Twee soorten stoomreinigers Lidl, iemand ervaring?

20-04-2019 16:17 10 berichten
Iemand ervaring met de stoomreinigers van de lidl? Ik zie er nu twee en twijfel. Zou het graag voor de vloer, bank, badkamer, gordijnen, eigenlijk alles willen gebruiken. Ben benieuwd of er mensen zijn die het aanraden of juist afraden.

Ervaring mee?

Totaal aantal stemmen: 2

Ja, goede ervaring mee (50%)
Nee, je kan beter in een ander merk investeren (50%)
Alle reacties Link kopieren
Op de website zie ik er maar 1 staan.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Heb net 1 gekocht voor 35 euro. 1x gebruikt voor de ramen. Ging goed. Niet perse makkelijker dan gewoon lappen want moet alsnog met de trekker water weg halen.

Heb 'm voornamelijk voor de auto bekleding gekocht.
I wanna live my life with the volume full!
ik hou van apparaten die het werk eenvoudiger en sneller maken, de stoomreiniger gebruik ik uitzonderlijk weinig.
Die van mij staat al jaren te verstoffen. Ik heb hem gebruikt om behang af te stomen.
Tickel schreef:
20-04-2019 16:33
Op de website zie ik er maar 1 staan.
https://www.lidl-shop.nl/SILVERCREST-2- ... p100252409

En

Nou ja zeg, niet meer voorradig dus: https://www.lidl-shop.be/nl-BE/SILVERCR ... p100236008

Maar het ging me voornaamelijk om de eerste.
Cateautje schreef:
20-04-2019 18:00
Die van mij staat al jaren te verstoffen. Ik heb hem gebruikt om behang af te stomen.
Is dat diezelfde uit mijn post hierboven? Waar woon je? 😆
Ik kocht er éen bij Aldi vorig jaar voor de prijs van ongeveer 39 euro.
Ik zou niet meer zonder kunnen, echt.
Ik gebruik die voor de banken, voor de kussentjes, voor de zetels van mijn auto, voor de stoffen bekleding van mijn eetkamerstoelen, voor de matrassen, voor de badkamer-en keukenvloer......alles is in no time proper.
Maloochem schreef:
20-04-2019 18:15
Is dat diezelfde uit mijn post hierboven? Waar woon je? 😆
Nee, die van mij was 170 euro, maar als je hem voor een mooi prijsje over wil nemen...
Alle reacties Link kopieren
Ik had vroeger een handstomertje maar ik had heel vaak brandwonden. Hij zag eruit als een vogel en de stoom kwam uit zijn snavel.

Tegenwoordig voor het reinigen van de keuken overgestapt op een reiniger uit een flesje en dat is een stuk veiliger en dat gaat minstens even goed.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven