Andijvie; kattenharen in mijn beddengoed.

21-05-2007 17:28 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
geen echte tip, maar ik zuig eerst alles af waar de kat opgelegen heeft. Daarna nog eens uitkloppen en dan in de was. Meestal zijn dan de kattenharen wel weg.
Sja, kat niet meer in de slaapkamer laten, ik weet het.<br /><br />Ik en de poezenbeesten vinden het wel gezellig dat ze aan mijn oeteneind slapen. Alleen  pezenbeestjes hebben heel veel losse haren en mijn dekbedhoezen haren behoorlijk aan. Ook na het wassen blijven de haren voor een deel zitten en ik wordt er een beetje moe van om telkens mijn dekbed met zo'n kleefrol te moeten bewerken. Dus : wie heeft de gouden tip om mijn beddengoed haarvrij ( if in ieder geval zo goed als haarvrij) te krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Het scheelt als je dekbedovertrekken in een wasdroger kunt doen. Dan vang je heel wat haren in het pluizenfilter op.
Alle reacties Link kopieren
tip 1: leg iets anders over het voeteneind, oude handdoek ofzo, iets waarvan je het niet erg vindt dat het behaard raakt



tip 2: vind het niet erg. De kat is er om ons het leven lastig te maken en zichzelf op haar eigen unieke wijze tot expressie te brengen. Als zij jouw dekbed mooier vindt met haar haren erop, wie ben jij dan om daar iets tegenin te brengen ;)
In het licht van tip 2 gaat tip 1 natuurlijk niet op. Als ik iets op het bed leg waar ze op mogen haren, dan gaan ze daar natuurlijk never nooit niet liggen. het enige dat werkt is het op bed leggen van een zwarte fleece- of wollen trui, die nog veel beter aanhaart dan mijn dekbed.<br />En heel erg erg vind ik het niet, maar een haarvrij bed zou ook wel eens prettig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een fleece-dekentje over mijn bed liggen, te koop bij Kruidvat en dergelijke goedkope rommeltjeswinkels voor een paar euro. Met ingebouwde kattenmagneet.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ja bij mij gaat ook alles in de droger er weer af...Als je die nie hebt zou ik een aparte laken kopen of een oude over de gehele onderkant van je bed gooien als je gaat slapen....en die was je dan gewoon elke week....

Maar echt tips zijn er denk ik nie...Succes
thnx allemaal<br /><br />Ga zo'n fleece eens proberen. en dan maar hopen datt kat niet bedenkt dat de kussens toch beter liggen<br />

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven