Cadeautje voor collega

02-09-2019 19:56 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Onlangs is een collega (geen directe collega) op vakantie gegaan en heeft hier niet echt van kunnen genieten, hij heeft nog moeten inloggen voor t werk en is een groot deel van de vakantie ziek geweest. Ik vind dit best sneu voor hem en wil hem een kleinigheidje geven om hem op te fleuren. Hij is nu bezig dat hij miss in november naar Cuba wil. Maar heeft iemand een leuk idee?
Ik zag bv op internet per toeval een zakje vakantie, vond dat wel grappig: zand in een zakje parapluutje en iets van snoep erin. Maar weet niet of dit echt geschikt is. Daarom hoop ik dat jullie wat leuke ideeën hebben ;)

Bedankt alvast!
Alle reacties Link kopieren
Hoe lief bedoeld ook: weet je zeker dat het gewaardeerd wordt? Ik zou echt heel heftig met mijn wenkbrauwen fronsen als een niet-directe collega met een cadeau aankomt omdat ik ziek was in mijn vakantie. Bij een directe collega trouwens ook
Pergamon schreef:
02-09-2019 20:04
Hoe lief bedoeld ook: weet je zeker dat het gewaardeerd wordt? Ik zou echt heel heftig met mijn wenkbrauwen fronsen als een niet-directe collega met een cadeau aankomt omdat ik ziek was in mijn vakantie. Bij een directe collega trouwens ook

Dit!
Tenzij cadeautje van alle collega's vanuit de lief-en-leed-pot oid.
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
02-09-2019 20:07
Dit!
Tenzij cadeautje van alle collega's vanuit de lief-en-leed-pot oid.
Eens.
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
02-09-2019 20:07
Dit!
Tenzij cadeautje van alle collega's vanuit de lief-en-leed-pot oid.

Oke, nog een kleine nuance: tenzij de ziekte heel erg heftig is. Bij ernstige diagnoses (binnen of buiten de vakantie) stuur ik altijd een kaartje
Alle reacties Link kopieren
Ben je toevallig verliefd op deze collega?
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Oh jee
Ongepast!
Ik zou raar staan te kijken als ik zoiets zou krijgen, zeker van een indirecte collega.
Wat ik wel zou doen is langslopen op het werk en een praatje maken als collega daar normaal ook voor te vinden is.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie een hele goede band? Als in, ook contact buiten werkgerelateerde dingen om? Dan zou ik het nog wel begrijpen, maar anders zou ik het wat apart vinden. Ik zou het als vrouw best een beetje ongemakkelijk vinden als ik iets van een makkelijke collega zou krijgen. Van de vrouwelijke collega’s - die ook gewoon gezellig naar m’n bruiloft komen - zou ik het leuk vinden.
Drink water. Get sunlight. You're basically a houseplant with more complicated emotions.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het wel leuk vinden! Zolang het iets kleins is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven