Wat was dat :O

08-11-2017 13:20 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisternacht werd ik overdonderd met iets vreemds. Het was rond 3:00 uur en ik lag klaarwakker in mijn bed. Mijn jongste had net om water gevraagd. Het was geen droom. Ik draaide mij om met mijn gezicht naar het raam toe en opeens zag ik een wit gedaante naar boven kruipen. Het was wit en groot, ik zag het laatste stukje zeg maar, maar wel nog net en dat laatste stuk besloeg de helft van mijn raam, zo'n halve meter. Mijn man zegt dat het een vogel zou kunnen zijn, maar nee want hij was veel te groot voor een vogel. Het zou een enorme zwaan kunnen zijn en dat ik dan zijn staart zag, maar een zwaan loopt toch niet over mijn raam mijn dak op en wat heeft een zwaan zo laat op mijn dak te zoeken?

Ik ben de hele dag aan het denken wat het zou kunnen zijn maar heb totaal gee idee. Ik vind het eng en kan niet geloven dat ik iets bovennatuurlijke heb gezien. Heeft iemand ook iets soortgelijks meegemaakt of heeft iemand een logische redenatie wat het zou kunnen zijn :-[
Amerigo.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
08-11-2017 13:21
Amerigo.
:rofl:
Star² schreef:
08-11-2017 13:21
Amerigo.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Een kat?
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
08-11-2017 13:21
Amerigo.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Geen logische verklaring van wat het kan zijn, maar kan me voorstellen dat je daarvan geschrokken kunt zijn.

Misschien een gordijn? Of een laken wat ergens van een waslijn afgewaaid is en langs jouw raam waaide?
Alle reacties Link kopieren
Nee ik zag een wit gedeelte, een gigantische staart of een gewaad, en dat gedeelte was al ongetwijfeld een halve meter groot. Het fladderde als het ware langs mijn raam het dak op, maar voeten of poten zag ik niet.
Maakte het ook geluid? Wat voor raam heb je, een dakraam? Een dakkapel?
Star² schreef:
08-11-2017 13:21
Amerigo.
Nee dat is pas over anderhalve week.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof niet in geesten maar het was duidelijk iets bovennatuurlijks. Ik ben bete wel in shock na het zien van iets wat volgens menselijke logica niet kan.
Pinarcik schreef:
08-11-2017 13:31
Ik geloof niet in geesten maar het was duidelijk iets bovennatuurlijks. Ik ben bete wel in shock na het zien van iets wat volgens menselijke logica niet kan.

Waarom vraag je het dan, als het duidelijk is. Was het een engel dan, denk je?
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
08-11-2017 13:21
Amerigo.

:worship:
To, omdat je het niet kunt verklaren, hoeft het natuurlijk niet gelijk iets bovennatuurlijks te zijn.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Heb je geen gordijnen?
Alle reacties Link kopieren
Dat krijg je met die witte pieten.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit soort topics altijd zo griezelig.
Tu imaginación está jugando con ti, querido.
Je vraagt een logische verklaring, maar je weet al zeker dat het bovennatuurlijk was?

Ik stem op een weggewaaid laken/sloop/tafelkleed/whatever.
Pinarcik schreef:
08-11-2017 13:20
en wat heeft een zwaan zo laat op mijn dak te zoeken?

:rofl:


Waarom ben je niet gewoon gaan kijken?
Had je licht aan in de kamer? Of was het donker?
Alle reacties Link kopieren
Was je echt wakker? Ik heb zelf slaapverlamming en lucide dromen. Ontzettend eng. misschien dacht je dat je wakker was?
Alle reacties Link kopieren
Het was in grote delen van het land heel mistig afgelopen nacht. Weet je zeker dat je niet gewoon een 'flard' mist hebt gezien?

De kans dat het je net getrouwde buurvrouw was die, nog in haar trouwjurk, met het slaapkamerraam open iets te enthousiast aan de lianen heeft gehangen lijkt me overigens nog groter dan iets bovennatuurlijks.
...
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
08-11-2017 13:33
:worship:
To, omdat je het niet kunt verklaren, hoeft het natuurlijk niet gelijk iets bovennatuurlijks te zijn.
Dat. Je loopt wel erg hard van stapel en je conclusie is niet de enige mogelijke verklaring. Slaapverlamming (kan ook terwijl je het niet helemaal door hebt), halve slaaphallucinaties (heb ik ook wel eens, dingen zien die er niet zijn in de kamer terwijl ik in bed lig en wakker dènk te zijn), door de schemer een beeld creëren met je hersenen dat niet klopt, wat dan ook. Ga niet zo snel uit van de meest onlogische verklaring...

En als je daar toch wel van overtuigd bent; waarom dan hier je vraag naar logischer verklaringen? Dan ben je er toch al uit?
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
08-11-2017 14:08
De kans dat het je net getrouwde buurvrouw was die, nog in haar trouwjurk, met het slaapkamerraam open iets te enthousiast aan de lianen heeft gehangen lijkt me overigens nog groter dan iets bovennatuurlijks.
:HA:
Pinarcik schreef:
08-11-2017 13:31
Ik geloof niet in geesten maar het was duidelijk iets bovennatuurlijks. Ik ben bete wel in shock na het zien van iets wat volgens menselijke logica niet kan.

Hoezo duidelijk bovennatuurlijk?

Ik zie ook vaak 's nachts gekke dingen. Dat is dan toch een half slaap droom.
Doe een rolgordijn voor dat raam.
anoniem_37973 wijzigde dit bericht op 08-11-2017 14:15
Reden: toevoeging
17.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dit vind ik zoooooooo eng... Ik zou helemaal gaan gillen van angst, ben echt geen held.
Zou het misschien een reflectie van iets kunnen zijn?
Dit is mijn motto

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven