Activiteit Familiedag

08-08-2019 16:14 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
16 nov organiseer ik samen met mijn nicht een familiedag. Het wordt gehouden in een binnenaccomodatie partyboerderij.
Het lijkt ons leuk om 1 ludieke activiteit te organiseren. Wie heeft er een leuk idee?
Het gaat om 40 volw en 15 kinderen.

Gr R
'Petje op, petje af' met vragen over de familie?
Alle reacties Link kopieren
Zelf een escaperoom maken.
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
Mijn broer heeft een wie is de mol variant bedacht voor onze familiedag. Was erg leuk.

Het jaar ervoor een nichtje van me inderdaad een soort pubquiz.

Jaar daarvoor deden we denk ik een jeu de boule toernooi.

Het jaar daarvoor zijn we op de verbouwde boerderij van mijn oom geweest waar mijn opa en oma vroeger woonden.
Alle reacties Link kopieren
MamaVeerle schreef:
08-08-2019 16:27
De kinderen een voorstelling laten maken (bijvoorbeeld over de geboorte van Jezus) en dan kunnen de vrouwen de kinderen helpen (samen hapjes maken, samen decor maken (vraag wel hulp hierbij!) en stoelen klaarzetten). De mannen kunnen dan lekker bijpraten en een drankje nuttigen. Aan het einde geven de kindjes de voorstelling. Was hier een groot succes.
Dit.
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
MamaVeerle schreef:
08-08-2019 16:27
De kinderen een voorstelling laten maken (bijvoorbeeld over de geboorte van Jezus) en dan kunnen de vrouwen de kinderen helpen (samen hapjes maken, samen decor maken (vraag wel hulp hierbij!) en stoelen klaarzetten). De mannen kunnen dan lekker bijpraten en een drankje nuttigen. Aan het einde geven de kindjes de voorstelling. Was hier een groot succes.
Was dit in 1880? Vrouwen die helpen eten maken en de mannen de bijpraten en een drankje nuttigen...
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
08-08-2019 16:31
Was dit in 1880? Vrouwen die helpen eten maken en de mannen de bijpraten en een drankje nuttigen...
Die probeert mensen op de kast te krijgen.
Damned if I don’t
ViezeHond schreef:
08-08-2019 16:28
Dit.
:high5: :flirting:
Alle reacties Link kopieren
ViezeHond schreef:
08-08-2019 16:28
Dit.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
ViezeHond schreef:
08-08-2019 16:39
Die probeert mensen op de kast te krijgen.
Dat zou ik nooit doen :A:
MamaVeerle schreef:
08-08-2019 16:27
De kinderen een voorstelling laten maken (bijvoorbeeld over de geboorte van Jezus) en dan kunnen de vrouwen de kinderen helpen (samen hapjes maken, samen decor maken (vraag wel hulp hierbij!) en stoelen klaarzetten). De mannen kunnen dan lekker bijpraten en een drankje nuttigen. Aan het einde geven de kindjes de voorstelling. Was hier een groot succes.
Waarom niet een ander sprookje waar meer mensen in geloven?
Een parcours met verschillende spellen waaronder een paar sjoelbakken?
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
08-08-2019 16:45
Dat zou ik nooit doen :A:
Weet ik toch.
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
OT; een mechanische stier.
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor alle onzin reacties verwijder mijn vraag kan hier niks mee. Wat een stel kleuters zeg
Alle reacties Link kopieren
ViezeHond schreef:
08-08-2019 16:28
Dit.
:yes:

Alle reacties Link kopieren
MamaVeerle schreef:
08-08-2019 16:27
De kinderen een voorstelling laten maken (bijvoorbeeld over de geboorte van Jezus) en dan kunnen de vrouwen de kinderen helpen (samen hapjes maken, samen decor maken (vraag wel hulp hierbij!) en stoelen klaarzetten). De mannen kunnen dan lekker bijpraten en een drankje nuttigen. Aan het einde geven de kindjes de voorstelling. Was hier een groot succes.
En de dag gezamenlijk met een gebed afsluiten. Amen.
Those who don’t believe in magic will never find it
Alle reacties Link kopieren
Rigimoken schreef:
08-08-2019 17:04
Thanks voor alle onzin reacties verwijder mijn vraag kan hier niks mee. Wat een stel kleuters zeg
Laat staan joh.
De eerste reacties zijn omdat Veerle weer 's d'r godswaanzin etaleert.
Er komt straks vast iets nuttigs.

Pubquiz een idee?

Alle reacties Link kopieren
Iemand heeft bij ons ooit baby/kinderfoto’s van de hele familie verzameld en een “wie is wie” prijsvraag georganiseerd.
Alle reacties Link kopieren
Organiseer een wie is de mol spel!

Of een zeskamp
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Rigimoken schreef:
08-08-2019 17:04
Thanks voor alle onzin reacties verwijder mijn vraag kan hier niks mee. Wat een stel kleuters zeg
Ik zie al 7 serieuze tips. Je hebt toch niet de bokkenpruik op he.
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
10 al.
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Caro_22 schreef:
08-08-2019 17:08
Iemand heeft bij ons ooit baby/kinderfoto’s van de hele familie verzameld en een “wie is wie” prijsvraag georganiseerd.
Ook leuk ja. Zoiets hadden wij tijdens een studiedag.
Behalve 'wie is wie' kun je dan ook vragen of ze een guilty pleasure verzinnen die niet iedereen weet en dan laten raden wie er (om maar wat te noemen) danst op Modern Talking bijvoorbeeld.

Alle reacties Link kopieren
MamaVeerle schreef:
08-08-2019 16:27
De kinderen een voorstelling laten maken (bijvoorbeeld over de geboorte van Jezus) en dan kunnen de vrouwen de kinderen helpen (samen hapjes maken, samen decor maken (vraag wel hulp hierbij!) en stoelen klaarzetten). De mannen kunnen dan lekker bijpraten en een drankje nuttigen. Aan het einde geven de kindjes de voorstelling. Was hier een groot succes.
Ja vast, jouw kinderen weten niet beter. Wel het decor in elkaar laten zetten door de jongens, dat is niets voor meisjes, tenzij ze het haken.
Such a beautiful place to be with Friends.
Rigimoken schreef:
08-08-2019 17:04
Thanks voor alle onzin reacties verwijder mijn vraag kan hier niks mee. Wat een stel kleuters zeg
God heeft je overgeslagen mbt je humor en leesvaardigheden en je karakter zie ik.

Veerle, hoe komt dat? Was TO een stout mensje in de baarmoeder?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven