Schattig. :-)

02-11-2018 21:24 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit in de McDonald's. Schuin voor me zitten twee mannen van een jaar of dertig.

Ze hebben allebei een Happy Meal besteld en bekijken nu vol enthousiasme de pokémonpoppetjes en pokémonkaarten die in het Happy Meal zitten.

Welke schattige dingen hebben jullie de laatste tijd gezien?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Het effect wat mijn buurmeisje heeft op de bouwvakkers die deze weken rond onze woningen bezig zijn. De hele dag zijn die kerels hartstikke lomp en vliegt de testosteron in het rond, maar zo gauw zij naar buiten komt zijn ze ineens allemaal poeslief. Vind ik wel komisch. ;-D
Alle reacties Link kopieren
Twee volwassen mannen die met pokémonpoppetjes spelen schattig????.
Ik heb bij schattig toch echt een ander idee...
Iets met puppies, konijntjes of baby's
Alle reacties Link kopieren
Froezel schreef:
02-11-2018 21:38
Twee volwassen mannen die met pokémonpoppetjes spelen schattig????.
Ik heb bij schattig toch echt een ander idee...
Iets met puppies, konijntjes of baby's
Eens.
Ik had een tijdje geleden kaartjes gewonnen voor een Disney show met een orkest en dan live gezongen.
Achter ons kwamen een stuk of 4 stellen zitten. De dames maakten grappen over 'laat ze maar bij elkaar zitten en zo genieten' en ik dacht dus dat dat sarcastisch bedoeld was
Niet dus.
Die mannen, heel normale mannen, gingen bij elkaar zitten. Ze zongen alles uit volle borst mee en riepen dingen als : 'jaaaa! Rob! Daar is tie' en dan allemaal Rob aanstoten omdat zijn lievelingslied blijkbaar werd gespeeld
Na de voorstelling bespraken ze dat het erg jammer dat dat ene lievelingsliedje van die en die niet was geweest.
Dochter had ze eens bestudeerd en ze hadden ook allemaal iets van een tattoeage, oorbel, bretels, maar dan echt subtiel van Disney.

Alsof dat niet schattig genoeg was werd op het laatst let it go gespeeld en mocht ieder meisje met een Frozen jurk mocht op het podium komen dansen. Een hele zee van meisjes die compleet losgingen, the ugly cry kwam los bij me.
(dochter wou niet meedoen en ging naast me zachtjes meedoen, om het nog erger te maken).

Zoiets dergelijks ook een keer met een concert van Janet Jackson gehad. Ik stond ineens tussen een groep mannen die letterlijk iedere choreografie stonden mee te dansen. Alleen waren ze duidelijk geen dansers (meer).
anoniem_636a100800946 wijzigde dit bericht op 02-11-2018 21:47
14.07% gewijzigd
Een stoere groep-achter die spontaan een kleuter helpt met het dichtritsen van zijn jasje tijdens de overblijf.
Alle reacties Link kopieren
Froezel schreef:
02-11-2018 21:38
Twee volwassen mannen die met pokémonpoppetjes spelen schattig????.
Ik heb bij schattig toch echt een ander idee...
Iets met puppies, konijntjes of baby's

De blik in hun ogen was zo schattig.

Mijn broer was ook blij toen mijn zoon pokémonfan bleek. Broer had nu eindelijk een bestemming voor zijn 3000 kaarten.
:)
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Het hertje dat van de week uit mijn hand at.
Alle reacties Link kopieren
Toen mijn kleindochter een naaimachine kreeg van mijn zus, zodat bij mij poppenkleren kon gaan naaien.
Ze stond te huilen van blijdschap, zomaar een echte lichtgewicht naaimachine voor beginners.
Alle reacties Link kopieren
alshain schreef:
02-11-2018 21:55
Het hertje dat van de week uit mijn hand at.
In Engeland eten de eekhoorntjes in het park uit je hand.
:love:
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Mijn ontzettend eenkennige kleindochter die me tijdens het omgooien van een blokkentoren ineens een knuffel komt geven.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Mijn hond is doodsbang voor onweer. Als het onweert, klimt hij op schoot en zit hij te trillen als een rietje. Zo schattig :flirting:
Enjoy the little things in life

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven