Blauw/paarsig plekje kind

25-08-2019 09:03 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje van 3 heeft een blauw/paarsig plekje op zijn heup: je ziet daar adertjes lopen. Dit is ontstaan ergens in zijn eerste levensjaar. Ter grootte van ongeveer een dubbeltje. Iemand bekend met zo'n plekje en de verdere ontwikkeling hiervan?
Nee, geen idee maar ik zou het zeker even laten nakijken door de huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik wilde dit topic bij kinderen plaatsen, maar het staat bij overig. Kan ik het nog verplaatsen?
Wat zei het consultatiebureau erover?
Daar heb je het vast al eens gevraagd?
Is het geen archipelvlek?
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
25-08-2019 09:58
Wat zei het consultatiebureau erover?
Daar heb je het vast al eens gevraagd?
Niet veel bijzonders. In de gaten houden. Vandaar dat ik benieuwd ben naar ervaringen van anderen.
Alle reacties Link kopieren
Marloesjuh51 schreef:
25-08-2019 10:02
Is het geen archipelvlek?
Zo te zien niet. Het vlekje is lichter/meer helder qua kleur. De kleur van een ader zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Senna1985 schreef:
25-08-2019 10:08
Niet veel bijzonders. In de gaten houden. Vandaar dat ik benieuwd ben naar ervaringen van anderen.
Bij zorgen niet afgaan op CB, maar naar je eigen huisarts
Alle reacties Link kopieren
Is het geen spider naevi plek. Heeft mijn dochter op haar bil. Maar die had ze wel al vanaf haar geboorte. Hij wordt met dat zij groeit steeds groter en lichter.
Mijn dochter heeft een aantal van die vlekjes. Ik weet ook niet wat het zijn en hoe ze zich zullen ontwikkelen. Mijn dochter zit ook pas in haar eerste levensjaren...
Ik heb al sinds ik me herinner een blauw/paarsige plek op m'n been. Heb er ooit wel eens naar laten kijken maar de huisarts zei dat dat gewoon kwam omdat ik zo'n lichte huid heb. Ik zie ook mijn aderen lopen dus het zal wel een knooppunt zijn ofzo.

Maar als je het niet vertrouwd dat zou ik er eens naar laten kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven