Knettergek van wind

21-09-2018 13:40 40 berichten
Hoi,
Ik hoor zo vaak dat iedereen lekker gaat " uitwaaien". Zijn er meer mensen die dit helemaal niet fijn vinden?
Ik word echt knettergek van die wind!
Alle reacties Link kopieren
Ga je lekker naar binnen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
21-09-2018 13:41
Ga je lekker naar binnen.
Ik heb er binnen ook last van. De hoge bomen, alle waaigeluiden.
Maar fijn dat jij het niet hebt hoor. Wees blij
Ik vind de wind alleen vreselijk irritant als ik ertegenin moet fietsen. Verder vind ik het niet zo vervelend.
Alle reacties Link kopieren
Oh jakkes, ik hou ook helemaal niet van wind. Ik wil in de auto ook nooit het raam open.
Alle reacties Link kopieren
Hoor het ook heel hard binnen, vind dat het wel knus. Kan me er niet druk om maken
Alle reacties Link kopieren
Ik vind wind op zich heerlijk, geen superstormen natuurlijk, gewoon flinke wind die om je heen waait. Vind ik een fijn gevoel, kan het niet zo goed uitleggen. Maaar, ik heb (harde) contactlenzen en heb dan ook regelmatig iets in mijn oog, zo dat doet zeer en dan vervloek ik die wind ook wel eens ja ;-D
Niemand is onmisbaar
Alle reacties Link kopieren
pipootje schreef:
21-09-2018 13:43
Ik heb er binnen ook last van. De hoge bomen, alle waaigeluiden.
Maar fijn dat jij het niet hebt hoor. Wees blij
Oordoppen, gordijnen dicht?

Knettergek is wel heftig, wat irriteert je zo?
Nou ja.. dat dus..
bloosje schreef:
21-09-2018 13:45
Oordoppen, gordijnen dicht?

Knettergek is wel heftig, wat irriteert je zo?
Ik irriteer me niet, mijn hele hoofd is onrustig. Ook als ik binnen ben.
Mijn zoontje van 2.5 vindt wind ook niet fijn. Dan wil hij meteen een muts oid op.
Alle reacties Link kopieren
pipootje schreef:
21-09-2018 13:47
Ik irriteer me niet, mijn hele hoofd is onrustig. Ook als ik binnen ben.
Dat zou ook ver gaan. Maar de wind irriteert je wellicht?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heerlijk, beter dan regen.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar. Ik hou er ook niet van. Vind het ook onrustig - haar wappert alle kanten op, gefluit in mijn oren. Binnen zitten, geluid van radio of tv aan en gordijnen dicht zodat ik de bomen niet zo zie zwiepen de hele tijd.
Rare afwijking, maar weinig schadelijk :)
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
pipootje schreef:
21-09-2018 13:47
Ik irriteer me niet, mijn hele hoofd is onrustig. Ook als ik binnen ben.
Aanstelleritus?

Oke. Even zonder vervelend te doen. Is het het geluid, de bomen die je ziet waaien, de kouder wordende temperatuur?
Those who don’t believe in magic will never find it
:hihi: Ik kan wind/storm ook niet uítstaan.

Ik kan niet eens beschrijven hoe erg mijn humeur verpest kan worden van harde wind. Vooral in combinatie met regen. Zodat je niks aan je paraplu hebt.

Ik kan er serieus bijna agressief van worden. Dus ik blijf als het kan inderdaad lekker binnen. :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk het geluid vd wind door de grote bomen hier vlakbij. Echt white noise om bij in slaap te vallen.
dropfruitje schreef:
21-09-2018 13:55
Aanstelleritus?

Oke. Even zonder vervelend te doen. Is het het geluid, de bomen die je ziet waaien, de kouder wordende temperatuur?
Ja joh . aanstelleritus.
Dat doe ik express. Want ik vind het heerlijk om me vervelend in mijn hoofd te voelen.
Mijn lange haar helemaal in de klit.. Door weer en wind moeizaam of echt amper vooruit komen op de fiets.. Bijna omver gewaaid worden.. Zeiknat geregend worden.. Nee, daar word ik niet zo vrolijk van.

Maar, zodra ik thuis ben ga ik douchen, doe ik een warme pyjama aan, een kopje thee/warme chocolademelk erbij, op de bank een boekje lezen. Daar word ik direct weer helemaal tevreden en gelukkig van. Extra als het buiten waait. Dan voel ik me zelfs dankbaar dat ik een gezellig huisje -überhaupt een dak boven mijn hoofd- heb.

Helaas. In Nederland komen we niet onder dat vreselijke weer uit. We moeten er maar het beste van maken.
Ik adviseer je om zovaak mogelijk mijn ritueel op te volgen, TO. Dan wordt je vanzelf rustig.
Lotus90 schreef:
21-09-2018 14:04
Mijn lange haar helemaal in de klit.. Door weer en wind moeizaam of echt amper vooruit komen op de fiets.. Bijna omver gewaaid worden.. Zeiknat geregend worden.. Nee, daar word ik niet zo vrolijk van.

Maar, zodra ik thuis ben ga ik douchen, doe ik een warme pyjama aan, een kopje thee/warme chocolademelk erbij, op de bank een boekje lezen. Daar word ik direct weer helemaal tevreden en gelukkig van. Extra als het buiten waait. Dan voel ik me zelfs dankbaar dat ik een gezellig huisje -überhaupt een dak boven mijn hoofd- heb.

Helaas. In Nederland komen we niet onder dat vreselijke weer uit. We moeten er maar het beste van maken.
Het gaat er niet om dat ik het slecht weer vind. Maar om de onrust in mijn hoofd.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou er ook niet van. Mijn haar waait alle kanten op en krijg sneller last van tranende ogen. Ook vind ik het irritant dat die wind "constant aan staat", weet niet hoe je het moet beschrijven, maar als je dan buiten bent, dat het maar door blijft gaan en niet afwisselend een kwartier wel en dan weer een kwartier niet stormt.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
pipootje schreef:
21-09-2018 14:07
Het gaat er niet om dat ik het slecht weer vind. Maar om de onrust in mijn hoofd.
Dat schijnt vaker voor te komen. Dieren worden vaak ook onrustig van storm. Probeer dingen te doen waar je rustig van wordt.
PlayingTheAngel schreef:
21-09-2018 13:57
Heerlijk het geluid vd wind door de grote bomen hier vlakbij. Echt white noise om bij in slaap te vallen.

Hier klappen de eikels tegen de ramen. En af en toe een duif. Dan ben je wel wakker. :O
Lotus90 schreef:
21-09-2018 14:11
Dat schijnt vaker voor te komen. Dieren worden vaak ook onrustig van storm. Probeer dingen te doen waar je rustig van wordt.
Het is een beetje hetzelfde als dat er steeds vliegtuigjes brommend rondcirkelen, of veel snoeimachines herrie maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven