Jouw heetste dag ooit

20-06-2007 09:51 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is de heetste dag die je ooit beleefd hebt? Hoeveel graden was het toen?



Mijn heetste dag was heel lang geleden, toen ik een keer met mijn ouders naar Frankrijk ben geweest. Het was in de buurt van Grenoble. Het was 42 graden heet. Voor mij was het steeds een feest toen de zon achter de bergen ging, laat in de middag.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Mijn heetste dag ooit was in 1987, toen we op vakantie waren in Portugal. We zaten de eerste anderhalve week op een boscamping, maar daar zijn we weggegaan omdat er achter de camping steeds kleine bosbrandjes ontstonden. Ze werden vlot bedwongen, maar toch voelden we ons niet meer zo veilig.



We zijn honderd kilometer zuidwaarts gegaan, naar een hele grote camping met weinig bomen op de camping maar met des te meer bomen erachter. En na een paar dagen was het daar raak :?

Het was echt ontzettend warm die dag, 52 graden in de schaduw  en op een gegeven moment begonnen er stukken houtskool op 3 meter hoogte over de camping te drijven. Het bos achter de camping stond in de fik! Het begon met een rooksliert van 3 meter breed maar binnen 2 uur was het een rookmuur van 300 meter breed :o

De stukken houtskool dreven inmiddels ter hoogte van onze knieën....



We hebben met zijn allen (ouders, broers + aanhang en ik) alle tenten plus inhoud in de camper van mijn ouders gegooid, wij voorop en broers in hun auto's achter ons aan, de camping afgereden, de stoet van 500 vluchtende campinggangers volgend tot we 200 km gereden hadden en daar eindelijk een camping vonden die nog plek had.



Zoals je soms de zweetdruppels op je voorhoofd hebt staan, zo had ik dat soort druppels op mijn armen staan, zo verschrikkelijk heet was het die dag!



Ik ben mijn hele leven bang geweest voor vuur, maar die dag werd mijn angstvlammetje nog wat meer aangewakkerd.
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Alle reacties Link kopieren
Die dag dat ik door 4 mannen genomen werd.....
Alle reacties Link kopieren
Die dag dat ik door 4 mannen genomen werd.....
Toen had je het koopunt berijkt?

Of het hoogtepunt?
Alle reacties Link kopieren




quote: yoyo2 reageerde



Die dag dat ik door 4 mannen genomen werd..... Toen had je het koopunt berijkt?

Of het hoogtepunt?
allebei :P
Alle reacties Link kopieren
In Washington, 1988. Een graad of 41, het zinderde, letterlijk, je zag van die kringeltjes boven het wegdek. We hebben van ellende 2,5 uur in een POSTKANTOOR doorgebracht, omdat dat de enige koele plek was in de hele stad. Wat zeg ik, in het hele continent .
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
In de Death Valley in California, denk dat het daar een graadje of 50 was.

In Las Vegas was het ook erg heet, 's avonds was het er volgens mij nog een graad of 30, heerlijk!
Alle reacties Link kopieren


Volgens mij 3 of 4 jaar geleden. we waren net verhuist en gingen die zomer (ook) naar Frankrijk, naar het zuiden.

We wilden een dagje naar Barcelona. Maar bij een stop onderweg ernaar toe bleek dus dat het 45º was. We hebben een schaduw plak opgezocht en zijn maar aan het stran gaan liggen volgens mij was dat toen in Rosas (SP).






Echt 45º!!!!                     

\
Alle reacties Link kopieren
Dat was drie jaar terug in Salou, het was 46 graden en niet te harden. We zijn die dag het hotel niet uitgeweest en er werd overal gewaarschuwd om niet op het strand te gaan liggen bakken!
Alle reacties Link kopieren




quote: coral reageerde





quote: yoyo2 reageerde



Die dag dat ik door 4 mannen genomen werd..... Toen had je het koopunt berijkt?

Of het hoogtepunt?






allebei :P

 ;)
Alle reacties Link kopieren
Mijn kookpunt was in Turkije ruim 4 jaar geleden

Last minute geboekt omdat het hier echt heel slecht was

Heb ik geweten ,ruim 44 graden in de zon

niet in zon gelegen dus
Alle reacties Link kopieren
Heel wat jaartjes geleden in Eilat,Israel,halverwege september ongeveer.op de dag van aankomst was het boven de 50 graden,hadden een heel stuk door de Negev woestijn gereden met de airco aan en in de auto was het al ruim 30 graden.En dan is het toch wel schrikken als je uitstapt!En het gekke is dat je er nog aan went ook;)De temperatuur in de avond was daar ca 35 graden.
Ik was eens op bezoek bij de hottentotten en die wilden per sé dat ik in bad ging. De badtobbe werd opgehangen boven een vuurtje, gevuld met water en ik mocht plaats nemen. Ze zouden me komen halen als alles klaar was voor het grote feest zeiden ze. Oke!



Nou, ik maar wachten en wachten en ondertussen werd het me daar toch heet zeg, het water begon al zachtjes te koken. Dus ik riep "Hey, is het nog geen party time?" en als enig antwoord werd me een kilo zout op mijn haar gestrooid! :o



ik vond dat geen stijl en heb gezegd dat ze dan maar zonder mij moesten verder feesten. Stomme hottentotten! :@
Alle reacties Link kopieren
Dus Geve, hebben ze en stuk van je dij afgesneden en geproeft!.

Helaas je was blijkbaar niet lekker genoeg anders had je het nu niet na kunnen vertellen.:D



Mijn heetste dag ooit is pas 3 weken geleden geweest.

41 graden met een luchtvochtigheid van zo'n 85%.

Het zwembad voelde zelfs aan als een warm bad.

De zee was de enige verkoeling.
Alle reacties Link kopieren


Ik was eens op bezoek bij de hottentotten en die wilden per sé dat ik in bad ging. De badtobbe werd opgehangen boven een vuurtje, gevuld met water en ik mocht plaats nemen. Ze zouden me komen halen als alles klaar was voor het grote feest zeiden ze. Oke!



Nou, ik maar wachten en wachten en ondertussen werd het me daar toch heet zeg, het water begon al zachtjes te koken. Dus ik riep "Hey, is het nog geen party time?" en als enig antwoord werd me een kilo zout op mijn haar gestrooid! :o



ik vond dat geen stijl en heb gezegd dat ze dan maar zonder mij moesten verder feesten. Stomme hottentotten! :@

Heb jij nog geluk gehad dat ze je niet eerst tegen de rotsen aan hebben geslagen om je vlees soepeler te maken.....;)
Dat was drie jaar terug in Salou, het was 46 graden en niet te harden. We zijn die dag het hotel niet uitgeweest en er werd overal gewaarschuwd om niet op het strand te gaan liggen bakken! 
Salou is sowieso heet
Alle reacties Link kopieren




quote: geve reageerde



Ik was eens op bezoek bij de hottentotten en die wilden per sé dat ik in bad ging. De badtobbe werd opgehangen boven een vuurtje, gevuld met water en ik mocht plaats nemen. Ze zouden me komen halen als alles klaar was voor het grote feest zeiden ze. Oke!



Nou, ik maar wachten en wachten en ondertussen werd het me daar toch heet zeg, het water begon al zachtjes te koken. Dus ik riep "Hey, is het nog geen party time?" en als enig antwoord werd me een kilo zout op mijn haar gestrooid! :o



ik vond dat geen stijl en heb gezegd dat ze dan maar zonder mij moesten verder feesten. Stomme hottentotten! :@



Heb jij nog geluk gehad dat ze je niet eerst tegen de rotsen aan hebben geslagen om je vlees soepeler te maken.....;)



Denk dat je anders ziet.
Heb jij nog geluk gehad dat ze je niet eerst tegen de rotsen aan hebben geslagen om je vlees soepeler te maken.....;)
Is he-le-maal offtopic hoor Bronny! Wat er vooraf en achteraf nog is gebeurd valt buiten de scope van dit topic maar ik kan je wel toevertrouwen dat daar nu nog individuen rondlopen met een asymetrische steatopygie. ;)

(heeft even geduurd voor ik dit woord op het forum kwijt kon)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de nuttige ochtend, Geve, door jouw steatopygie en Google ben ik in 


[fgcolor=#c0c0c0]"De verbeelding van Saartjie Baartman"[/fgcolor]


 gedoken.

Rare wereld!





...en weer ontopic: daar wordt je toch witheet van?!
Alle reacties Link kopieren
word je :$
Bedankt voor de nuttige ochtend, Geve, door jouw steatopygie en Google ben ik in 


[fgcolor=#c0c0c0]"De verbeelding van Saartjie Baartman"[/fgcolor]


 gedoken.

Rare wereld!





Graag gedaan en ook bedankt voor de link.



...en weer ontopic: daar wordt je toch witheet van?!



en wat nog het ergste is: daar gaat je vel van rimpelen :P
Alle reacties Link kopieren
Mijn heetste dag: 24 juli 13.13 uur 1976 in Athene, 45 graden.
Alle reacties Link kopieren
Hurghada Egypte jaar of 6 geleden: 46 graden en ik ging neer.


Die dag dat ik door 4 mannen genomen werd.....



Zo'n hete dag had ik ook wel gewild!! :P
Alle reacties Link kopieren
Die dag dat ik door 4 mannen genomen werd.....






ja hoor !

echt waar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven