Wat een leuk poesje!

27-08-2007 12:53 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Door mijn intellectuele honger kwam ik langs dit guitige poesje. Dat moeten jullie ook zien.

Ooo dat snorretje! Niet te filmen! En dan dat petje en dat kruis om zijn nek. Waar staat dat kruis eigenlijk voor? Is het een keltisch kruis? Ik meen het te herkennen als het soort kruis wat de Rode Baron op zijn vliegtuig had in de 1e wereldoorlog. Ook zag ik het eens een in film over Motorhead. Ik dacht "heren, waar gaat dit over?" Maar goed, dit poesje is echt volkomen onschuldig. Wie het weet mag het zeggen.

Let op! Dit poesje is vooral om te lachen, en heeft niets met duistere ditctatoriale verheerlijking te maken, integendeel zelfs. Eerder om gekke dictators uit het verleden belachelijk te maken.

Ik heb deze afbeelding nog nagekeken, maar geen hakenkruisje te bespeuren, gelukkig.

http://www.hetvrijevolk.com/files/diversen/hitlercat.jpg
Alle reacties Link kopieren
X-D
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me diep als docente geschiedenis zijnde, maar het duurde even voordat het kwartje viel :-$



:rofl:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Als ik mij niet vergis heb jij de kat al eens geshowed in het oude forum. Kan mij iig een foto herinneren van het koppie van de kat.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
www.catsthatlooklikehitler.com



De arme beestjes kunnen er niks aan doen, maar er zitten een paar treffende gelijkenissen bij. Mijn eigenste poezenbeest zou er ook zo tussen passen. Ze heeft een beetje een vreemd snorretje.....
Alle reacties Link kopieren
Dit werpt bij mij toch wel een heel ander licht op het topic "als welk dier wil jij reïncarneren?" X-D . Het plaatje komt overigens wel van een hele enge site.
Alle reacties Link kopieren
Geen hakenkruisje te herkennen, maar reken er maar op dat dat in de staart van die arend staat.
Alle reacties Link kopieren
<---------ik heb ook nog een kat met snor voor je
Alle reacties Link kopieren
Hier zijn nog meer van die schatjes, eh... katjes



http://www.catsthatlooklikehitler.com



Perel.
Alle reacties Link kopieren
en tot slot nog deze:



http://www.dictatuur.nl/wp-content/uploads/2006/06/hitlercat.jpg
Alle reacties Link kopieren
Goed gekozen, Antonio. Mijn dochter van 3 was namelijk dol op dat plaatje. Ze zag het en riep enthousiast uit:

"Oh, wat een lief poesje, die lijkt wel wat op een ekster!"
Soep met ballen zal nooit met hetzelfde zijn
Alle reacties Link kopieren
Haha dat er gewoon een hele site bestaat over katten die op Hitler lijken..



Maar die bovenste s wel lief!
Alle reacties Link kopieren
Een paar jaar geleden heeft een Duitser een boete gekregen (in Duitsland dus:), omdat hij zijn herdershond net zo lang had getraind totdat het beest op commando zijn rechtervoorpoot schuin omhoog stak. Ik vond het erg geestig, maar ja, ligt in Germanie nogal gevoelig natuurlijk. (Hitler had een herder genaamd Blondi dacht ik).

Helaas nooit een foto gezien waarop die hond dat kunstje vertoonde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven