Spaaracties van supermarkten

06-06-2018 11:12 62 berichten
We vallen er massaal voor: spaaracties van supermarkten.
Van airmiles tot restaurant zegels en van koopzegel tot serviesset of voetbalplaatjes : er zijn meer spaaracties dan ooit tevoren.
Maar liefst 23 procent doet zelfs tijdelijk de boodschappen ergens anders vanwege een spaaractie.

AH heeft nu de techplaatjes . "Download de gratis tech app en laat je robot coole moves maken " :cheer2:

Wat hebben jullie zoal gespaard ? En wat sparen jullie nu ?
Alleen airmiles. Dat levert tenminste geld op. Al die spaarrommel mogen ze wat mij betreft mee kappen.
Ik koop het liefst alleen de koopzegels (want dat levert wat op). Helaas zijn mijn man en kind van het sparen van alle troepjes. We gaan er niet speciaal voor naar een andere winkel.
Alle reacties Link kopieren
Niks, want met een éénpersoonshuishouden moet ik tot in den eeuwigheid sparen om bijvoorbeeld een spaarkaart vol te krijgen.

Waarom niet eens een actie dat je een half boodschappenpakket kunt sparen met de helft aan zegels ofzo? :)
Alle reacties Link kopieren
Alleen koopzegels, die leveren tenminste nog iets op. De rest van die spaaracties mogen wat mij betreft wel gestopt worden.
Alle reacties Link kopieren
Niks.
Alle reacties Link kopieren
ik ben best wel erg :$ toen Villeroy & Boch kwam met het messenset ben ik begonnen voor een mes en dessert lepels.
Daarna een pan en als laatst heb ik een overschaal gekocht.

ik deed mee met de Efteling zegels, leek me wel leuk maar raak ze steeds kwijt, en ja voor die glazen deed ik onbewust mee maar heb ze nooit ingeleverd best stom want ik had heel veel zegels :|

Airmiles gaan standaard mee met mijn bonuskaart maar doe er niks mee ga het toch maar is uitzoeken :$

die techplaatjes heb ik niks mee maar geef ze wel aan mijn neefje
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik neem alles aan en geef het weer weg. Overigens niet aan die opdringerige blagen die de uitgang van de supermarkt blokkeren met hun gebedel.

Op mijn werk staat een bakje waar mensen hun moestuintjes/zegels/plaatjes/kortingsbonnen in kunnen leggen, wie er wat van kan gebruiken pakt er wat uit.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
redbulletje schreef:
06-06-2018 11:15
Alleen airmiles. Dat levert tenminste geld op. Al die spaarrommel mogen ze wat mij betreft mee kappen.
Die bestaat eerdaags ook niet meer toch? Per eind van het jaar vervallen ze toch ongeveer allemaal?
Word gek van die troep trouwens. Of de domme zegels voor borrelglazen, handdoeken ect.
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
06-06-2018 11:22
ik ben best wel erg :$ toen Villeroy & Boch kwam met het messenset ben ik begonnen voor een mes en dessert lepels.
Daarna een pan en als laatst heb ik een overschaal gekocht.

ik deed mee met de Efteling zegels, leek me wel leuk maar raak ze steeds kwijt, en ja voor die glazen deed ik onbewust mee maar heb ze nooit ingeleverd best stom want ik had heel veel zegels :|

Airmiles gaan standaard mee met mijn bonuskaart maar doe er niks mee ga het toch maar is uitzoeken :$

die techplaatjes heb ik niks mee maar geef ze wel aan mijn neefje
https://www.borrelglazenreserveren.nl/
Kun je ze alsnog bestellen.

Airmiles besteden als je bij BOL.com besteld.
Alle reacties Link kopieren
stippensokken schreef:
06-06-2018 11:18
Niks, want met een éénpersoonshuishouden moet ik tot in den eeuwigheid sparen om bijvoorbeeld een spaarkaart vol te krijgen.

Waarom niet eens een actie dat je een half boodschappenpakket kunt sparen met de helft aan zegels ofzo? :)
Daarom spaar ik samen met een vriend, of de buurvrouw of wie dan ook.En dan delen we dat pakket. Of de ene keer wil ik wel hebben waarvoor gespaard wordt, de andere keer de ander. Soms allebei niet, en dan neem ik ze aan om weg te geven.(en sommige mensen zijn dan zo dankbaar alsof je je portemonnee leeggeschud hebt in hun tas)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Airmiles en die geef ik uit bij Bol.com
Kruidvat punten maar daar heb ik nog nooit iets mee gedaan.
Spaaracties alleen als ik daadwerkelijk iets nodig heb. Dus bij de laatste actie bij de AH heb ik een karaf (en een reserve) gekocht. Ik had iets soortgelijks maar die heb ik laten vallen.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
06-06-2018 11:25
Die bestaat eerdaags ook niet meer toch? Per eind van het jaar vervallen ze toch ongeveer allemaal?

De airmiles die je langer dan 5 jaar geleden hebt gespaard, gaan in november vervallen. Maar je kunt er mee betalen bij Bol.com, en daar kun je weer van alles bestellen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
De moestuintjes van AH.

En ik ben ook een paar keer uit eten geweest met de restaurantzegels (ook AH)
Alle reacties Link kopieren
Ik neem alles aan, er is altijd wel iemand die iets spaart.
Mijn kinderen weten het altijd voor elkaar te krijgen om bepaalde verzamelingen compleet te krijgen zonder dat ik er ook maar een euro besteed. Zo heeft de buurvrouw een ingang bij de AH en dus hebben ze altijd een voorraad om uit te putten en zijn alle boeken altijd vol te plakken.
De bestek actie van de Ah heb ik wel gespaard. Toch een 10 delige bestekset bij elkaar gespaard met hulp van velen.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Oh ja Kruidvat. Laatst een keer €10 aan korting ingeleverd.

Die gratis producten vergeet ik altijd maar gratis geld komt wel van pas.
Alle reacties Link kopieren
Handdoeken van de Etos, komen altijd van pas. Dochter is bezig met de uitzet, dus ovenschalen van AH gespaard en nu de glazen bij de Jumbo.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Kaaaaaaaatje schreef:
06-06-2018 11:26
https://www.borrelglazenreserveren.nl/
Kun je ze alsnog bestellen.

Airmiles besteden als je bij BOL.com besteld.
aah koel, kijken of ik mijn spaarkaart kan vinden. :$
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat er met die spaaracties een hoop onnodige zooi de wereld in wordt geholpen.
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Alle reacties Link kopieren
Ik spaar zegels bij de Jumbo.
Dat hoeft niet persé per boekje, maar kan ook per kaart (25 spaarzegels à 0,10 cent, krijg je 2,60 voor). Heb laatst nog weer 3 kaarten ingeleverd.
Ik woon alleen en spendeer niet extreem veel geld aan boodschappen, dus een spaarboekje helemaal vol krijgen duurt bij mij erg lang.

Aan ovenschotels, wijnglazen, handdoeken etcetera doe ik niet.
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
06-06-2018 11:31
Oh ja Kruidvat. Laatst een keer €10 aan korting ingeleverd.

Die gratis producten vergeet ik altijd maar gratis geld komt wel van pas.

Oh ja die ook. Laatst nog 5 Euro korting gehad.
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Bij de Emté heb ik ook 'n kaart waarmee je automatisch spaart, en als daar genoeg opstaat dan kun je zomaar opeens 'n nieuwe koekenpan gratis mee naar huis nemen bijv. Dat vind ik nuttigere acties dan al die rotzooi voor kleine kinderen of veel te dure keukenattributen. Toch waanzin om je eerst de rambam te sparen en dan nog meer te moeten bijbetalen voor glazen/messen dan wanneer je zoiets gewoon bij de Blokker gaat halen.
Bij de AH vragen ze ook regelmatig of je twv 5 euro airmiles wil inleveren als je boodschappen doet.
Wat ik gratis krijg en interessant is neem ik mee. Geef ook veel weg. Aan andere spaarders of mensen die achter me in de rij staan in de winkel.

Uiteindelijk zijn alle dingen waarvoor je moet sparen met bijbetaling veel duurder dan je van te voren denkt. Dus of dat nou zo voordelig is?
Een ovenschaal waarvoor je veel boodschappen moet kopen en vervolgens naast de gespaarde zegels nog eens een flink bedrag moet neertellen is eigenlijk een kwestie van jezelf voor de gek houden. Tenzij het iets is wat je echt al tijden wilde kopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven