Ineens geen priveberichten kunnen versturen en ontvangen

18-06-2018 13:39 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde iemand een bericht sturen waar ik recent nog contact mee had. Nu staat er: sommige gebruikers kunnen niet toegevoegd worden omdat diegene niet het recht heeft om priveberichten te lezen. Terwijl dat eerder wel gewoon kon. Nog meer forummers die dit hebben gehad en werd dit gauw opgelost?
Ik heb inmmiddels al een melding gedaan maar vind dit wel heel vaag.
I’m all about the fairytail baby
Het klinkt gek maar dit is juist goed nieuws. Het betekent dat de TD bezig is om het probleem met de privéberichten op te lossen, en dat ze nu ieder geval de foutmelding weer werkend hebben. Want die ontbrak namelijk (voorheen kreeg je gewoon helemaal niets te zien als het sturen van een PB niet lukte).

Nu moeten ze nog even alle rechten en gebruikersgroepen fiksen en dan kunnen we als het goed is weer normaal privéberichten sturen. :hello:
Alle reacties Link kopieren
Dat zou fijn zijn!
I’m all about the fairytail baby
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
18-06-2018 14:16
Het klinkt gek maar dit is juist goed nieuws. Het betekent dat de TD bezig is om het probleem met de privéberichten op te lossen, en dat ze nu ieder geval de foutmelding weer werkend hebben. Want die ontbrak namelijk (voorheen kreeg je gewoon helemaal niets te zien als het sturen van een PB niet lukte).

Nu moeten ze nog even alle rechten en gebruikersgroepen fiksen en dan kunnen we als het goed is weer normaal privéberichten sturen. :hello:
Toch apart dat die persoon 2 dagen geleden nog wel gewoon berichten kon ontvangen en sturen?
I’m all about the fairytail baby
Dan hebben ze waarschijnlijk in die tijd iets aangepast.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een raar verhaal. Waarom zou iemand niet het recht hebben privéberichten te lezen ? ( Tenzij ze misschien in detentie zitten :roll: )

RikM zal wel gelijk hebben ; het moet eerst slechter worden voor het beter wordt.
De Verelendung van het Viva forum :P
nounou
Alle reacties Link kopieren
HA wat? Dit is een probleem SINDS juni/juli 2017..is nog steeds aan de hand! Is erg vervelend..blijkbaar denken ze niet aan ons om pb te fixen!

Ik heb pb wel aanstaan maar krijg niks en ook als ik iemand pb wil sturen ze hebben het aan maar toch er is een probleem denk iets te maken met vivs en niet ons.

Is wel raar.
zazamaenade schreef:
18-06-2018 14:45
Ik vind het een raar verhaal. Waarom zou iemand niet het recht hebben privéberichten te lezen ? ( Tenzij ze misschien in detentie zitten :roll: )

PhpBB werkt met gebruikersgroepen. Per groep kun je instellen wat ze wel of niet mogen. Zo mogen nieuwe leden bijvoorbeeld geen plaatjes plakken. Het mogen sturen en/of lezen van privéberichten is ook een instelling.

Bij het overzetten van het oude naar het nieuwe forum zal er iets niet goed zijn gegaan met de gebruikersgroepen en rechten.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
18-06-2018 15:16
PhpBB werkt met gebruikersgroepen. Per groep kun je instellen wat ze wel of niet mogen. Zo mogen nieuwe leden bijvoorbeeld geen plaatjes plakken. Het mogen sturen en/of lezen van privéberichten is ook een instelling.

Bij het overzetten van het oude naar het nieuwe forum zal er iets niet goed zijn gegaan met de gebruikersgroepen en rechten.
Maar dat overzetten is toch al een poosje geleden gebeurd?
I’m all about the fairytail baby
Alle reacties Link kopieren
Kersje33 schreef:
18-06-2018 15:29
Maar dat overzetten is toch al een poosje geleden gebeurd?
Een hele poos. ;-D

Ze zijn hier een beetje traag.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
18-06-2018 15:16
PhpBB werkt met gebruikersgroepen. Per groep kun je instellen wat ze wel of niet mogen. Zo mogen nieuwe leden bijvoorbeeld geen plaatjes plakken. Het mogen sturen en/of lezen van privéberichten is ook een instelling.

Bij het overzetten van het oude naar het nieuwe forum zal er iets niet goed zijn gegaan met de gebruikersgroepen en rechten.

Ach, weer wat geleerd :)
Hopelijk lezen de mods jouw berichten met extra belangstelling.
nounou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven