Zondagmorgen

21-01-2018 08:15 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen lieve medeforummers,

Wat zijn jullie plannen op deze mooie zondag? Met het gezin op pad? Met een dekentje op de bank? Tell me :shout:
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het nog helemaal niet.. Wat zal het worden een dagje lamballen of een dagje dingen wegwerken die nog moeten gebeuren :yawnee:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Mijn griep uitzitten.
Misschien naar de kerk
Alle reacties Link kopieren
Net een theekransje gehad met mijn dreumes van 1,5. We gaan straks nog even naar oma en voor vanmiddag nog geen plannen. We zien wel wat de dag brengt :)
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk verder met het ooruimen en schoonmaken van mijn boekenkast, en verder een beetje Netflixen ende zoo.. Lekker kalmpjes aan vandaag!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Studeren.

Beetje 'gezellig' doen met zoon, tegen dat die wakker wordt (lunchtijd wrsch).

Weer studeren.

Zoon wegbrengen.

Klaar.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Goedemorgen, wij vieren vandaag de verjaardag van onze dochter morgen word ze 3 jaar🎉

Dadelijk nog even Stofzuigen en Dweilen en even de wc poetsen nog wat kleine boodschapjes weer eens wat vergeten😐!

Fijne zondag allemaal
Alle reacties Link kopieren
Als het goed is gaan we vanmiddag lunchen met vrienden. Vanochtend haalde ik baby uit bed met koorts, hij is vrolijk en actief en lekker aan het spelen dus hopelijk straks ook de koorts gezakt.
Alle reacties Link kopieren
Ben nu aan het ontbijten met mijn zoon. Zo even de hond uitlaten.

En later op de dag met schoonmoeder en zoon naar zijn zwemles.
(En stiekem de klassieker op de mobiele kijken)
Gefeliciteerd Babypop!

Ik ga zo even naar de sportschool, wat huishoudelijke dingetjes doen en vanmiddag misschien even naar mijn beide oma's voor een potje Rummikub (apart van elkaar, ze wonen beide alleen en een in een verzorgingstehuis).

Vanavond lekker niks, heb ik bedacht :).

Nu eerst koffie in bed met man :heart:. Fijne zondag, mensen!
Nav__ schreef:
21-01-2018 08:35
Gefeliciteerd Babypop!

Ik ga zo even naar de sportschool, wat huishoudelijke dingetjes doen en vanmiddag misschien even naar mijn beide oma's voor een potje Rummikub (apart van elkaar, ze wonen beide alleen en een in een verzorgingstehuis).

Vanavond lekker niks, heb ik bedacht :).

Nu eerst koffie in bed met man :heart:. Fijne zondag, mensen!
Dank je😊
Jij sportze 💪 goed bezig voor de zondag!
Goedemorgen!
Vandaag al vroeg wakker, maar dat geeft niet. Kan ik nagenieten van gisterenavond ;) Had een date, wat heel erg gezellig was (en voor herhaling vatbaar).
Zometeen komt familielid op de koffie, en verder geen plannen vandaag. Aankomende week heb ik mijn laatste werkweek in de thuiszorg, dan moet ik dus afscheid nemen van iedereen. Niet leuk, daarom vandaag even me-time. Netflixen, je kent het wel. Verder zie ik wel wat ik ga doen.
Alle reacties Link kopieren
Zo meteen ga ik naar mijn werk. Mijn zondag is morgen. Heb ik heerlijk het huis voor mij alleen. Babypop, gefeliciteerd en een fijne dag gewenst!
Iedereen die vandaag vrij is, geniet ervan. :daisy:
Nu een beetje aan het rondkeutelen. Om 12 uur gaan de winkels open en gaan we de weekboodschappen halen. Vanmiddag komen (als het goed is) vriendinnen langs voor een boekclub. Ligt eraan of eentje niet ziek is geworden, die voelde zich gister namelijk niet lekker. Als dat is doorgezet gaat het vandaag niet door en moet ik nog even verzinnen wat ik de rest van de middag ga doen
Alle reacties Link kopieren
Aan het werk vandaag. En straks thuis even goed poetsen en opruimen. . Hierna ben ik 3 dagen vrij :-)
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan op vakantie straks. Dadelijk douchen en straks op pad naar het vliegveld.
:cheer:
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo sporten, boodschappen doen, daarna opruimen, lunch maken, eten en netflixen. en daarna hoop ik een tukkie op de bank, en misschien daarna nog ff wandelen. vanavond sushi eten.

Fijne zondag allemaal!!
Don't cry, buy a bag and move on.
Tuingravin schreef:
21-01-2018 08:42
Zo meteen ga ik naar mijn werk. Mijn zondag is morgen. Heb ik heerlijk het huis voor mij alleen. Babypop, gefeliciteerd en een fijne dag gewenst!
Iedereen die vandaag vrij is, geniet ervan. :daisy:
Dank je😀
dolfje schreef:
21-01-2018 08:46
Wij gaan op vakantie straks. Dadelijk douchen en straks op pad naar het vliegveld.
:cheer:
JALOERS😊
Alle reacties Link kopieren
miedo schreef:
21-01-2018 08:20
Goedemorgen.
Mijn griep uitzitten.
Misschien naar de kerk
Hier hetzelfde.
Behalve de kerk
Alle reacties Link kopieren
Wakker geworden met migraine dus in ieder geval rustig aan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Nu achter de laptop voor het afwikkelen van mijn administratie tussen het forummen door, vent ligt nog tussen de klamme lappen...die krijgt straks een ontbijtje.

Straks de ramen zemen en de restanten van de storm uit de tuin verwijderen.

Boodschappen doen

Dan Netflixen

Koken hoeft niet..heb voor 2 dagen gekookt.

En dan is het weekend langzaam alweer voorbij.... :(
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Nu even wakker worden. Na ontbijt ff wat administratie doen, nog ff douchen. En vanmiddag werken van half 4 tot 11 uur.
Goedemorgen allemaal!
Ik wacht tot de oven is voorverwarmd en de kinderen doen volgens mij hamertje tik op de bank 😬🙈 dus dat wordt zoeken straks.
Verder weinig plannen. Maar altijd even naar buiten en richting het strand denk ik of het klimbos oid.
Zometeen lekker douchen en nog wat stofzuigen. Daarna naar Breda, shoppen en wat drinken, vanavond bij de Mexicaan eten en dan is het weekend alweer voorbij :cry:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven