Leuke, saaie, grappige, of zomaar nicks en hoe kwam je er op

04-09-2017 09:14 174 berichten
Iedereen hier heeft bij het aanmaken van een account een nick moeten kiezen om mee te forummen.

Het leek me wel leuk om eens een topic te openen over hoe en waarop, of waarom je je nickname hebt gebaseerd.
Voor sommigen is dat misschien zomaar, zonder reden en voor anderen een hele specifieke associatie.

Ik heb mijn nick gekozen omdat ik in die tijd net gestopt was met roken met behulp van een verdamper.
Je kon ook een wegwerp verdamper kopen met een smaakje en dat had ik toen gedaan.
Op de dag dat ik mijn nick moest aanmaken lag hij voor me en er stond (natuurlijk) op: shisha

Een paar andere ideeën werden afgewezen omdat ze al bestonden op het forum en toen heb ik maar gewoon shisha ingevuld...

Hoe zijn jullie op jullie nicks gekomen?
Alle reacties Link kopieren
Grappig topic!

Ik had eerst een andere nick, maar kon niet meer inloggen. Moest dus een nieuwe aanmaken.
Ik had destijds nog maar kort een relatie met mijn vriend en hij heeft al een dochtertje uit een eerder huwelijk.
Een vriendin van me zei: "oh leuk, nu heb je een aankleefkind!"

Dus zo is Aankleefsjaan ontstaan.
Mijn zoontje zat bumba te kijken toen ik mijn account aanmaakte
Alle reacties Link kopieren
Ik zat tijdens mijn vakantie heerlijk met mijn benen omhoog, drankje erbij, te genieten van mijn man die dmv de openhaard een sauna van onze blokhut probeerde te maken :love:
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Alle reacties Link kopieren
Op mijn eerdere account, was ik herkend en moest dus een nieuwe aan maken. Mijn Nick spreekt eigenlijk voor zich, groot Harry Potterfan en speciaal Dobbyfan.
Such a beautiful place to be with Friends.
Ik was gewoon letters achter elkaar aan het zetten en daar kwam dit uit.
Alle reacties Link kopieren
de namen die ik in eerste instantie wilde gebruiken konden niet. Ik zat in de keuken aan de tafel, keek eens rond en zag de pot bieslook op de vensterbank staan......
Leuk topic,

mijn naam komt uit de tijd dat er thuis nog veelvuldig naar Mega Mindy werd gekeken..De naam Kersenpitje werd daar vaak genoemd...vond het wel een leuke nick!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gek op de keltische geschiedenis, dit is een keltische naam, net als mijn oude nicks en deze nick lijkt erg op mijn oude nick en dat vond ik wel handig
Ik zat naar een cd van Golden Earring te luisteren en op dat moment begon het nummer Janejane. Ik was toen 38 jaar. Janejane zonder toevoeging bestond al, al heb ik die nick nooit voorbij zien komen.
Alle reacties Link kopieren
De naam had ik vrij snel, het plaatje erbij had ook een kunstheup of een vibrator kunnen zijn :P
die ik wilde bestaat al...
Lijkt op vorige nick en sterrebeeld
Alle reacties Link kopieren
Mijn konijn heette zo.
Kuzu is Turks voor lam en hij leek op een lammetje met zijn wapperende oortjes.
Dit is mijn derde nick..paar keer te herkenbaar..
Ik heet echt zo.
Mijn account hiervoor werd te herkenbaar, en toen ik dit account aanmaakte, was de hype rond Trump (al) aan de gang.
Alle reacties Link kopieren
Omdat ze zo heerlijk herkenbaar is voor mij, heb hier ook al een paar keer de opmerking gekregen dat de nick wel past bij wat ik schrijf :biggrin:

(Sheldon Cooper was ook een optie maar ik wilde geen verwarring qua geslacht.)
Alle reacties Link kopieren
Net als velen, je kijkt om je heen naar een goeie naam, niet te herkenbaar: en daar was bananendoos (in de verhuizing dus)
Alle reacties Link kopieren
Een paar ideeen waren al af gewezen en ik was zwanger van mijn zoontje en daarbij is het traditie om een appelboom te planten.
Ik had die dag geshopt en was o.a. bij Zara geweest.
Alle reacties Link kopieren
Ik had net een ladenkast gekocht bij de ikea :)
Alle reacties Link kopieren
Nickname komt van de bijnaam die mijn (Engelstalige) ex me gaf. Ik ben dus geen elektricien. X-D

Ze vond het moment dat we elkaar ontmoetten alsof de bliksem insloeg. 'It's electric'

Jammer dat ze zo gek als een deur bleek. Was wel een lekker wijf.
Alle reacties Link kopieren
Collega heeft mij 25 jaar zo genoemd en hij had er verstand van. Hij is er met eentje getrouwd :proud:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Ik had deze nick al op de Ilsechat, mijn poes heette zo.
Alle reacties Link kopieren
Mijn broer noemde mij vroeger altijd zo
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven