Spel Levensweg familie

27-12-2018 12:29 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leuk, een nieuw spel onder de kerstboom dacht ik..Vanaf 8 jaar staat erop, maar ik kom er niet eens uit. Op mijn carrière kaartje staat bij beginsalaris 30.000 en daaronder tussen haakjes; maximum salaris 60.000). Maar volgens de regels krijg je elke keer dat je op het vakje salaris staat loon, maar na 2x heb ik dus al die 60.000. Krijg ik dan daarna niks meer als ik langs salaris kom? Ik kom hierover niks tegen in de handleiding.

Ben er nu al weer klaar mee, hou al niet van spelletjes. Zoon vroeg ook al om een pauze en dochter van 8 wil niet eens meedoen..Beetje jammer! 😒
Bedoelen ze niet dat je opslag kan krijgen, en dan maximaal tot 60.000? En dat je dat bedrag dan krijgt iedere keer als je langs het vakje salaris komt?

Ik vond het een stom spel, je hoeft zelf niks na te denken, alle uitkomsten zijn toevallig en puur geluk of pech.
Alle reacties Link kopieren
Vind het tot nu toe ook stom en heel veel werk om alles te sorteren en klaar te zetten. Veel en vage regeltjes en idd wat je zegt, het berust grotendeels gewoon op toeval. En vanaf 8 jaar slaat ook nergens op, kids weten toch niet wat pensioen en universitaire carrières enz. zijn.
Alle reacties Link kopieren
O, ik vond dat als kind een fantastisch spel. Als jongste was het heerlijk dat ik ook evenveel kans maakte om te winnen.
Maar idd dat salaris betekent dat je start met een salaris van 30.000 en in de loop van je ‘leven’ tot maximaal 60.000 promotie kunt maken. Als je de andere route kiest is het risicovoller, maar kun je meer verdienen.
Zover ik me herinner kun je opslag krijgen waardoor je uiteindelijk op 60000 kan komen. Tot die tijd krijg je iedere keer 30000 salaris.

Dat was echt mijn favoriete spel vroeger.
Alle reacties Link kopieren
Maar na twee keer salaris zit je al op 60.000. Als je elke keer bij salaris 30.000 krijgt (is wel wat veel toch?) Maar dan mag je ook nog 60.000 loonsverhoging daar bovenop krijgen dus? Ook staat er dat als je eerst gaat studeren je 100.000 schuld hebt, terwijl elders weer over 40.000 schuld wordt gesproken..🤔
Je krijgt iedere keer 30.000. Als je promotie maakt krijg je iedere keer een hoger bedrag, tot maximaal 60.000 per keer.
Dat is ook wel nodig om de studieschuld van 100.000 af te lossen ;)
Alle reacties Link kopieren
AbsolutelyFabulous schreef:
27-12-2018 14:41
Je krijgt iedere keer 30.000. Als je promotie maakt krijg je iedere keer een hoger bedrag, tot maximaal 60.000 per keer.
Dat is ook wel nodig om de studieschuld van 100.000 af te lossen ;)
Okee, bedankt. Al had ik geen studieschuld, maar mijn tegenspeler. Dus elke keer 30.000 salaris en daarboven op nog max. 60.000 loonsverhoging. Niet heel realistisch voor een kapper, maar goed! 😄😉
Alle reacties Link kopieren
Ik ben de laatste tijd fan van de kaartspelletjes van 999games. Duurt niet te lang, weinig tijd met de boel klaarzetten en ze hebben filmpjes waarin de spelregels worden uitgelegd.
Momenteel is sushigo hier favoriet.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven