TomTom houder zuignap plakt niet meer

03-08-2019 21:16 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hij is nu zo,n 5 jaar oud.
Ruitenspray heb ik al gebruikt, ook op zuignap. Volgens mij is zuignap kapot door hete weer vorige week.
Iemand nog tips voor de aankoop nieuwe houder?
Alle reacties Link kopieren
Google?
Alle reacties Link kopieren
Man en ik hadden er pas nog over; wie gebruikt tegenwoordig nog een TomTom? Iedereen heeft toch bijna wel een smartphone met een app erop.
Alle reacties Link kopieren
piepp schreef:
03-08-2019 21:58
Man en ik hadden er pas nog over; wie gebruikt tegenwoordig nog een TomTom? Iedereen heeft toch bijna wel een smartphone met een app erop.
Ik.
Mijn smartphone kost maar 70 euro maar blijkt niet veel capaciteit voor apps te hebben. Vandaar.
Alle reacties Link kopieren
TO, bel gewoon het hoofdkantoor hier in Nederland en daar kunnen ze je verder helpen.
Misschien staat de houder van jouw model navigatie op de website.
Alle reacties Link kopieren
piepp schreef:
03-08-2019 21:58
Man en ik hadden er pas nog over; wie gebruikt tegenwoordig nog een TomTom? Iedereen heeft toch bijna wel een smartphone met een app erop.
Met het risico dat je, wanneer je de telefoon even beet pakt, je een forse prent te pakken hebt.

Geef mij maar mijn TomTom met ook meer functies dan de navigatie software.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het sowieso handiger om een zuigsysteem te hebben voor op het dashboard (bovenop) ipv de ruit, heb je niet zo een lelijke vlekken!
https://www.bol.com/nl/p/universele-hou ... oductImage
Geen zuignap, maar deze kopen.

Afbeelding

Die plak je op je dashboard en dat andere ding bevestig je aan de TomTom. Je klikt hem er dan echt in en zit goed vast. Ik had bij die zuignap continu bij de eerste bocht al dat dat ding bij de voeten van de bijrijder lag. Ondingen, die zuignappen.
Alle reacties Link kopieren
piepp schreef:
03-08-2019 21:58
Man en ik hadden er pas nog over; wie gebruikt tegenwoordig nog een TomTom? Iedereen heeft toch bijna wel een smartphone met een app erop.
Ik. En ik heb ook een smartphone met app, maar geef toch de voorkeur aan de TomTom.

Ten eerste vind ik het beeld beter, het kijkt prettiger. De locatie op het dashboard (dashbordschijven) vind ik ook fijn en ik heb geen smartphonehouder.
Ook vind ik de TomTom betrouwbaarder qua navigatie, vooral bij plotselinge omleidingen. Laatst gebruikte ik in België Google Maps op mijn smartphone. Hij was de kluts helemaal kwijt na een omleiding. Heb de TomTom erbij gepakt, die me moeiteloos de juiste weg wees.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
TomTom werkt veel beter dan de meeste ingebouwde navigatiesystemen, en al helemaal beter dan de google navigatie app. Plus ik ben aan de TT gewend. Maar die zuignap blijft een zwak punt inderdaad.
Ik heb ‘m in / aan het ventilatierooster zitten. Werkt perfect.
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
03-08-2019 22:28
Geen zuignap, maar deze kopen.

Afbeelding

Die plak je op je dashboard en dat andere ding bevestig je aan de TomTom. Je klikt hem er dan echt in en zit goed vast. Ik had bij die zuignap continu bij de eerste bocht al dat dat ding bij de voeten van de bijrijder lag. Ondingen, die zuignappen.
En die heeft hier maar een korte rit vol gehouden, tot 2 keer toe. Geplakt zoals in de handleiding staat. Dus geen idee waar het mis ging.
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even op internet gekeken, maar al die types Tomtom is ingewikkeld.
Ik heb , voorzover ik kan zien, een Tomtom Live XL.
Maar die info schijnt niet genoeg te zijn.. :-o
Alle reacties Link kopieren
_Branwen_ schreef:
03-08-2019 22:56
Ik heb ‘m in / aan het ventilatierooster zitten. Werkt perfect.
Oude auto, heeft geen ventilatierooster, alleen een paar gaten.
Alle reacties Link kopieren
En een dashboardschijf dan?

Die bevallen mij goed. Heb je wel een plat deel voor nodig op het dashboard.
malibu82 wijzigde dit bericht op 08-08-2019 19:26
Reden: Url werkte niet
30.72% gewijzigd
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
malibu82 schreef:
08-08-2019 19:23
En een dashboardschijf dan?

Die bevallen mij goed. Heb je wel een plat deel voor nodig op het dashboard.
Heb ik ook niet geloof ik, een plat deel.
Alle reacties Link kopieren
miedo schreef:
08-08-2019 20:29
Heb ik ook niet geloof ik, een plat deel.
Jammer, dan plakt het niet goed..
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Caaf-Dracula schreef:
03-08-2019 23:21
En die heeft hier maar een korte rit vol gehouden, tot 2 keer toe. Geplakt zoals in de handleiding staat. Dus geen idee waar het mis ging.
Dat is raar. Als je een vlak dashboard hebt zou hij wel goed moeten blijven zitten. De mijne heeft er ruim 5 jaar opgezeten zonder problemen.
Alle reacties Link kopieren
Een beetje auto heeft tegenwoordig toch een ingebouwd navigatiesysteem?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
08-08-2019 21:01
Een beetje auto heeft tegenwoordig toch een ingebouwd navigatiesysteem?
Mijne is een oudje , maar alleen voor navigatie systeem doe ik hem echt niet weg.
Alle reacties Link kopieren
Update: ik heb een nieuwe zuignap besteld via internet bij Xxlshop. Waarschijnlijk de goede😀
pejeka schreef:
08-08-2019 21:01
Een beetje auto heeft tegenwoordig toch een ingebouwd navigatiesysteem?
Ik heb juist het navigatiesysteem niet genomen in onze nieuwe auto. Was €500,- extra voor iets dat ik prima met mijn telefoon kan doen. En er zit apple CarPlay in, dus ik hang mijn telefoon eraan en de navigatie geeft hij weer op het scherm. Zie niet in waarom ik dan nog €500,- extra zou gaan betalen ervoor :)
Alle reacties Link kopieren
Nou, mijn nieuwe zuignap voor de Tomtom is een flop.
Het ding plakt totaal niet.
Als je eraan draait zie je de delen ook niet dichter bij elkaar komen.
Dus nu maar een dashboardschijf, ook al is mijn dasboard een beeeetje rond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven