet zwanger.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren


Agent, ik heb maat 54, dus volgens de normen van Paula ben ik sowieso reddeloos verloren. Dan kan ik net zo goed een tweede augurk nemen ook. :D





Ow... in dát geval...



Waar TO zich druk om maakt?

Ach, ik word ook altijd kribbig als ik honger heb, maar om daar nou een topic over te openen... :P
Alle reacties Link kopieren
Of google op kindjes die in hongersnood zijn. Dan red je het ook wel tot half 8 als je dat soort foto's ziet. Ja ik probeer mee te denken maar we horen niets meer van je. Is je visite al eerder gearriveerd?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Gezellig hier.......:?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga boodschappen doen. Ik eet vanavond vegatarisch. Tomaat mozzarella salade. Groetjes.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Dat zei je vanmorgen ook al dat je boodschappen zou gaan doen......
Alle reacties Link kopieren
He gatverdamme Mylene, ik eet niet vegetarisch.
Wat hangt er eigenlijk buiten dat beest? Darmen ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Ik eet ook vegetarisch vanavond maar dit kun je écht niet maken MV! Wat een ranzige foto! :o

Ik heb opeens geen trek meer, dus ik hoop dat het op TO dezelfde uitwerking heeft...
Alle reacties Link kopieren
He gatverdamme Mylene, ik eet niet vegetarisch. 




Sorry, ik werd er zelf misselijk van. En helaas plaatste Max het al voor ik het weer kon verwijderen. Ik vind het zelf heel naar. Terwijl ik geen vegatarier ben. Ik type een tekst en ploep, weg site. Nee je hebt gelijk, het is heel goor.



Sorry To, kijk maar niet, en geniet straks maar. Misschien heeft het even geholpen dat je geen honger meer hebt. Maar zo goor was ook niet de bedoeling :$. Op google was het plaatje kleiner en leek het niet zo vies als hier.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren


en ik heb nu al zo'n honger.Als ik nu wat ga eten heb ik straks geen trek meer.En fondue is ook nog zo kalorierijk ook, en ik heb niet bepaald maatje 36

Het is met een hele club dus kan de afspraak ook niet vervroegen

wie spreekt er dan ook zo'n idioot laat tijdstip af, grrrrr

 
Ik begrijp de reacties niet echt. Kan aan mij liggen. 

Als TO dit een probleem vindt, dan vindt ze dat. Makkelijk. 



TO: Ik heb wel 's een etentje gehad met een heel grote groep, waarbij de deuren van het restaurant pas om 19:00 uur opengingen (en rond middernacht weer sloten). Misschien ken je dat soort tenten wel... gaarkeukenvoedsel noemen ze het, maar ik vond het wel oké.

Dan kan je zeggen; spreek dan iets anders af, maar zo werkt dat niet.



Ik heb er rekening mee gehouden dat het eten niet veel zou voorstellen en om 16:00 uur een paar boterhammen met gebakken ei gegeten (samen met mijn man, die dit ook een uitstekend plan vond). 

Van fondue-en word je ook niet bijster goed gevuld, is mijn ervaring, in ieder geval duurt het lang voor je je eten gedaan hebt; die kleine stukjes vlees...

en met een uitgehongerd gevoel uit eten gaan is helemaal niet ontspannen. En je gaat (neem ik aan) niet uit eten om (alleen) het eten, maar om de gezelligheid en het gezelschap. Welk maatje je ook hebt... Morgen ga je maar weer op dieet. ;)



:)
Ik word nu écht vegetariër.
Alle reacties Link kopieren


Ik heb opeens geen trek meer, dus ik hoop dat het op TO dezelfde uitwerking heeft...





Dan is meteen het doel bereikt, hele efficiente methode van MV.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven