Muziek in de tuin

14-06-2018 16:08 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vind jij ervan als buren in mijn geval nog een huis verder een hele middag muziek aan hebben in de tuin?
Het is geen muziek waar ik me aan erger maar zit er ook niet op te wachten
Wat vind jij van buren met radio in de tuin?
Je hebt er weinig aan, maar hier regent het flink.
Een zacht muziekje, daar heb ik geen problemen mee. Maar als ik ramen en deuren dicht heb, en het komt boven mijn eigen geluid uit, dan ben ik daar zeker niet blij mee.

Punt is dat je in deze tijd gewoon geluiden van je buren hoort en dat maar te accepteren hebt. Ik heb daar zelf weleens moeite mee.
Alle reacties Link kopieren
Een ander mag het niet omdat ik er last van heb maar als ik het wil moet ik een muziekje op kunnen zetten :D
Alle reacties Link kopieren
Ligt aan het volume.
Als het harder klinkt dan gespreksvolume in mijn tuin en het duurt langer dan een uur dan zou ik er wel wat van zeggen. Eventueel vragen of het wat zachter kan worden gezet.
Als het niet te hard staat dan laat ik het. Andere buren hebben weer gillende kinderen en weer anderen hebben een hele harde lach. Lekker laten leven.
Alle reacties Link kopieren
in de middag? Daar vind ik niets van.
Alle reacties Link kopieren
misschien hebben ze een hoera geslaagd feestje?
Hier echt nergens last van, overal fijne buren die geen overlast willen veroorzaken. (voor ons telt hetzelfde).
Was in de grote stad wel anders, dan dit kleine dorp waar we nu in wonen. Ook totaal andere prijsklasse, zal ook schelen.
lise1985 schreef:
14-06-2018 16:10
Een zacht muziekje, daar heb ik geen problemen mee. Maar als ik ramen en deuren dicht heb, en het komt boven mijn eigen geluid uit, dan ben ik daar zeker niet blij mee.

Punt is dat je in deze tijd gewoon geluiden van je buren hoort en dat maar te accepteren hebt. Ik heb daar zelf weleens moeite mee.

Heeft weinig met deze tijd te maken denk ik.
Alle reacties Link kopieren
bibi70 schreef:
14-06-2018 16:08
Wat vind jij ervan als buren in mijn geval nog een huis verder een hele middag muziek aan hebben in de tuin?
Het is geen muziek waar ik me aan erger maar zit er ook niet op te wachten
Wat vind jij van buren met radio in de tuin?
ligt eraan op welk volume de radio staat

en ook wat voor muziek :$
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik vind dat vervelend. Ik hou van rust. Maar ik probeer om er niets van te vinden, want dat schijnt de norm te zijn tegenwoordig.
Alle reacties Link kopieren
een middag of iedere middag? maakt ook wel uit.
Scheelt ook wel of het buren zijn waar je normaal gesproken nooit wat van hoort, dan vind ik het niet zo erg. Maar ik heb buren gehad waar de hele dag Andre Hazes blerde. Nou dat hoeft echt niet van mij.
AnAppleADay schreef:
14-06-2018 16:11
Ligt aan het volume.
Als het harder klinkt dan gespreksvolume in mijn tuin en het duurt langer dan een uur dan zou ik er wel wat van zeggen. Eventueel vragen of het wat zachter kan worden gezet.
Als het niet te hard staat dan laat ik het. Andere buren hebben weer gillende kinderen en weer anderen hebben een hele harde lach. Lekker laten leven.
Dit.

Als ik het binnen hoor dan zou ik het niet tof vinden. Buiten en overdag maakt me niks uit.. Ik hoor liever muziek dan keihard gillende kinderen.
Star² schreef:
14-06-2018 16:13
Heeft weinig met deze tijd te maken denk ik.
Deze tijd van het jaar bedoel ik.
lise1985 schreef:
14-06-2018 16:21
Deze tijd van het jaar bedoel ik.

Oooo :facepalm:
Klinkt logischer ja.
Liever niet en al helemaal niet op structurele basis. Ze doen maar n koptelefoon op als ze in de tuin muziek willen luisteren.
Alle reacties Link kopieren
Een enkele keer zou ik me niet druk om maken (hoewel ik het wel erg asociaal vind) maar als het vaste prik is dan zou ik in gesprek gaan.

Gelukkig wonen we niet in een buurt waar dat voor komt.
Alle reacties Link kopieren
Ik draai juist muziek in de tuin om het geruzie van mijn buren en hun gillende kinderen wat te dempen. Nooit op een hoog volume, maar zonder muziek is het niet te doen om even in de tuin te zitten. Jammer dat de buurvrouw geen volume knop heeft, anders zou ik haar echt op mute zetten.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
Je zegt dat je je niet ergert dus ik begrijp niet wat je bedoelt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
mijn buren leven buiten als de zon schijnt. dus muziek, hard praten etc. maarja, als je er vlak naast zit hoor je ook alles.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Tja, mijn 16 jarige buurjongen heeft pas een gitaar gekregen en oefent nu de hele middag en avond hetzelfde deuntje. En gezien het weer doet hij dit met de ramen open, dus wij hebben elke dag muziek om van mee te genieten. Ach, ik kan me er niet erg druk om maken. Al hoop ik wel dat hij vlug met meer variatie leert, want dit begint wel een beetje te vervelen.
Mijn buurvrouw lult vijf kwartier in een uur, op hoog volume (niet expres maar van nature). Als zij buiten zitten blijf ik binnen, maar je doet er niets tegen.
Alle reacties Link kopieren
Is het alleen vandaag of heel vaak of altijd? Dat maakt nogal een verschil.

Wat wil je met dit topic? Je zegt dat je niet ergert eraan maar je opent wel een topic.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet prettig als mensen muziek aanhebben in de tuin.
Mijn buren hadden verleden week eenmalig en zacht de radio aan. Dat vind ik niet storend, als het zo uitzonderlijk en bescheiden is.
Het voordeel van mensen die muziek spelen is dat ze er zelf op een gegeven moment moe van worden en dan stopt het ook weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven