Rode gloed uit blond haar

22-02-2018 21:47 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb een tijdje geleden mn haar rood gevervd maar dan ook echt rood. Nu is het ergste er wel uit alleen ik heb nog een rode gloed in mijn haar. Is er iemand die misschien weet hoe ik die gloed eruit krijg? Ik heb wat dingen gelezen over zilver shampoo en head en shoulder iemand ervaring? Ik hoor het graag.
Groetjes van mij❤
Daar ben ik inmiddels ook al een jaar mee bezig. Veel zilvershampoo, en uit laten groeien.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens blond haar van mn zelf. Ik heb wel een heleboel verschilende tinten van bijna wit tot donker blond.
Alle reacties Link kopieren
Dat is heel moeilijk. Meestal verft men er overheen en daar zit dan opnieuw weer rood in. Als je het probeert te verwijderen met ontkleuringsmiddel, head & shoulders of vitamine c opgelost in shampoo dan vervaagt de kleur tot een uitgebleekt rodekoolroze en dat is eigenlijk nog lelijker.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Wat dacht je van de kapper?
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan je een soortgelijke situatie vinden op Youtube. Ik zag eens dat men blauwe verf verwijderde met Vit C, maar mijn te rode haarpunten kreeg ik daar niet minder rood mee. Ik heb toen de rest in een kleur geverfd passend bij de punten maar dan iets minder rood en dat is onopvallend uitgegroeid.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zondag mn haar wassen met silver shampoo van schwarzkopf kijken of dit werkt. Mijn kapper zei dat ik het idd kon verven maar daar wil ik vanaf. Een andere optie was het er gewoon katen uitgroeien. En de laatste optie zei ze dat silver shampoo kon helpen maar dat het geen 100% garantie was. Mijn haar is trouwens gewoon blond hoor alleen bij de wat donkere plukken zie je het rode nog een beetje en daar wil ik vanaf. Tis geen ramp als het er niet uit gaat maar liever wel. Dus ik ga dit proberen
1 keer je haar wassen met zilvershampoo van de drogist gaat je echt geen wonderen brengen.
Alle reacties Link kopieren
Kan bet altijd proberen toch? En anders jammer dan. Dan moet ik wachten tot het eruit is gegroeid of misschien vanzelf uitvaagt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven