Visite krijgen

23-12-2018 13:05 48 berichten
.
anoniem_378032 wijzigde dit bericht op 23-12-2018 18:26
99.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoe vaak komen ze dan?
Als dat iedere week is, is dat dan koffie drinken of komen eten?
Je miept.
Alle reacties Link kopieren
Je kan na een kop koffie of thee toch gewoon gaan rommelen? Met je eigen kinderen is het toch niet echt als visite, tenminste zo gaat dat bij ons.
Wat een allervriendelijkste OP.
Komen ze elke dag dan? Blijven ze uren zitten? Het klinkt echt niet liefdevol.
anoniem_360662 wijzigde dit bericht op 23-12-2018 13:15
25.81% gewijzigd
Je verhaal komt niet overeen met je vorige topics, trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Rare topictitel en rare OP.
Bovendien zijn het je kinderen. Praat met elkaar!
Alle reacties Link kopieren
Je kan toch een tijd met ze afspreken als ze appen? “ ja leuk dat jullie komen koffie drinken, het kan tussen 13.-15.00 uur daarna wil ik sporten,lezen, tv kijken,boodschappen doen,met de hond wandelen of weet ik wat.
Dat rommelen, is dat in een andere ruimte dan waar je kinderen komen? Dan inderdaad een kopje koffie meedrinken en door gaan met rommelen.
Je kinderen zijn toch geen visite?
Lillybit schreef:
23-12-2018 13:17
Je kinderen zijn toch geen visite?

Stiefkinderen kennelijk wel.
Lillybit schreef:
23-12-2018 13:17
Je kinderen zijn toch geen visite?
Als kind ervaar ik bezoek aan (schoon)ouders wel als visite.
Je vergeet te vermelden dat het vooral zijn kinderen zijn? En dus logisch dat ze hém appen ipv de vriendin van pa?

Jij hebt wel met véél dingen een probleem he? Zij er ook mensen of zaken waar je wél een goede band mee hebt/plezier aan beleefd?

Het lijkt mij logisch dat de kinderen van je vriend regelmatig thuis komen. Jij bent naar hem toe verhuisd, het is waarschijnlijk gewoon hun thuisbasis.
Heb je er bij je eigen zoon ook last van?
Alle reacties Link kopieren
Je noemt je kinderen toch geen visite o_o
Alle reacties Link kopieren
Heb je het nu over visite van je eigen kind of die van je stiefkinderen die je dag o zo vreselijk verstoort???
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Thordis* schreef:
23-12-2018 13:18
Je vergeet te vermelden dat het vooral zijn kinderen zijn? En dus logisch dat ze hém appen ipv de vriendin van pa?

Jij hebt wel met véél dingen een probleem he? Zij er ook mensen of zaken waar je wél een goede band mee hebt/plezier aan beleefd?

Het lijkt mij logisch dat de kinderen van je vriend regelmatig thuis komen. Jij bent naar hem toe verhuisd, het is waarschijnlijk gewoon hun thuisbasis.
Heb je er bij je eigen zoon ook last van?
En van die kinderen houdt ze toch juist niet?

Miepmiep is niet erg consequent in haar topics.. NepNep zou misschien een leuke nick zijn.
eva-luna schreef:
23-12-2018 13:23
En van die kinderen houdt ze toch juist niet?

Miepmiep is niet erg consequent in haar topics.. NepNep zou misschien een leuke nick zijn.
Ik vin miepmiep prima passen gezien de hoeveelheid gemiep.
Alle reacties Link kopieren
Thordis* schreef:
23-12-2018 13:18
Je vergeet te vermelden dat het vooral zijn kinderen zijn? En dus logisch dat ze hém appen ipv de vriendin van pa?

Jij hebt wel met véél dingen een probleem he? Zij er ook mensen of zaken waar je wél een goede band mee hebt/plezier aan beleefd?

Het lijkt mij logisch dat de kinderen van je vriend regelmatig thuis komen. Jij bent naar hem toe verhuisd, het is waarschijnlijk gewoon hun thuisbasis.
Heb je er bij je eigen zoon ook last van?
Ah er mist blijkbaar een hoop informatie. Stiefkinderen, dan is het inderdaad toch logisch dat ze hem appen en niet jou?
Alle reacties Link kopieren
Oei ik hoop niet dat mijn ouders ooit zo over mij denken. Maar meestal ga ik even thee drinken en daarna weer weg.

Ik neem aan dat je gewoon kan zeggen tijdens de koffie dat je ... en ... nog moet doen vanmiddag en dat ze daarna besluiten weer te gaan. En zo niet dan doe je gewoon je ding en mag je man die het super gezellig vind lekker met ze chillen toch.
Aha. Stiefkinderen dus... lijkt me in dat geval best logisch dat ze het met hun vader afspreken als ze willen komen.

Ik kan me er (ook best bij eigen kinderen) overigens wel iets bij voorstellen dat je het "ontwent" dat ze een weekend aanwezig zijn terwijl ze niet meer thuis wonen. Maar als het goed is gaat het geleidelijk en neemt de behoefte bij de kinderen ook af om een elke week een heel weekend aanwezig te zijn. Zeker als je niet groot woont of als elders een sociaal leven is opgebouwd.

Ik zou het eventjes tijd geven en afwachten. En intussen als ze er zijn kun jij toch ook je eigen gang blijven gaan en de dingen doen doen die je wil doen.
Alle reacties Link kopieren
Je spreekt jezelf tegen, volgens mij hou je helemaal niet zoveel van ze. Maar hoe dan ook, als ze komen kun je toch gewoon je eigen gang gaan? Mijn stiefkinderen wonen ook op zichzelf, maar als ze komen voelt het niet als visite. Ze zijn er gewoon en doen hun eigen ding. Soms kijken we samen een film en we eten samen, of in de zomer drinken we wat in de tuin. Maar verder ga ik er echt niet de hele dag bij zitten hoor, hun vader ook niet. Waarom heb jij zo’n last van je (stief)kinderen, TO? Wordt er van je verwacht dat je je de hele tijd met hen bezighoudt, net als met echte visite?
Alle reacties Link kopieren
Zou ik ook niet leuk vinden als mijn ouders zo over me denken :)
Ik ga meestal met mijn vader boodschappen doen, dan daarna met mijn moeder een kopje koffie en daarna gaan ze vaak een beetje rommelen, kort daarna ga ik weg.
Of soms even naar de stad nog wat drinken, wat winkels in.
Alle reacties Link kopieren
Hoe vaak komen ze?
Als ik naar mijn ouders ga, ga ik niet op visite, maar “ naar huis”

Je klinkt echt heel hartelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven