virtueel vreemdgaan?

01-06-2007 00:21 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stel dat ik graag met mijn yak en een mooie man en een fles vodka een lange wandeling :$ wil maken. Is dat dan virtueel vreemdgaan?
Alle reacties Link kopieren
Zolang je alleen maar wandelt niet nee.

En ik hoop dat je het over de hunk hebt om virtueel vreemd mee te gaan en niet over de yak
Alle reacties Link kopieren
;) Ah GB, dan nog eerder met de fles vodka!
Alle reacties Link kopieren
Maar kan ik ook virtueel zwanger worden als de wandeling een beetje gezelliger wordt?
Alle reacties Link kopieren
Nee,van een fles vodka kun je bij mijn weten niet zwanger worden,ook niet virtueel.

Maar wat vind je man hier eigenlijk van?Ga je het hem wel vertellen of doe je het stiekem?
Alle reacties Link kopieren
Nou mijn man is momenteel ongeveer 1500 km van mij verwijderd.. dus wat op zo'n afstand gebeurt is niet belangrijk toch?
Alle reacties Link kopieren
1500 km?Waar zit hij dan,in Afrika?;)

Dat is geen instelling natuurlijk!Of hij nu ver of dichtbij is,je kunt het hem toch gewoon vertellen?Of ben je bang dat het je je relatie kost,dat virtuele gevoos?
Alle reacties Link kopieren
Had verwacht dat je iets zou gaan vragen of het dan ook niet uit maakt wat hij daar allemaal uitspookt..

Ja, denk wel dat hij heeeeeeeeeeeeel boos zal zijn. :P

Nou ja, dan ga ik er gewoon vandoor met mn viruele hunk, neem ik virtuele kinderen en het liefst nog een viruele minnaar erbij ook!
Alle reacties Link kopieren
Ja hallo! Dat kan echt niet zaza! :o

Vreemdgaan kan al niet, maar virtueel vreemdgaan?!?! Dat kan al helemaal niet!
Alle reacties Link kopieren
:$ Het spijt me zoooooo..... ;(
Alle reacties Link kopieren
O,dat wil ik best nog even vragen hoor.:)

Maakt het jou dan ook niet uit wat hij daar eventueel,virtueel of niet,allemaal uitvreet?

Hoop trouwens dat die yak ook virtueel is,want zo lekker ruiken die beesten niet.;)



Dus als ik het goed begrijp wil jij niet-vreemdgaan met een niet-hunk,een niet-fles vodka en een niet-yak?:?:?:?
Alle reacties Link kopieren


O,dat wil ik best nog even vragen hoor.:)

Maakt het jou dan ook niet uit wat hij daar eventueel,virtueel of niet,allemaal uitvreet?

Hoop trouwens dat die yak ook virtueel is,want zo lekker ruiken die beesten niet.;)



Dus als ik het goed begrijp wil jij niet-vreemdgaan met een niet-hunk,een niet-fles vodka en een niet-yak?:?:?:?






:D Vooral niet-yak.. yakkes!



Ach, als hij graag een virtuele yak wil nemen, dan wil ik dat best door de vingers zien!
Alle reacties Link kopieren
:$ Het spijt me zoooooo..... ;(
Tuurlijk,en nu gaan zitten janken he?

Daar had je dan maar eerder aan moeten denken,voordat je al die rare virtuele dingen deed.

Verwacht geen medelijden,want eigen schuld dikke bult!

Nah!:@
Alle reacties Link kopieren
Of een opblaasyak:D

Lekker makkelijk mee te nemen op reis ook.
Alle reacties Link kopieren




quote: _zaza_ reageerde



:$ Het spijt me zoooooo..... ;( Tuurlijk,en nu gaan zitten janken he?

Daar had je dan maar eerder aan moeten denken,voordat je al die rare virtuele dingen deed.

Verwacht geen medelijden,want eigen schuld dikke bult!

Nah!:@







Bij hem of door het virtueel zwanger zijn???



Nou, maar ik bedoelde het niet zo.. kwam vast van alle vodka en omdat mijn vriend zover weg is. Ik weet toch ook niet wat hij allemaal doet?! Voor hetzelfde geld ligt hij al dan niet virtueel te rolle bollen en heb ik me weer ingehouden! Pfff. nee hoor!
Alle reacties Link kopieren


Of een opblaasyak:D

Lekker makkelijk mee te nemen op reis ook.


:D





Is dat zoiets?
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt er wel op,maar een yak is veel hariger.

Ja,geef de vodka maar de schuld.En als je vriend nou eens niet ligt te rollebollen?Dat zou toch zomaar kunnen.Dan heb jij het wel gedaan.Leg dat maar eens uit dan aan 'm.



Maar goed,dat kun je inderdaad niet weten,wat hij uitspookt.Controleer je wel regelmatig z'n mobiel en pc?Kun je een hoop te weten komen hoor!
Alle reacties Link kopieren
ja.. ik probeer dat wel, maar ik weet zijn wachtwoorden niet en hij heeft wel 3 telefoons en als ik binnenkom dan klikt hij altijd snel alles weg! ;(

Daarbij komt nog eens dat hij bijna 20 jaar ouder is dan ik ben en mij vast alleen maar heeft om mijn  jonge lichaam. Maar aangezien ik geen jongen van mijn eigen leeftijd kan krijgen en ik een vaderfiguur in mijn leven gemist heb, kan ik niet zonder hem...!
Alle reacties Link kopieren
Heel verdacht,dat wegklikken als jij binnenkomt:o

Zou toch maar eens extra op hem gaan letten.En dat hij 20 jaar ouder is,is ook verdacht.Denk ook dat hij je alleen wil omdat je zo jong bent.;)

Kan me nu wel voorstellen dat je een virtuele minnaar wilt hoor.

Vergeet alles wat ik hiervoor zei,breng die yak naar de dierentuin,haal een krat vodka en grijp die hunk bij z'n.....lurven.

En gewoon niks zeggen tegen vriend.;)



Maar is het wel zo slim om alles hier op een openbaar forum neer te kwakken?Stel dat iemand je herkent en die gaat het tegen vriend vertellen?Daar heb je zeker niet bij stilgestaan he?
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk wil ik nu een virtuele minnaar van mijn eigen leeftijd, irl krijg ik het niet voor elkaar! Misschien moet ik er twee nemen. Een knappe voor de seks met iemand van mijn leeftijd en een lelijke voor het respect en het houden van. Want zo'n 20 jaar oudere man kan natuurlijk nooit echt met mij op een lijn liggen..



Oh, oh.. dat zeg je nou.. straks ben jij eigenlijk mijn buurvrouw en ga je morgen alles aan mijn vriend vertellen!!

Is ook niet slim natuurlijk dat ik alles onder mn echte naam schrijf..
Alle reacties Link kopieren
Wees gerust,ik ben niet je buurvrouw.Die heet namelijk geen Zaza en die is 104.En aangezien je vriend 20 jaar ouder is zou hij dan 134 moeten zijn en dat is onmogelijk.;)

En ik vertel niks door hoor.Wilde je alleen maar even waarschuwen.

Vind het wel stom van je dat je je eigen naam gebruikt hoor.

Dat doe je toch niet!Nou ja,jij wel dus:?



En 2 minnaars vind ik helemaal top!Maar aangezien je irl al een oudere man hebt,zou ik gaan voor 2 jonge.Of 3,of 4,kan jou het schelen!Je leeft maar één keer.Zeggen ze.

En als je dan toch bezig bent zou ik er ook een minnares bij nemen.;)
Alle reacties Link kopieren
Ik maak het nog een beetje erger!Bedoel natuurlijk 124!Sorry hoor,het is al laat:$
Alle reacties Link kopieren
Kan er inderdaad best 2 nemen die dan samen net zo oud zijn als mijn vriend! Mag ik ze dan ook tegelijk in bed hebben? Komt dan toch in principe op hetzelfde neer.

En een vrouw.. tja.. dat is natuurlijk wel heel erg hip om te doen he? Moet dat dan samen met mijn twee virtuele vriendjes of hoort dat dan alleen en ben ik dan ook lesbisch?
Alle reacties Link kopieren
Gaan we moeilijke vragen stellen?;)

Als je alleen met je minnares bent ben je lesbisch,als je ze allemaal tegelijk in bed neemt heb je een orgie en als je ze 1 voor 1 afwerkt ben je een slet.Of zoiets dergelijks.;)

Verders weet ik het ook niet hoor.

Misschien weten anderen het?:)
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn de anderen op!



(of ze liggen natuurlijk met MIJN vriend te rollebollen!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven