marokkaanse vrouwen

22-05-2007 21:00 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Komen die hier ook?
Alle reacties Link kopieren
Was er laatst niet precies hetzelfde topic geopend?
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
???? ken je ze allemaal uit je hoofd:o
Alle reacties Link kopieren
Nee. Deze viel op omdat ik de vraag zo dom vond.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Ik wel



Eenzaam

verlegen

marrokaanse vrouwen



;)



Dat was het toch?
Alle reacties Link kopieren
Nee. Deze viel op omdat ik de vraag zo dom vond.
Hoezo dom?? Er bestaan geen domme vragen....
Alle reacties Link kopieren


Ik wel



Eenzaam

verlegen

marrokaanse vrouwen



;)



Dat was het toch?
Dat kan wel kloppen, alleen zijn ze niet allemaal van mij. Ik en mijn zusje gebruiken deze zelfde inlogcode.
Alle reacties Link kopieren
Je kan toch een eigen nick nemen? dit is wel heel verwarrend anders.
Alle reacties Link kopieren




quote: Zuss reageerde



Nee. Deze viel op omdat ik de vraag zo dom vond. Hoezo dom?? Er bestaan geen domme vragen....



Oja hoor, er bestaan wel domme vragen. Deze was er zo één. Een beetje rondlezen op het forum had je namelijk de vraag bespaart.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Je kan toch een eigen nick nemen? dit is wel heel verwarrend anders.
Ik ben hier niet zo vaak maar misschien doe ik dat wel.
Alle reacties Link kopieren




quote: naima1979 reageerde





quote: Zuss reageerde



Nee. Deze viel op omdat ik de vraag zo dom vond. Hoezo dom?? Er bestaan geen domme vragen....





Oja hoor, er bestaan wel domme vragen. Deze was er zo één. Een beetje rondlezen op het forum had je namelijk de vraag bespaart.
vertel mij dan maar eens waarom deze vraag zo dom is?? Ik vind dat jij nogal raar reageert.
Alle reacties Link kopieren
Je had nog niet kennis gemaakt met Zuss?:D
Alle reacties Link kopieren
Niet alleen je vraag is dom, jij bent het schijnbaar ook. Ik heb je al verteld waarom.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Niet alleen je vraag is dom, jij bent het schijnbaar ook. Ik heb je al verteld waarom.
blablabla mijn tijd is me te kostbaar om aan jou te besteden. Weg weg weg uit me topic je bent hier niet welkom. weg wegweg!!!  Ga je hok in!!
Alle reacties Link kopieren
Je had nog niet kennis gemaakt met Zuss?:D
Ik wil haar niet kennen. Hou niet van dat soort....:P
Alle reacties Link kopieren




quote: Zuss reageerde



Niet alleen je vraag is dom, jij bent het schijnbaar ook. Ik heb je al verteld waarom.



blablabla mijn tijd is me te kostbaar om aan jou te besteden. Weg weg weg uit me topic je bent hier niet welkom. weg wegweg!!!  Ga je hok in!!
oeps
Alle reacties Link kopieren
Komen die hier ook?
Ik hoop van wel.  Marokkaanse-S is blijkbaar een Marokkaanse, en hopelijk niet de enige.   Welkom overigens.

Alle reacties Link kopieren




quote: mormeltje reageerde



Je had nog niet kennis gemaakt met Zuss?:D



Ik wil haar niet kennen. Hou niet van dat soort....:P
Riekt naar Zuss-discriminatie..
Alle reacties Link kopieren
Ja Zuss, goa nu potverdorie je hok in. Vort!
Alle reacties Link kopieren




quote: naima1979 schreef



Komen die hier ook?

Ik hoop van wel.  Marokkaanse-S is blijkbaar een Marokkaanse, en hopelijk niet de enige.   Welkom overigens.

bedankt!! Nu voel ik me welkom hier:)  Ik wasbijna vertrokken...
Alle reacties Link kopieren
Ja Zuss, goa nu potverdorie je hok in. Vort!
Ze reageert niet meer dus ze zal wel in der hok zitten...
Alle reacties Link kopieren




quote: Tenderlover reageerde





quote: naima1979 schreef



Komen die hier ook?

Ik hoop van wel.  Marokkaanse-S is blijkbaar een Marokkaanse, en hopelijk niet de enige.   Welkom overigens.





bedankt!! Nu voel ik me welkom hier:)  Ik wasbijna vertrokken...
Wat wil je dan? Met marrokaanse vrouwen kletsen? Die zijn er wel maar praten ook gewoon met "ons" forummers hoor.Er is naar mijn weten geen speciaal topic voor en zo te zien ook niet veel animo.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik lees vooral op Relatie en daar heb ik niet veel Marokkaanse vrouwen voorbij zien komen, althans die hebben zich niet als zodanig kenbaar gemaakt. Ik snap je nieuwsgierigheid wel, is net zoiets als topics die geopend worden met titels als: "Zijn er nog meer Friezen hier?" of het openen van een Brabants babbelclubje. Er is overigens wel een topic over vrouwen die een relatie hebben met een Marokkaanse man, maar da's dus net even wat anders.
Alle reacties Link kopieren
Oja, en ik kan je wel vast verklappen dat het hier vaak niet gewaardeerd wordt als verschillende mensen onder dezelfde nickname schrijven. Dan krijg je tegenstrijdige verhalen, opgetrokken wenkbrauwen van lezers en word je niet meer serieus genomen. Mensen willen graag een beeld opbouwen van de forummer.
Alle reacties Link kopieren
Op de Maatschappij-pijler  praat Marokkaanse-S  mee  met name over Islamgerelateerde items.  Het gaat er soms best fel aan toe maar ik vind het wel tof dat ze zich laat horen.  Zo leer je wat meer over elkaars belevingswereld.  Om goeddeels dezelfde reden zitten er ook mannen op Viva hoewel het een vrouwenforum is (hoewel ... er schijnen er ook te zijn die weer andere redenen hebben ....)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven