Welk topic heb jij NIET geopend?

21-08-2019 15:52 89 berichten
Hallo Forummers,

Soms wil je een topic openen maar is het net niet interessant genoeg of soms gewoon onzinnig of wat dan ook.

Welk topic had jij willen openen, maar heb jij niet geopend? Open hem hier. Hoe onzinniger hoe beter :mrgreen: Maar mag ook serieus natuurlijk, alles mag. Btw lange topictitels kunnen hier ook, dus je hoeft het niet kort en bondig te houden :cheer:

Een optie is ook erbij te zetten welke reacties je wil, alleen meningen, geen discussies, meehuilers etc. ;-D

Dit topic mag dus gebruikt worden om je eventuele topic te peilen, medestanders te vinden etc.

En ook hier is het verwijderen van de OP uit den boze en volgen er maatregelen :whip:
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 22-08-2019 11:12
Reden: Toevoeging
17.61% gewijzigd
To trapt af:

AH stapelkortingen blij mee of niet?

Beste Lezers,

Ik als alleenstaande ben niet blij met de stapelkortingen, doe mij maar de gewone kortingen.

Mee eens of niet?
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 21-08-2019 15:56
Reden: Verkeerd
8.11% gewijzigd
Mijn niet geopende topic:

Hoeveel wasmanden heb jij?

"Ik had vandaag een gesprek met collega's over de was en vertelde dat wij 4 wasmanden hebben. Dat er mensen zijn die maar 1 wasmand hebben en dan voorafgaand aan het wassen alles sorteren verbaasde me, want het lijkt me zo moeilijk inschatten welke was je dan wanneer moet doen. Hoeveel wasmanden heb jij?"

Met een poll erbij natuurlijk ;-D
anoniem_370075 wijzigde dit bericht op 21-08-2019 15:58
4.54% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oneens. Koffiebonen zijn duur dus ik was blij met de derde zak gratis. En dat ik voorlopig geen koffie meer hoef te kopen :-D

Ik had wel een topic willen openen over Hannah en Jon van Love Island maar dat ik zooooo oud nieuws inmiddels :rofl:
Pivot! PIVOT!!!
Mijn niet geopende topic:

Vergaat het jullie soms ook de lust om te reageren op een OP?

Wanneer het weer eens duidelijk is dat TO er toch niets mee gaat doen,
of dat er al 7 pagina's vol zijn geschreven met dezelfde strekking, dan heb ik al snel de neiging om dan maar "laat maar 'te denken....
Verspilde moeite :frusty:
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk gezegd heb ik topics geopend die ik niet had moeten openen. Zodra er een negatieve reactie komt op je topic volgen er snel meer van hetzelfde soort, een soort schaapsgedrag.
Je woorden worden verdraaid en er worden andere topics erbij gehaald die je in het verleden heb geopend. De paar goede welgemeende reacties worden snel ondergesneeuwd door de negatieve offtopic reacties van de forumfosielen. Echt heel hinderlijk. De mods zouden daar iets aan moeten doen. Het bewust laten ontsporen van een topic is een slechte gewoonte op dit forum.
Leuke Schilder Deel 2

Lieve Vivaers,

Op veler verzoek dit topic niet geopend :proud:

Ze zijn dus sinds een maand bij mij bezig met schilderen en andere dingen. Veel heb ik niet gezien, vanwege de hitte had ik alles potdicht gemaakt met lakens.

Dus of er leuke schilders zijn weet ik niet of ik moet steeds tussen de lakens door zitten loeren en mijn lenzen indoen. Niks spannends dus.

Iemand nog leuke schilders, klusjesmannen enz gespot?
Kersenpitje schreef:
21-08-2019 16:01
Mijn niet geopende topic:

Vergaat het jullie soms ook de lust om te reageren op een OP?

Wanneer het weer eens duidelijk is dat TO er toch niets mee gaat doen,
of dat er al 7 pagina's vol zijn geschreven met dezelfde strekking, dan heb ik al snel de neiging om dan maar "laat maar 'te denken....
Verspilde moeite :frusty:

Soms duurt het ook dagen dat een TO reageert zo vervelend.

Gelukkig ben ik een veel betere To. :A: ;-D
FlowerBomb19 schreef:
21-08-2019 16:01
Eerlijk gezegd heb ik topics geopend die ik niet had moeten openen. Zodra er een negatieve reactie komt op je topic volgen er snel meer van hetzelfde soort, een soort schaapsgedrag.
Je woorden worden verdraaid en er worden andere topics erbij gehaald die je in het verleden heb geopend. De paar goede welgemeende reacties worden snel ondergesneeuwd door de negatieve offtopic reacties van de forumfosielen. Echt heel hinderlijk. De mods zouden daar iets aan moeten doen. Het bewust laten ontsporen van een topic is een slechte gewoonte op dit forum.
Dit weerhoudt er mij er ook van een topics te openen, jammer soms :(
Alle reacties Link kopieren
Is het nog mogelijk ergens te reageren zonder een ban te krijgen?
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
In mijn hoofd open ik aan de lopende band topics. Allemaal zo belangrijk en interessant dat ik er nu niet zo 1, 2, 3 een kan noemen. :facepalm:
.
Anoniem262821034 schreef:
21-08-2019 16:11
In mijn hoofd open ik aan de lopende band topics. Allemaal zo belangrijk en interessant dat ik er nu niet zo 1, 2, 3 een kan noemen. :facepalm:

Herkenbaar..
Alle reacties Link kopieren
Anoniem262821034 schreef:
21-08-2019 16:11
In mijn hoofd open ik aan de lopende band topics. Allemaal zo belangrijk en interessant dat ik er nu niet zo 1, 2, 3 een kan noemen. :facepalm:
haha herkenbaar. Serieus de gedachte ''wat zou het forum hiervan vinden'' :rofl:
Pivot! PIVOT!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit een topic geopend (such a virgin). Máár eentje wat ik mij echt vaak afvraag is:

Hoe ziet de gemiddelde viva-forumster er in jouw hoofd uit?
Ik denk toch al gauw aan middelbare leeftijd, kortpittig kapsel en bezoeker van de huishoudbeurs.

Cliché I know maar kan het niet helpen
:hihi:
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je dat je zelf geen topic
opent, waarvan jij de TO bent, of dat je een bestaand topic niet opent?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
FlowerBomb19 schreef:
21-08-2019 16:01
Eerlijk gezegd heb ik topics geopend die ik niet had moeten openen. Zodra er een negatieve reactie komt op je topic volgen er snel meer van hetzelfde soort, een soort schaapsgedrag.
Je woorden worden verdraaid en er worden andere topics erbij gehaald die je in het verleden heb geopend. De paar goede welgemeende reacties worden snel ondergesneeuwd door de negatieve offtopic reacties van de forumfosielen. Echt heel hinderlijk. De mods zouden daar iets aan moeten doen. Het bewust laten ontsporen van een topic is een slechte gewoonte op dit forum.
Volgens mij laat ik zelden tot nooit een topic ontsporen.

Heb geen kortpittig kapsel, geen spijkerbroeken of witte legging en de huishoudbeurs verafschuw ik.
Alle reacties Link kopieren
FlowerBomb19 schreef:
21-08-2019 16:01
Eerlijk gezegd heb ik topics geopend die ik niet had moeten openen. Zodra er een negatieve reactie komt op je topic volgen er snel meer van hetzelfde soort, een soort schaapsgedrag.
Je woorden worden verdraaid en er worden andere topics erbij gehaald die je in het verleden heb geopend. De paar goede welgemeende reacties worden snel ondergesneeuwd door de negatieve offtopic reacties van de forumfosielen. Echt heel hinderlijk. De mods zouden daar iets aan moeten doen. Het bewust laten ontsporen van een topic is een slechte gewoonte op dit forum.
Daarom heb ik al wel eens een topic willen openen over topic vervuilers, maar nog steeds niet gedaan omdat die dan toch met hun aanhang vervelend komen doen!
Alle reacties Link kopieren
Morgenstond_ schreef:
21-08-2019 15:57
Mijn niet geopende topic:

Hoeveel wasmanden heb jij?

"Ik had vandaag een gesprek met collega's over de was en vertelde dat wij 4 wasmanden hebben. Dat er mensen zijn die maar 1 wasmand hebben en dan voorafgaand aan het wassen alles sorteren verbaasde me, want het lijkt me zo moeilijk inschatten welke was je dan wanneer moet doen. Hoeveel wasmanden heb jij?"

Met een poll erbij natuurlijk ;-D
ik vind dit een hele goede vraag
wij hebben er 6. 2 op de babykamer en 4 op onze kamer
Ik sorteer dus inderdaad voorafgaand aan het wassen
Alle reacties Link kopieren
FlowerBomb19 schreef:
21-08-2019 16:01
Eerlijk gezegd heb ik topics geopend die ik niet had moeten openen. Zodra er een negatieve reactie komt op je topic volgen er snel meer van hetzelfde soort, een soort schaapsgedrag.
Je woorden worden verdraaid en er worden andere topics erbij gehaald die je in het verleden heb geopend. De paar goede welgemeende reacties worden snel ondergesneeuwd door de negatieve offtopic reacties van de forumfosielen. Echt heel hinderlijk. De mods zouden daar iets aan moeten doen. Het bewust laten ontsporen van een topic is een slechte gewoonte op dit forum.
Ja, dit inderdaad.
Niet geopend.

Wie weet de perfecte bestemming voor ons?
Vakantie 2020. Zoon wil naar Oostenrijk en Kroatië. Dochter naar Kreta. Ik naar Zweden en man naar Wales. Wat is het perfecte compromisland? :proud:.
Nouschi schreef:
21-08-2019 16:26
Bedoel je dat je zelf geen topic
opent, waarvan jij de TO bent, of dat je een bestaand topic niet opent?

Dat je zelf geen topic hebt geopend, als TO dus.
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
21-08-2019 16:34
ik vind dit een hele goede vraag
wij hebben er 6. 2 op de babykamer en 4 op onze kamer
Ik sorteer dus inderdaad voorafgaand aan het wassen
Dat werkt in mijn huishouden niet: ik ben al blij als dingen in 1 wasmand belanden.

AnnabeldeDertiende schreef:
21-08-2019 16:45
Niet geopend.

Wie weet de perfecte bestemming voor ons?
Vakantie 2020. Zoon wil naar Oostenrijk en Kroatië. Dochter naar Kreta. Ik naar Zweden en man naar Wales. Wat is het perfecte compromisland? :proud:.
Ik ben wel benieuwd wat daar uit zou komen....
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Pinda-Kaas schreef:
21-08-2019 16:34
ik vind dit een hele goede vraag
wij hebben er 6. 2 op de babykamer en 4 op onze kamer
Ik sorteer dus inderdaad voorafgaand aan het wassen

Ik heb een stuk of 5 wasmanden. Op een of andere manier vind ik het fijn en ontspannen om was te sorteren.
AnnabeldeDertiende schreef:
21-08-2019 16:45
Niet geopend.

Wie weet de perfecte bestemming voor ons?
Vakantie 2020. Zoon wil naar Oostenrijk en Kroatië. Dochter naar Kreta. Ik naar Zweden en man naar Wales. Wat is het perfecte compromisland? :proud:.
Ja moeilijk zeg. Wat zijn jullie nr 1 wensen wat betreft deze landen, misschien is dit alles terug te vinden in 1 van deze landen.

Of voors en tegens opschrijven en anders maar lootjes trekken.
Alle reacties Link kopieren
Het topic
" Van welke forummer krijg jij een rode waas voor de ogen?"

Ik denk dat iedereen wel snapt waarom ik die maar niet geopend heb :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven