Iemand al bij Hudson's Bay geweest?

09-09-2017 12:18 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn nu een paar dagen open in diverse steden, maar zelf helaas nog geen tijd gehad. Is het de moeite waard en voegt het iets toe aan wat er al is/was?
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het niet, maar als ik op de site kijk is het gewoon een V&D. Ik zag niks nieuws of interessants.
Annelleke schreef:
09-09-2017 12:26
Ik ken het niet, maar als ik op de site kijk is het gewoon een V&D. Ik zag niks nieuws of interessants.

Absoluut geen V&D. Die verkocht geen merken in deze prijsklasse.
Niet in de fysieke winkel geweest, wel online voor kinderkleding gekeken. Vond het niet vernieuwend. Geen kleding/merken die je elders niet kan kopen.
De beelden die ik zag van Amsterdam leken wat mij betreft op Bijenkorf.
Niet binnen geweest.

Net op de website gekeken. Die look & feel komt me inderdaad erg bekend voor.
Is de software van V&D gekocht of lijkt het erg op een andere webwinkel die ik ken?
Alle reacties Link kopieren
Een bijenkorf dan.
Alle reacties Link kopieren
Yep, gisteren even gaan kijken in Den Haag. Ik vond het nogal tegenvallen eerlijk gezegd. Het is letterlijk een soort kruising tussen V&D en de Bijenkorf, met de prijsstelling vooral vergelijkbaar met de laatste.
Een lullig 20 in een dozijn katoenen bloesje, van een obscuur Zweeds merk, voor €270,-. Dat soort dingen. Daarnaast vooral heel veel merken die je overal tegenkomt. Alles is, precies net als in de Bijenkorf, alleen maar opgehangen aan merken. Alleen hier hebben ze geen huismerk ofzo.


Wat mij vooral enorm teleurstelde, is dat ik niets maar dan ook niets echt nieuws of verrassends tegenkwam.

Kortom: duur en tamelijk saai.

Bij La Place was het flink druk met mensen die daar eten kochten. In de rest van de winkel zag ik eigenlijk nergens iemand iets afrekenen bij de kassa's.

Bij de andere winkels in hetzelfde pand, Stradivarius en Topshop, loopt het overigens wèl als een trein, zo te zien.
Alle reacties Link kopieren
Deze week geweest, een soort bijenkorf, dezelfde merken, hier en daar iets anders maar totaal niet vernieuwend. Vond ik. Het pand met de woon spullen was wel aardig. Maar zie niet in waarom ik er weer zou binnen stappen.
Afgelopen dinsdag...manman wat een winkel....echt voor de dikgevulde portemonnee. En werkelijk waar 😬....er liep gewoon op de begane grond (ingang) wel zeker 19 man personeel rond! (Wat we zo konden tellen). Verkoop en beveiliging. Een heel kille inrichting....nee echt, binnen 5 minuten waren we buiten. Wel is het natuurlijk veel groter dan alleen die begane grond....maar de eerste indruk zorgt ervoor dat ik ben afgeknapt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben afgelopen donderdag in Amsterdam geweest. Ik vond het flink tegenvallen. Voornamelijk kleding, in mijn ogen niet echt een warenhuis. Erg prijzig en niet vernieuwend.
En herkent iemand de webwinkel?
Is dat ex-V&D of iets anders?
https://www.hudsonsbay.nl/nl-nl/stores

Edit: ik zie het al, ze hebben kennelijk één of andere deal met Zalando.
Alle reacties Link kopieren
jo12345 schreef:
09-09-2017 12:54


Kortom: duur en tamelijk saai.

Bij La Place was het flink druk met mensen die daar eten kochten. In de rest van de winkel zag ik eigenlijk nergens iemand iets afrekenen bij de kassa's.

Bij de andere winkels in hetzelfde pand, Stradivarius en Topshop, loopt het overigens wèl als een trein, zo te zien.
Stradivarius? wat leuk, dat is bij mijn dochters een populaire winkel als we op vakantie zijn: leuke spullen voor niet al te veel geld. fijn dat het nu ook wat meer in nl is dan alleen in Amsterdam!
gruffalo wijzigde dit bericht op 09-09-2017 13:10
0.00% gewijzigd
The past may be in tatters
But today is all that matters
gruffalo schreef:
09-09-2017 13:07
Stradivarius? wat leuk, dat is bij mijn dochters een populaire winkel als we op vakantie zijn: leuke spullen voor niet al te veel geld. fijn dat het nu ook wat meer in nl is dan alleen in Amsterdam!
Die zit ook in Utrecht! (hoogcatrijne)
Ben alleen op de site geweest om de feel van de producten te krijgen. Tja, ik ben niet onder de indruk, zag schoenen met een spuuglelijke leest voor de hoofdprijs, maar het heeft een aparte naam blijkbaar. Ook kleding is niets bijzonders, als je er maar veel voor over hebt. Puur op de producten is het niet mijn soort winkel, dan ga ik liever naar de Bijenkorf.
Ik ga van de week eens kijken hoe de winkel is, ben benieuwd, met al dat wit.
Alle reacties Link kopieren
Tot mijn :-$ nog niet geweest. Maar zo te lezen mis ik er niks aan.
Alle reacties Link kopieren
winkelfanaat schreef:
09-09-2017 13:29
Tot mijn :-$ nog niet geweest. Maar zo te lezen mis ik er niks aan.
Eerst wilde ik zeggen dat dat echt niet iets is om je voor te schamen, en toen zag ik je nick :proud:
Courage-- schreef:
09-09-2017 13:04
En herkent iemand de webwinkel?
Is dat ex-V&D of iets anders?
https://www.hudsonsbay.nl/nl-nl/stores

Edit: ik zie het al, ze hebben kennelijk één of andere deal met Zalando.

Beter jammer. Dat straalt nu niet echt uit wat ze willen uitstralen.
Ik vind het nog steeds jammer dat de V&D weg is en hoopte dat HB mijn gemis zou opvullen. Net heb ik op de site gekeken en ik zie niets waar ik warm van word of wat de Bijenkorf niet heeft.

Zo te zien mis ik niets als ik thuisblijf.
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
09-09-2017 13:30
Eerst wilde ik zeggen dat dat echt niet iets is om je voor te schamen, en toen zag ik je nick :proud:
:high5:
Waar ik heel benieuwd naar ben...zijn bij La Place de eierkoeken terug of is het echt alleen maar een restaurant?
Alle reacties Link kopieren
hebbes-1 schreef:
09-09-2017 20:12
Waar ik heel benieuwd naar ben...zijn bij La Place de eierkoeken terug of is het echt alleen maar een restaurant?
Jij bent Sonja Bakker he?
haha verre van.. maar die eierkoeken waren hemels.. net als die krentenbollen appelflappen etc
Alle reacties Link kopieren
Nooit geproefd :frusty:
Ik ben heel blij dat ik nu weer ergens kwaliteitspanty's en sokken kan kopen, dat was het enige dat ik miste van de V&D.
Alle reacties Link kopieren
Jammer, dat er vooral merken worden gekocht die je elders ook kan krijgen & duurdere merken.
Ik vond zelf de V&D wat dat betreft een stuk beter, het huismerk was best aardig en zeker in de aanbieding kon je leuke spullen krijgen. Ook had je meer spullen die geen kleding waren, en dat laatste is voor mij een groot voordeel van een warenhuis. Dat je er echt van alles kan krijgen.
Maar goed misschien is er wel een markt voor, die was er voor de V&D blijkbaar niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven