Kletsgroepje LII,Sunshine Holiday

10-07-2007 08:23 1112 berichten
Alle reacties Link kopieren


We kunnen weer,voor de zoveelste keer:)

Alle reacties Link kopieren


Goeiemorgen,toch maar een nieuwe aangemaakt,voor klachten over de titel verwijs ik jullie door naar de directie;)

Allemaal een fijne zonnige dag gewenst!


Alle reacties Link kopieren
Helemaal eens met de titel, Luni :)



Ik wilde vanmorgen dit bericht nog posten, maar JD kwam ertussen...

Mogge!



Das goed om te horen, dat ze vol ongeduld op je zitten te wachten!

Leuk hoor, naar dv, wanneer is dat?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Compu, begon jij nou deze week? Zo ja: succes!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren


Helemaal goed hoor Luni. Ik las je bericht op H. en wilde openen maar ja je had het al gedaan:D 



vandaag eindelijk de kast opgeruimd. Ik zat er al maanden tegenaan te hikken. Ik durfde gewoon die deurtjes niet meer te openen, helemaal met visite.Errug. Wat kom je toch veel tegen, vergeten foto's, schoolschriften van de kids, tekeningen. En ik kwam nog een "oud verhaal" tegen die ik naar de libelle had gestuurd, en die helaas niet werd geplaatst. Natuurlijk weer gelezen, en na het lezen snapte ik toch weer niet waarom mijn verhaal niet werd geplaatst:(



Heb het eten klaar zal de kids ff eten opscheppen EM komt later weer file.



Alvast eet smakelijk allemaal.





Alle reacties Link kopieren


Hoi:)

DV is a.s. zaterdag Juultje,gelukkig net op de valreep kaarten kunnen scoren voor een mooie prijs,ik had net mn vriendin gemaild dat ik woensdag naar het postkantoor zou gaan als we niets vonden.

Ik ben doodop,vandaag is 'de nieuwe'begonnen en ik heb haar 1 van mijn werkzaamheden uitgelegd,dat ene moest ik echt zelf doen,de rest kan colleeg voor haar rekening nemen;)Eigenlijk doe je dan zelf de hele dag weinig behalve dan uitleggen en dat is vermoeiender dan zelf werken.We zijn nog bij direc langs geweest om haar voor te stellen en ze was erg geinteresseerd maar vroeg(wederom) niets aan mij over mn nieuwe baan ofzo.Het lijkt wel of ik er gelijk niet meer bij hoor ofzo.Nou ja soit,nog 2,5 week te gaan:)

Eef,lekker opgeruimd?Wat een zooi kom je dan tegen he,ik heb ook zo'n kast!


Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Dank voor het verse topic!



Ik ben vandaag begonnen en het was erg leuk! Om te werken, weer de oude rol aan te nemen. Het ging erg goed, ook met CG. 's Middags waren we alleen allebei erg hyper, dat vond ik minder. Maar dat is iets wat moet wennen. Morgen weer, ik heb er zin in!

Je voelt je toch weer wat meer in de maatschappij staan vind ik.



Ik kijk geen Geer en Goor vanaaf, want het is in een vleesverwerkingsbedrijf
.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,









Ben helemaal hyperdepieper. Vandaag overgangsvergadering gehad en nu net had ik allemaal telefoongesprekken met ouders varierend van diepe ellende (blijven zitten) tot pure vreugde (bespreekgeval en toch over)

Nu maar even zorgen dat ik tot rust kom voor ik naar bed ga.

Nog 3 dagen, en dan, en dan........ VAKANTIE!!!






Jeetje Compu, ben je al begonnen? Veel sneller dan ik dacht. Wat fijn dat het zo goed ging, ook met CG.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je eerste dag zo goed beviel, Compu! En ook dat het goed ging met CG, gaat ze naar je ouders?



Lekker, Mokkie, nog eventjes aftellen en dan lekker vakantie!



Raar mens, Luni, die directrice bij jou. Kan de nieuwe het een beetje aan denk je?



Moet je gaan verhuizen Eef, dan zijn zulke kasten ineens heel leeg (dan gooi je lekker veel weg :P)



We hebben net een ex-collega van JM te eten gehad met vriendin (tevens fotografe van onze trouwfoto's en van JD een tijdje terug), was erg gezellig.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren


Goeiemorgen,

Ik lag gisteren erg vroeg in bed en heb dus elf uur!!geslapen.Was nodig zeker:) 

De nieuwe kan het aan hoor Juultje,ik heb haar een en ander uitgelegd en toen zelf laten werken,wel meekijkend natuurlijk maar het ging prima.

Mokkie en Compu,steken jullie elkaar aan met hyperen?;) Mokkie,dus het jaar is nu helemaal afgesloten?

Heb je CG bij oma gelaten Compu?










Ik zit een beetje heen en weer te mailen met vriendin over aankomende zaterdag,zij wil van 12 tot het einde gaan,ik ook eigenlijk wel maar ik ben bang dat het me toch te lang gaat worden.Het einde is altijd spectaculair(vuurwerk enzo) maar ik denk dat ik dat toch niet ga halen.Gelukkig ga ik met mn eigen auto en hopelijk kan ik haar dan bij bekenden achterlaten.Zit nog even te dubben dus.Maar ja,ws niet nodig omdat het toch leuk genoeg is om de hele dag vol te maken.

Ik ga douchen,allemaal een prettige dag gewenst!!


Alle reacties Link kopieren


Ohja,ik zat nog te denken over hoe ik de direc-reactie het best kan opvatten,het lijkt wel of ik het bedrijf in de steek laat en ze daar teleurgesteld over zijn,zo'n soort blik kreeg ik in elk geval.Zoiets...

Nu echt weg!


Alle reacties Link kopieren


Hoi hoi ik ben zo zenuwappig, we gaan vanmiddag naar HP. Kinderachtig he, maar ja de kids steken je aan he dus moeders ook.



Idd Luni iemand inwerken is nog vermoeiender, weet er alles van. Maare je direc haalt me weer het bloed onder de nagels, kan ze echt niet normaal reageren? En wat je zegt nog maar 2,5 week:D



Hartstikke top dat het gister goed ging Compu, zowel voor jou als CG.



Altijd vervelend die telefoongesprekken, daar kan je geestelijk ook uitgeput van raken. Geniet nu maar lekker van je vakantie meid.



Ik zat me net te bedenken, ff terugkomend op mijn kast, volgens mij heeft iedereen wel een "rommel"kast. Maar toen bij mijn vriendin water in de kast viel (huis vol visite) moest die kastdeur open. En ik dacht O jee mss net als bij mij.  Nou echt niet, spik en span alles netjes geordend.:P Dus vandaar dat ik van mezelf nodig die kast moest opruimen, want stel je voor.....



Zoooo genoeg geklets moet me nog optutten en dan zoonlief wakker maken, tja hij had een logee en ze hebben gister tot 2 uur liggen kletsen.



laterrrrrrrrrrrrrr


Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Lekker Mokkie, bijna vakantie!!



Luni, wanneer begin jij? Hoe lang doe je erover (auto?)?



CG was bij mijn schoonmoeder, Juultje. Die past alle ochtenden op.

Heb vanmorgen weer heerlijk gewerkt en heb echt het gevoel een goede keuze te hebben gemaakt. Moet alleen even door de tijd heen van spanning enzo..
Alle reacties Link kopieren


Hoi!

Ik doe er zo ongeveer 5 minuten korter over dan nu naar mn werk Compu,als ik daar op de bovenste(5e) verdieping ga staan kan ik het pand zien,denk ik(dat ga ik uitproberen als ik er werk:D) In deze tijd,vakantietijd, doe ik er ca. 20 minuten over,vandaag was ik even voor 7 uur thuis.Lekker doorkarren dus!

Verder staat er nog iets op H.


Alle reacties Link kopieren
Ah Luni, ga maar niet kijken naar je oude werk vanaf daar.

En zeker niet met verrekijker.






:)



Zal zo op H. lezen.



Ik heb het een klein beetje moeilijk t.a.v. CG.. We gaan binnenkort naar het buro en ik vrees dat ze een verstandelijke achterstand signaleren. En dan krijg je verwijzing naar therapien e.d.

Ben nu lid geworden van een MSN groep, moeders met een kindje met dezelfde afwijking. Misschien dat het me wat steun geeft.

Het is echt zo van: het leven gaat door en niemand spreekt er meer over. Je moet er zelf over beginnen. Zo gaan die dingen.

Alle reacties Link kopieren
Het lukt me niet op H. te komen. Zo weer proberen.



Oja, het is niet de reden dat ik hier niet veel ben hoor. Dit is van de laatste dagen.
Alle reacties Link kopieren
Compu, je klinkt wat werk betreft echt helemaal positied, fijn om te lezen! :D

Dat kan ik me voorstellen, dat je het daar moeilijk mee hebt en bang voor bent. Het maakt jullie meisje niet minder lief, maar ze krijgt het dan misschien wat moeilijker als ze ouder wordt... En je wilt als ouder toch het beste voor je kindje en dat ze niet te veel problemen op haar weg tegenkomt *;

Ik snap dat je er niet altijd zelf over wilt beginnen, maar ik kan me de andere kant ook een beetje voorstellen. Misschien wat angst om ernaar te vragen, misschien denken ze dat jullie het daar niet te veel over willen hebben, omdat CG niet alleen maar een kindje is met afwijking, maar vooral jullie lieve mooie meisje. Ik weet niet of ik het nu goed uitleg, maar zoiets zou ik me voor kunnen stellen. Voor jullie:

JM leeft ook nog steeds met jullie mee, ik vertel hem af en toe wat je post, dat ze bv probeer te kruipen en dan is hij erg blij voor jullie.



Ik ben heel slecht in inwerken, ik probeer altijd heel geduldig te zijn en het goed uit te leggen, maar ik heb altijd het idee dat het niet helemaal lukt. Mijn naaste collega is er ook niet echt een ster in trouwens, die denkt soms dat ik dingen weet, omdat het voor haar vanzelfsprekend is. Ach ja, ik vraag er wel naar.



Haha, Eef, zo'n kast zou ik ook niet open durven trekken met bezoek erbij. Helaas ziet onze zolder eruit, zoals jouw kast eruitzag. Dus als hier mensen komen die nog niet geweest zijn en dan natuurlijk het huis willen zien, zou ik de zolder het liefst overslaan... :$

Hoe was HP?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren


Heb je die troep nou nog steeds niet opgeruimd Juultje?Shame on you!Hahaha,lekker laten liggen joh,wie komt daar nou?

Ik ga slapen,welterusten allemaal


Alle reacties Link kopieren
Dankje Juultje, traantjes in de ogen hier. Goed omschreven dus.

Ik denk dat je gelijk hebt met de buitenwereld zeg maar.

Lief dat JM zo meeleeft.

Ze is zeker ons lieve grietje, net was ze ook weer zo lief in bed (zie site-je)

Kijk jij ook altijd even bij JD als ze slaapt?

Ik ga slapen, doei!
Alle reacties Link kopieren
Ach ja, een zolder is daar wel een beetje voor bedoeld he :P



Lieve foto van CG, Compu. Ik durf niet te gaan kijken 's avonds, ben bang dat ze dan wakker wordt... Ik kijk 's middags wel eens, dan ligt ze heel lief te slapen, op haar buikje, met de knietje onder zich opgetrokken. Zo ligt CG ook op die foto volgens mij.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Truste, ik ga zelf ook zo
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren


Goeiemorgen, over een uurtje gaan de kids en ik naar Groningen, mss tot zaterdag anders zijn we vrijdagmiddag terug (Hahaha dat denk ik eerder, kan niet zolang zonder EM:$)



Compu helaas heb je gelijk wat "erover praten"betreft. Veel mensen zullen na lange tijd idd niet zelf erover beginnen. Ik heb dat ook ondervonden, en op een gegeven moment praat je er maar niet meer over. Ik hoop dat je ons iig zoveel mogelijk meld over de ontwikkelingen van CG. Want zoals je mss wel weet laat het ons niet koud. Wel goed denk ik om er met meerdere mensen over te kunnen praten die hetzelfde meemaken.



HP was trouwens geweldig, we hebben er echt van genoten. Alles was gewoon goed, het verhaal, de personages, de speciale effecten.



O ja Juultje zullen wij anders op de rommelmarkt gaan staan met onze spulletjes, geen gek idee he:P



Ik ga me verder gereed maken ws tot  morgen............


Alle reacties Link kopieren
goeiemorgen!



Pff, wat heb ik slecht geslapen zeg vannacht. Na 2 weken niet badmintonnen, gisteren weer en m'n spieren waren helemaal gespannen en ik kon het raam niet open doen omdat ze me een kamer aan de straatzijde hadden gegeven. veels te veel lawaai. Ben een beetje moe dus nu.



Compu: Ik leef ook nog steeds met je mee. Mooi gezegd Juul, denk wel dat het zo is.



Graag gedaan Mokkie. Moest wel even ver zoeken naar je telnr ;) Ik had het heel anders verwacht. Niet dat het 'maar' zo'n klein onderdeel was wat vervangen wordt. Ik snap dan weer niet waarom dat maar 2 keer kan?

 

Ik ben nu toch een mooi boek aan het lezen: de vliegeraar. Over Afganistan. Ik hoop dat ik hem voor volgende week zaterdag uit heb, want dan valt HP op de deurmat. :D En ik moet wel meteen beginnen met lezen natuurlijk. Ben ook wel benieuwd naar de film.
Alle reacties Link kopieren
[fgcolor=#8cb906]



jee luni wat een lekker exchefin heb jij zeg, maar ja dat was toch ook 1 van de redene dat je daar weg wilde. nog maar even door de bittere pil bijten, en daarna ga je een geweldigtijd bij je nieuwe baan tegemoet, mark my words:D



comp: fijn hoor dat je baan je zo ligt en dat je het er naar je zin hebt. en met je meisje gaat het wel goed komen, het is gewoon een  heel mooi en lief meisje, en jullie houden ziels veel van dr.*; en je kan hier gewoon over dr blijven vertelen hoe ze vordert en grooter word en wat voor kattekwaad ze allemaal uit gehaald heeft. ik vind het ook erg fijn voor je dat je schoonmoeder sóchtens voor dr zorgt als jij naar je werk bent. dat hoor je toch niet vaak dat de band tussen schoondochter en schoonmoeder goed is.



evalien ; je hebt er maar druk mee hoor, kasten schoon/opruimen afscheit van de basisschool, een musical, naar HP



en arabella ook al druk, met werk en caafs en dan kom je hier ook nog eens om het hoekje kijken en ons een up date geven.



Tja en ik durf het bijna niet te zeggen maar hier is er nog een die het druk heeft:D maar ja whats new. nou de vlag kan in iedergeval uit mijn gang is klaar helemaal geschildert en een fris behangetje dr tegen aan, het heeft een jaar geduurt maar ach dan heb je ook wel wat , proest:P ook ik heb een tijdelijke carriere move gemaakt, ik wordt tijdelijk leidinggevende CP1  bij een sociaal beveiligingsbedrijf, maar dan wel vanuit het bedrijf waar ik nu voor werk, ik mag dadelijk achter beveiligers dr broek zitten  zo van wordt er nog gewerkt vandaag:D en ik mag zeggen wanneer ze met pauze mogen. omdat het een sociaale werkplaats is met mensen die  voor een gedeelte afgekeurd ,zijn ivm pshychyse  problemen, diabetes, hartkwalen etc... kan het ook gebeuren dat ik de hulpdiensten in moet schakelen.

[/fgcolor]het is maar voor twee en een halve week, maar toch weer eens iets anders. best spannend allemaal, en ook wel een beetje leuk eng. volgende week wordt ik ingewerkt. en daarna heb ik gelijk het weekend vrij. ga ik weer naar mijn ouders, en het toeval wil dat het daar dan net een feest weekend is, met een braderie, kermis s'avons groot feest met vuurwerk. dus ik ga het feest beest uit hangen hihihi



Alle reacties Link kopieren


Hoiii

Kom even aanwaaien,heb een vol hoofd en ga zo naar de sauna om het leeg te maken.later meer,doeiiiiiii


Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven