Gastenboek

17-08-2007 10:18 18 berichten
hallo allemaal,



ik was afgelopen week op bezoek bij een collega en deze had een gastenboek in huis, en toen ik vertrok werd ik geacht hier iets in te schrijven. Ik vond dit nogal vreemd maar heb het maar gedaan.



Wie van jullie heeft ook een gastenboek in je eigen huis en waarom?



Wat vinden jullie hiervan, het mag duidelijk zijn dat ik dit nogal vreemd vond en eigenlijk vind ik dat iets voor een hotel of restaurant...



Groetjes Jouk
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het net zo vreemd als dat jij dat vind.

In een hotel of restaurant doe ik het wel altijd maar als ik bij een collega zou zijn weet ik niet of ik het zou doen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien was ze blij dat er eindelijk eens visite kwam...;)
nou ik was met een groepje collega's 8 ongeveer en natuurlijk weer 1 van de eerste twee die vertrok en werd vriendelijk gevraagd of ik het gastenboek al had getekend en dacht: ik ben hier niet in een hotel. En dus zo a-so als ik ben:P ook even gebladerd en was al in 2004 begonnen, en stond gewoon recentelijk steeds iets in, ze waren al op de helft van het enorme boek.:S
Alle reacties Link kopieren
Een gastenboek in je huis...

:rofl:
Ben wel eens in een studentenhuis geweest waar ze een schriftje op de plee hadden hangen waar je in kon schrijven. Maar daar ging ook een wekkerradio aan als je het licht aan deed...



Ben wel benieuwd wat je er in hebt gezet eigenlijk...
Alle reacties Link kopieren
Zamirah schreef op 17 augustus 2007 @ 10:39:

Misschien was ze blij dat er eindelijk eens visite kwam...;)
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een schoteltje op de wc staan.......



http://www.kookwinkel.nl/upload/Producten/Serviezen/Wedgwood/tn/IMG_7687%20Wedgwood%20Edme%20schoteltje.jpg





Op kraamvisites word je ook nog weleens een boekje onder je neus geduwd waar je dan spontaan iets leuks in moet schrijven............
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je trouwens geschreven ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Bij een kennis wordt gewoon de muur van de gang daarvoor gebruikt, wat nou gastenboek, gastenmuur zul je bedoelen! O.o



Nou moet ik er wel bij melden dat het een student is, en het huis binnnekort tegen de vlakte gaat ivm nieuwbouw.

Maar dan vind ik dat toch net wat leuker dan een gastenboek..



en somehow vind ik een gastenmuur een stuk minder vreemd dan een gastenboek, :smile:
Alle reacties Link kopieren
Nouja, ik zou echt hard zijn gaan lachen omdat ik zou denken dat

ze me in de maling namen ofzo.

Trouwens een gastenboek is toch iets waar je vrijwillig iets in schrijft?

Ik krijg de indruk dat je het min of meer moest doen.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef op 17 augustus 2007 @ 13:56:

Ik heb een schoteltje op de wc staan.......





[afbeelding]





Op kraamvisites word je ook nog weleens een boekje onder je neus geduwd waar je dan spontaan iets leuks in moet schrijven............
:rofl:
ja, dit was niet echt vrijwillig, maar mijn andere collega schreef erin met het normaalste fatsoen of het een normale zaak was. Mensen zijn geen studenten,verre van dat.Ergens in de vijftig en ook niet een moeilijke tijd of iets derg.(ziekte, noppes)



Okay wat heb ik erin gezet:

bedankt voor jullie gastvrijheid. en mijn naam . Lekker kort en krachtig :smile:



Maar niemand kent dit dus, dat is dan wel grappig, ben ik dus toch niet zo vreemd.. als ik toen dacht. :rolling:
Alle reacties Link kopieren
zo gedwongen is het niet leuk nee.



Gewoon een schriftje of een boekje met een pen op tafel waar iedereen in mag kalken vind ik dan wel weer een leuk idee. :)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Raar dat daar zo krampachtig met visite omgegaan wordt.



Bij ons thuis was het vroeger een zoete inval.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja! herinnert me ergens aan. Mijn moeder heeft vroeger ook ooit eens een schrift met een pen op het toilet gehangen. Mocht ook iedereen iets inschrijven of tekenen. Gewoon grappig. Maar niemand was iets verplicht ;-)
lol bgb!

ik wilde net vertellen dat mijn oma vroeger een plank in de plee had met zo'n delftsblauw bord op zn kant, met een boerin d' r op ofzo...

ik dacht toen als klein kind mijn oma wat bijverdiensten te gunnen en heb toen in mijn allermooiste handschrift een briefje gemaakt met daarop: toilet 0,25 ct.....en bordje plat gezet ipv voor de sier op zn kant

(mijn oma had nogal veel bezoek namelijk)

omaatjelief had dat natuurlijk helemaal niet door totdat een tante van me weeeeken later aan mn oma vroeg of dat nou wel kon zo'n bordje....

oma schaamde zich rot!!! maar lag daarna gelukkig ook wel in een deuk.



ff on topic:

wij hadden vroeger in studentenhuis op de plee ook een hilarisch pleeschrift, maar een gastenboek bij iemand thuis... nee sorry, dat ken ik niet!!
Alle reacties Link kopieren
Een pleeschrift is wél leuk...mijn vader heeft een puzzelboekje hangen , waar zijn kleinkinderen ook weleens iets lu/olligs in schrijven....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven