Cadeautje aan huis voor collega die gaat trouwen

29-05-2018 08:03 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! :-)

Mijn collega, met wie ik een goede band heb, trouwt binnenkort. Het leek me leuk haar een cadeautje te sturen die aan huis bezorgd wordt. Ik dacht eerst een mooie bos bloemen. Dat is nog steeds een optie.

Maar ik dacht, wellicht zijn hier creatieve forummers die een leuker idee hebben?

Aanvullende info: ze trouwt met haar vriend met wie ze al 15 haar een relatie heeft. Ze hebben 2 jonge kinderen. Ze gaan niet op huwelijksreis na de bruiloft.
Ik ken alleen haar en niet haar gezin.

Het cadeautje moet iets zijn wat je een dag van tevoren aan huis kan laten bezorgen.

Ideeen?!

Dank alvast!
Alle reacties Link kopieren
Ontbijt laten bezorgen.
Alle reacties Link kopieren
wat mag het kosten?
Je kunt in principe alles wat je wilt laten bezorgen. Gewoon haar adres als ontvanger invullen op bijv bol.com (of waar je dan ook gaat bestellen). Ik zou het wel redelijk neutraal houden omdat het eigenlijk voor hun allemaal is. Bloemen en iets lekkers via greetz bijvoorbeeld? Kun je het ook personaliseren. De kinderen hebben er dan ook wat aan.
Alle reacties Link kopieren
Heliumballon!

Kun je ook nog laten personaliseren. Zeker met kinderen in huis is dat altijd feest...
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
29-05-2018 08:19
wat mag het kosten?
Tot 20,- is dat realistisch?
Alle reacties Link kopieren
Ze al waarschijnlijk meer bossen bloemen krijgen, dus wanneer je dit doet, even langs de kringloop en een goedkope vaas kopen en die vullen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
29-05-2018 08:05
Ontbijt laten bezorgen.
Op de dag zelf bedoel je?
Wel leuk maar ik vind m wat lastig omdat ik niet weet hoe hun ochtend qua planning eruit ziet en wat dan een goed tijdstip is...
Alle reacties Link kopieren
gsleutel schreef:
29-05-2018 08:25
Heliumballon!

Kun je ook nog laten personaliseren. Zeker met kinderen in huis is dat altijd feest...
Ja wel leuk idd. Heb je tips voor een leuke site waar je het kunt personaliseren ?
Alle reacties Link kopieren
Yellow002 schreef:
29-05-2018 08:28
Tot 20,- is dat realistisch?
dan gaat mijn optie (kaartjes voor (bijv.) de dierentuin, voor het hele gezin niet op ;)
Ik zocht het in de "dagje uit met gezin"-hoek, misschien een picknickmand?
Yellow002 schreef:
29-05-2018 08:40
Ja wel leuk idd. Heb je tips voor een leuke site waar je het kunt personaliseren ?
op greetz.nl misschien
lilalinda schreef:
29-05-2018 08:41
dan gaat mijn optie (kaartjes voor (bijv.) de dierentuin, voor het hele gezin niet op ;)
Ik zocht het in de "dagje uit met gezin"-hoek, misschien een picknickmand?
ook leuk ja!
Bloemetje lijkt me hier prima en attent.
Alle reacties Link kopieren
Flesje champagne en Jip en Janneke bubbels?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Via greetz kan je nu ook gebak versturen. Brievenbus brownies.. of donuts.. altijd lekker. Of een fles champagne
Zou geen bloemen, bubbels of ontbijt doen als je niet exact weet hoe of wat. Die eerste twee krijgt ze waarschijnlijk al genoeg en die laatste is zonde als er meerdere mensen dat idee hebben.

Is een tegoedbon van Albelli/Hema met een lief kaartje iets? Dan kan ze die gebruiken om een van de trouwfoto's uit te vergroten of af te drukken.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
29-05-2018 08:41
dan gaat mijn optie (kaartjes voor (bijv.) de dierentuin, voor het hele gezin niet op ;)
Ik zocht het in de "dagje uit met gezin"-hoek, misschien een picknickmand?
Oh wel leuk, zo'n uitje met het hele gezin :-) drop toch maar je ideeën misschien kan ik er iets van maken of beslis ik toch dat het meer mag kosten ;-) gevulde picknickmand voor de dag erna lijkt me ook leuk! Ik kan het alleen niet zelf brengen dus moet dan een zaak vinden die dit verkoopt en bezorgt...
Alle reacties Link kopieren
@ Tiana; ook nog wel een leuke optie ja :-)
Alle reacties Link kopieren
Yellow002 schreef:
29-05-2018 08:54
gevulde picknickmand voor de dag erna lijkt me ook leuk! Ik kan het alleen niet zelf brengen dus moet dan een zaak vinden die dit verkoopt en bezorgt...
zat al even te Googelen, maar dat past ook niet binnen je budget
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur vaak bij huwelijken alleen een kaartje vantevoren en volg dan op met een bos bloemen als ze 100 dagen getrouwd zijn. Dan weet je dat het huis wrs niet vol met andere bloemen staat en veel mensen houden zelf die 100 dagen niet in verrassing dus is het wel romantisch :)
Alle reacties Link kopieren
Die ballon is wel leuk. Deze is 24,50. Voor twee tientjes koop je tenslotte geen serieus cadeau dus dan kun je beter voor grappig gaan.

Afbeelding
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet. Collega's zou ik alleen op het werk iets geven of laten bezorgen. Liever werk en privé gescheiden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik zou vragen om haar wensenlistje. Dan weet ze ook meteen dat er iets aankomt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
29-05-2018 09:26
Ik weet niet. Collega's zou ik alleen op het werk iets geven of laten bezorgen. Liever werk en privé gescheiden.
ik heb een paar (=2, misschien 3) van de 150 die iets bij me thuis mogen brengen/bezorgen. Ik neem aan dat TO weet, of ze bij de "inner circle" hoort
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
29-05-2018 09:26
Ik weet niet. Collega's zou ik alleen op het werk iets geven of laten bezorgen. Liever werk en privé gescheiden.
Ik weet zeker dat ze het waardeert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven