Wie weet nog welke reclame jaren 80?

11-03-2019 17:30 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ergens in de jaren 80 stond er vaak in tijdschriften een reclame ( weet niet meer welk product) beginnend met een foto van een babymeisje die op elke foto wat ouder werd.
Tot vrouw van middelbare leeftijd toe.
Het waren dus allemaal kleine foto’s, en bij elkaar besloeg dit een groot deel van de pagina.
Ik ben er naar op zoek omdat in die tijd mijn oudste dochter erg veel leek op de baby, en ook later op het wat oudere meisje.
We waren toen benieuwd of ze ook later op die volwassen vrouw zou gaan lijken.
Ze is nu 37, en in mijn geheugen is dat idd zo.
Ik heb al online gezocht, maar ik weet dus niet meer over welk product de reclame ging.
Weet iemand het nog misschien?
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Alle reacties Link kopieren
Roosvicee?
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Benetton?
Alle reacties Link kopieren
Een andere die ik mij herinner: (was een tv commercial en een bladversie) ging over halvarine o.i.d. Eerst een type grootmoeder die vertelde dat ze vroeger allemaal aan de roomboter zaten en dat ongezouten boter al heel wat was, dan een mevrouw van rond de 50 die terugblikte hoe blij ze was met de introductie van margarine, dan een vrouw van in de 30 die lyrisch was over de positieve effecten van halvarine voor de lijn en dan het nieuwe product (misschien de allereerste Becel met cholesterolverlagende eigenschappen?) door een jong meisje. En dan een zoom out op zo’n vijf verschillende vrouwen/meisjes die allen gezond en slank aan de smeerboter zaten.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Blauwe achtergrond, blonde vrouw? Is van tandpasta, prodent of Elmex.
Alle reacties Link kopieren
Fluithaas! Ja dat was het. Ik ga gelijk speuren online.
Dank je.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Alle reacties Link kopieren
Online nog niks gevonden, maar ik heb een berichtje gestuurd naar Colgate/ palmolive, waar Elmex een onderdeel van is.
Ik ben benieuwd.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Succes, zou leukzijn als je m vindt :)
Alle reacties Link kopieren
Dank je Fluithaas, ik zal her hier even melden als ik wat hoor.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven